יום שלישי, 21 בינואר 2020

Lancôme X Mert & Marcus After Dark Collection


"לנקום" וצמד צלמי האופנה המפורסמים מרט ומרקוס משיקים יחדיו אוסף קפסולה ייחודי של מוצרי איפור. מותג הקוסמטיקה הצרפתי וצמד הצלמים מביאים את המומחיות והיצירתיות שלהם בכל מה שקשור ליופי לגבהים חדשים באמצעות הקולקציה הצבעונית והמחשמלת שהם מציגים.



לאורך השנים יצרה "לנקום" שותפות יצירתית ייחודית עם צמד הצלמים מרט אלאס (Mert Alas) ומרקוס פיגוט (Marcus Piggott), שהפכו למעצמה היצירתית האייקוניסטית שמאחורי אימג'ים רבים של המותגים והסלבריטאים המשפיעים ביותר בעולם. יחד הם הגדירו את התפיסה שלנו לגבי יופי מודרני. כיום, השותפות ביניהם מעלה את הרף עם אוסף האיפור הנפיץ והמהפכני שכל חובב איפור חייב לשים את ידו עליו.

מרט & מרקוס

הצבעים הנועזים של מרט ומרקוס פוגשים את המרקמים הממכרים האופייניים של לנקום בפורמולות מהדור הבא באוסף המכונה בשם After Dark. "עבודה עם אישים כל-כך מוכשרים ויוצאי דופן כמו מרט ומרקוס היוותה הרפתקה מרגשת ומלאת תשוקה. מרט ומרקוס הם לא רק אמנים מבריקים וצלמים ידועים, אלא הם גם מומחי יופי מדהימים. אני גאה מאד בשיתוף הפעולה הזה, ביקום החזותי שהם יצרו והמרקמים החדשניים," אומרת פרנסואז להמן (Françoise Lehmann), נשיאת "לנקום".


ביום, האשה של "לנקום" מתוחכמת ואלגנטית – תמצית הפיתוי הצרפתי; בלילה היא חושפת את הצד האפל שלה. זוהרת בצורה קיצונית, עיניה הדומות לחתום מעושנות קרות כקרח, שפתיה הבוערות מפתות – חמות כמו אש.


"מעולם לא התעניינו באמת ביופי בצורתו המקורית. איכשהו, מה שהלהיב אותנו במהלך 26 השנים האחרונות הוא מהפכים ויצירת דמויות עם אור, איפור וסיפורים, וזה מה שניסינו להשיג עם האוסף הזה," מסבירים מרט ומרקוס.

אגב, זהו האוסף הראשון אי-פעם של "לנקום" שמורכב מקיטים שונים, ליצירת מראה דרמטי מאד:

Eyes Cold as Ice Kit – קיט הכולל צללית נוזלית, צללית גליטרית, ריסים מלאכותיים ומסקרה Monsieur Big עמידה במים. הקיט מוצע בשני גוונים שונים:

·       01 Green – ירוק
·       02 Blue – כחול


Transforming Liquid Eyeshadow – צלליות נוזליות בגימור מאט-גליטר בגוונים נועזים:

·       01 Green – ירוק
·       02 Blue – כחול
·       03 Purple – סגול
·       04 Gun Metal – אפור מתכתי


Flaming Lips Lip Kit – שפתון דו-גווני ליצירת אפקט אומברה בשפתיים, יחד עם ליפגלוס L'Absolu Gloss להוספת ברק קיצוני. הקיט מוצע בשני גוונים:

·       01 Red – אדום
·       02 Violet – סגול


After Dark Eyeshadow Palette – פלטה הכוללת 10 צלליות בגימור פנינתי מבריק, מאט או מנצנץ.


Teint Idole Ultra Duo Stick – היילייטר דו-צדדי בסטיק:

·       01 Light Pink – ורוד בהיר
·       02 Doré – זהב

L'Absolu Rouge – שלושה שפתונים בגימור מאט או שקפקף:

·       359 Sheer
·       198 Matte
·       189 Matte


האוסף, שמושק במהדורה מוגבלת, יהיה זמין באירופה בפברואר 2020 ובארה"ב החל ממרץ 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails