יום רביעי, 1 בינואר 2020

Catrice Spring/Summer 2020 Collection


עונת אביב/קיץ 2020 של מותג הקוסמטיקה הגרמני "קטריס" משופעת במוצרי איפור, מניקור ואביזרים שעוצבו ונוצרו בהשפעת הטרנדים האחרונים שנראו על מסלולי האופנה.



גיוון כרומטי, מגמות יופי חדשות, פורמולות חדשניות ומרכיבים איכותיים – כל אלה האלמנטים הבסיסיים בקולקציית האיפור החדשה של "קטריס" לאביב/קיץ 2020. לקראת העונה החמה יותר של השנה, המוצרים החדשים מגיעים עם פורמולות עם מרכיבים מועטים ותשומת לב לאלמנטים טבעיים יותר, אבל כאלו שמבטיחים ביצועים גבוהים. הרעיון הוא להעניק לכל הנשים ליין איפור וטיפוח חיוני, שיודע כיצד לשפר את יופיין מבלי להעמיס על העור ולגמרי לכבד אותו. צבעים רכים וגוונים תוססים חיים בסימביוזה, לובשים גימור מאט ומבריק, ליצירת מראה מפתיע בכל יום.



בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Pro Slim Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 14 גוונים בגימורים שונים, עשירים בפיגמנט וניתנים לטשטוש בקלות. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·       פלטת Neon Earth בגוון 010 Elements of Power – גווני אדמה חמים
·       פלטת Next-gen Nudes בגוון 010 Courage is Beauty – גוונים נייטרליים



Collection Eyeshadow Palette – ליין פלטות הצלליות המצליח של המותג מתרחב ומקבל בברכה שתי פלטות חדשות, מושלמות ליצירת מראה יומיומי. כל פלטה כוללת שני גוונים מיוחדים להארה ופיסול העפעף ושבעה גוונים נוספים לאיפור ותיחום העיניים:

·       The Dry Rosé – גוונים ורודים עדינים
·       The Smart Beige – גוונים חומים אפרפרים



Liquid Shadow Waterproof – צלליות נוזליות חדשות בעלות מרקם קליל, המבטיח להצמד בצורה מושלמת לעפעף ולהישאר ללא רבב. הצלליות מגיעות בגימור מאט, פנינה ומטאלי ליצירת בסיס לצלליות אבקה/אבן שיונחו מעליהן או כאיפור סופר בוהק בתוך שניות אחדות.

הצלליות מוצעות ב-10 גוונים שונים:

·       010 Mindful – ורוד בהיר (פנינה)
·       020 Balanced Soul – בז' ורדרד (מאט)
·       030 Fearless – אדום נחושתי (מטאלי)
·       040 Peace Hunter – זהב (פנינה)
·       050 Free Spirit – חום שזיפי (מטאלי)
·       060 Spiritual Seeker – לבן טהור (מטאלי)
·       070 Happiness – ורוד בהיר קר (מטאלי)
·       080 Minimalism – חום בינוני (מאט)
·       090 Charmed – סגול ויולט קר (מטאלי)
·       100 Radiant Energy – ברונזה (מטאלי)


Clean ID Eye Pencil – עפרון עיניים שחור, 99% טבעי ומיוצר מעץ ממקורות בר-קיימא. העפרון בעל מרקם המיועד להחליק בנועם על העפעף ובקו הפנימי של העין, בזכות הפורמולה שמבוססת על חמאת שיאה ושמן קיק.


Micro Slim Eye Pencil Waterproof – עפרון עיניים אוטומטי בעל פורמולה עמידה במים וחוד דק במיוחד, שמיועד למלא את הרווחים הקטנים בין הריסים בקו העין העליון והתחתון. המרקם הרך של העפרון מבטיח לעבוד גם בתוך העין ולהישאר עמיד לשעות ארוכות. העפרון מוצע ב-3 גוונים שונים:

·       010 Black Perfection – שחור עז
·       020 Gray Definition – אפור כהה
·       030 Brown Precision – חום כהה


Brush Ink Tattoo Liner Waterproof – אייליינר טוש בעל קצה המבטיח מקסימום דיוק הודות ל-270 הזיפים הגמישים שלו, שמחליקים על העפעף ומשחררים פיגמנט שחור טהור ועז. ניתן ליצור באמצעות הטוש קו דקיק או דרמטי יותר. האייליינר בעל פורמולה עמידה במים.


Clean ID Eyeliner – אייליינר נוזלי בעל פורמולה צמחונית עם 99% רכיבים טבעיים. האייליינר מציע פיגמנט שחור סופר אינטנסיבי עם גימור מאט והוא מתאים גם לבעלות עיניים רגישות.


Clean ID Volume + Lengthening Mascara – מסקרה המיועדת למי שמעדיפה שימוש במוצרים בעלי פורמולות "נקיות" ואוהבות מראה טבעי. המסקרה הזו נטולת סיליקון, היא צמחונית וכוללת 92% רכיבים ממקור טבעי. המצאותן של שעוות צמחוניות בפורמולה מעניקה נפח לריסים מבלי להכביד עליהם, והמברשת עוצבה לפזר את החומר בצורה אחידה.


Lashes To Kill Sexy Volume Mascara – מסקרה שמעניקה מראה של ריסים מלאכותיים. המברשת שלה בעלת מבנה בצורת שעון חול והיא מיועדת ללכוד אפילו את הריסים הקצרים ביותר ולהעניק להם אורך ונפח משמעותיים במשיחה אחת.


Professional Brow Palette – פלטת גבות המכילה כל מה שצריך לעיצוב ושרטוט הגבה. הפלטה כוללת צללית דו-גוונית להארת עצם הגבה, 3 צלליות דו-גווניות לשרטוט וציור הגבה ושעווה לעיצוב שיער הגבה שיחזיק מעמד לאורך כל שעות היום. הפלטה מוצעת בשני שילובים גוונים:

·       010 Light to Medium – לגבות בגוון בהיר או בינוני
·       020 Medium to Dark – לגבות בגוון בינוני-כהה



3D Brow Two-Tone Pomade Waterproof – ג'ל דו-גווני לגבות: הגוון הכהה מיועד ליצור נפח ולהגדיר את צורת הגבה, בעוד שהגוון הבהיר יותר אידיאלי למילוי הגבות ולהענקת מראה טבעי יותר. הג'ל מוצע ב-2 גוונים שונים:

·       010 Light to Medium – לגבות בגוון בהיר או בינוני
·       020 Medium to Dark – לגבות בגוון בינוני-כהה



Clean ID Lip Oil – שמן שפתיים בעל פורמולה המועשרת ברכיבים טבעיים. המרקם שלו הוא שילוב בין שמן, גלוס וליפ באלם והוא מעניק לחות והזנה לשפתיים.


Hemp & Mint Glow Lip Balm – ליפ באלם המבוסס על תמציות המפ (מריחואנה) ומנטה ומיועד להותיר את השפתיים רעננות, רכות ומוזנות. המוצר מוצע בגוון אוניברסלי, שעוצמתו מושפעת מחומציות (PH) של עור המשתמשת:

·       010 High on Life – ורוד עדין


Plump & Blur Lip Treatment – מוצר טיפוח לשפתיים, שמיועד לשימוש לבד או כפריימר לשפתון שיונח מעליו. המוצר מבטיח להעניק נפח לשפתיים ולהחליק אותן באמצעות מרקם קליל מיוחד שנספג במהירות. הפורמולה שלו מבוססת על חומצה היאלורונית ללחות עשירה ותמצית מנטול לתחושת רעננות נעימה.


Volumizing Extreme Lip Booster – מנפח שפתיים עם תכונות של ליפ באלם. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות מנטול וצ'ילי פפר שמעקצצות קלות על השפתיים ומעניקות להן נפח מיידי:

·       010 Hot Plumper – ורוד בוהק עדין מאד


Full Satin Lipstick – שפתון בעל גימור קטיפתי עשיר בפיגמנט ורכיבי לחות, שמעניקים תחושת נוחות על השפתיים במהלך כל היום. הפורמולה מועשרת בתמצית רוזהיפ וויטמין C להזנה. השפתון מוצע ב-10 גוונים חדשים:

·       010 Full of Optimist – ורוד לוהט ניודי
·       020 Full of Dreams ורוד חם בינוני
·       030 Full of Passion – ורוד סגלגל
·       040 Full of Inspiration – חום בהיר קר
·       050 Full of Happiness – אדום ברי עז
·       060 Full of Joy – קורל כתמתם
·       070 Full of Love – יין אדום
·       080 Full of Life – פוקסיה בוהקת בינונית
·       090 Full of Adventure – סגול ויסטריה בהיר
·       100 Full of Power – שזיף כהה


Prime and Fine Anti-Red Primer – פריימר לניטרול מראה אדמומי ולהזנה, המבוסס על תמצית המפ- מרכיב טבעי בעל תכונות הרגעה. הפריימר אידיאלי לבעלות עור רגיש.


5 in 1 Setting Powder – פודרה שקופה, עמידה במים וזיעה, מעניקה מראה אחיד לעור, אידיאלית לקיבוע איפור ולביצוע טאצ'אפ במהלך היום. כמו כן, הפודרה בעלת מקדם הגנה מקרינת UV ברמה של 10SPF. הגודל הקומפקטי שלה הופך אותה למתאימה לנשיאה בתיק ולשליפה בכל מצב.


Clean ID Hydro BB Cream – קרם BB בעל פורמולה הכוללת 99% מרכיבים טבעיים, יש לו כיסוי קליל והוא מיועד להעניק מראה אחיד לעור הפנים עם גימור קורן טבעי. בין המרכיבים שבפורמולה ניתן למצוא חמאת שיאה לשמירה על עור רך עשיר בלחות. הקרם מוצע בשני גוונים שונים:

·       010 Light – לגוון עור בהיר
·       020 Medium – לגוון עור בינוני


Hydro Plumping Serum – סרום עשיר בלחות, בעל פורמולה הכוללת 1.5% חומצה היאלורונית, שמעניקה נפח והזנה לעור, ופנתנול שמעניק אפקט של הרגעה.


Glow Booster Serum – סרום מאיר בעל פורמולה המכילה 10% של קומפלקס ויטמינים (C, E, B3 ותמצית אננס). הסרום, למעשה, מיועד לעורר את הזוהר הטבעי של העור.


Balance Hydro Spray – ספריי המעניק פרץ של רעננות ולחות לעור הפנים. הספריי מבוסס על מי ורדים, שמיועדים במיוחד לעור מתוח ורגיש. הפורמולה נספגת בתוך שניות בעור וניתנת לשימוש גם כספריי מקבע לאיפור. בנוסף, הוא מבטיח להרגיע אדמומיות בעור.


Poreless Perfection Mousse Foundation – מייקאפ במרקם מוס, אידיאלי למראה סופר טבעי עם גימור מאט. כמו כן, הוא מבטיח להחליק את העור ולטשטש נקבוביות. הפורמולה שלו נטולת סיליקונים והוא מוצע ב-4 גוונים שונים:

·       005 Warm Ivory – לגוון עור בהיר עם תת-גוון חם
·       010 Neutral Nude – לגוון עור בהיר-בינוני עם תת-גוון נייטרלי
·       020 Neutral Sand – לגוון עור בינוני-כהה עם תת-גוון נייטרלי
·       030 Cool Walnut – לגוון עור כהה עם תת-גוון קר


Instant Awake Concealer – קונסילר בעל מרקם קליל המיועד לטשטש כהויות וסימני עייפות סביב העיניים. הכיסוי שהוא מציע הינו בינוני עם גימור מאט. הפורמולה שלו עשירה ברכיבים מזינים, המלחחים את העור העדין ומחליקים אותו. האפליקטור הספוגי של הקונסילר עוצב לפזר את החומר בצורה קלה, מהירה ואחידה. הקונסילר מוצע ב-5 גוונים שונים:

·       002 Neutral Fair – גוון בהיר מאד עם תת-גוון נייטרלי
·       005 Neutral Light – גוון בינוני עם תת-גוון נייטרלי
·       010 Cool Beige – גוון בינוני עם תת-גוון קר
·       020 Warm Honey – גוון בינוני עם תת-גוון חם
·       030 Neutral Almond – גוון בהיר עם תת-גוון נייטרלי


99% Natural Base Coat – לק בסיס שקוף לציפורניים שמיוצר מ-99% חומרי גלם טבעיים ומכיל שלושה מרכיבים בלבד: מים, לכה ואלכוהול אורגני. הלק מיועד להגן על הציפורניים ולמנוע את פיצולן, ולהותיר אותן חלקות ואחידות. כמו כן, הוא מאפשר מריחה קלה של לק צבעוני מעליו.


Sleep Proof Top Coat – טופקוט לציפורניים בעל פורמולת UV חדשנית, המיועדת לייבש את הלק בתוך שניות אחדות.


Pure Nail Polish – לק בעל פורמולה המכילה 70% רכיבים טבעיים. הלק מוצע ב-5 גוונים חדשים:

·       01 Lightness – ורוד ניודי בהיר מאד
·       02 Clarity – ורוד בהיר קר
·       03 Perfection – ורוד חם בינוני
·       04 Simplicity – אדום ברי עז
·       05 Purity – סגול שזיף כהה


Iconails Gel Lacquer Find Your Perfect "Red" – לק בגימור ג'ל, שמוצע בארבעה גוונים אדומים:

·       90 Nail Up and Be Awesome – אדום כתמתם
·       91 Gym Tonic – אדום קר
·       97 Thank You Really Mochi – אדום פטל ורדרד
·       98 Holy Chic – אדום טהור



False Lashes Tool Set – קיט מוצרים מושלם לשימוש קל ונוח עם ריסים מלאכותיים. הסט כולל:

·       מספריים לגזירת הריסים המלאכותיים בהתאם למידה הדרושה
·       פינצטה לאחיזת הריסים המלאכותיים והצמדתם למקום
·       מברשת לסירוק הריסים ולעיצוב מושלם


Eye Make Up Tape – סרט דביק, שמתאים במיוחד לעור הפנים ומיועד להצמדה בזווית העין החיצונית ולסייע בעיצוב האיפור הרצוי עם צללית או אייליינר.


כל המוצרים שפורטו לעיל יושקו בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מפברואר-מרץ 2020. סביר להניח, שלא כולם יגיעו לישראל, אבל רובם בהחלט כן. תוכלו להמשיך ולעקוב אחרי עידכונים גם בדף הפייסבוק הישראלי של המותג.


2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails