יום שלישי, 31 בדצמבר 2019

Lancome Teint Clarifique Healthy Radiant Foundation


"לנקום" ישיקו בקרוב את Teint Clarifique Healthy Radiant Foundation - מייקאפ נוזלי חדש, המשלב בתוכו יתרונות טיפוח ומספק גימור קורן ובריא לעור.



המייקאפ החדש מבוסס על הפורמולה של הסרום/תחליב המהפכני החדש בסדרת Clarifique, עליו סיפרתי לכם לפני מספר ימים. הפורמולה שלו מכילה תמצית ניצני אשור ושמן זרעי ענבים, כך שמלבד היותו מוצר איפור הוא מעניק לעור גם לחות והזנה. כמו כן, המרקם שלו נעים מאד, ממש כמו של סרום, והעור מרגיש רך וחלק. בנוסף, יש לו רכיבי הגנה מזיהומים סביבתיים, כמו גם הגנה מקרינת UV ברמה של SPF25 / PA +++.


כמובן, במקביל לאפקט הטיפוח, המייקאפ מטשטש פגמים בעור ומעניק לו מראה אחיד מושלם. הגימור שלו מואר וזוהר טבעי, הכיסוי שלו מלא אבל הוא נותן תחושה של עור שקוף ובהיר, כאילו הוא זוהר מבפנים.


המייקאפ מוצע בבקבוק זכוכית, המזכיר בצורתו את המייקאפ Teint Idole Ultra Wear מאותו המותג, רק שהגרסה החדשה מגיעה עם פקק בצבע לבן.

אגב, יחד עם המייקאפ החדש, תושק גם גרסת קושן – Teint Clarifique Cushion Compact, עם פורמולה שמכילה 5 תמציות צמחים שנבחרו בקפידה, כמו תמצית ורדים ותמצית מנטה.



על-פי הפרסומים, המרקם המיוחד של הפורמולה בגרסת הקושן משתנה במהירות ברגע שהוא מונח על העור ונוצר כיסוי אחיד עם גימור קורן טבעי. כמו כן, הפורמולה מעניקה לעור לחות אידיאלית למשך 18 שעות עם הרגשת נוחות מירבית.

המייקאפ בשתי הגרסאות צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם בסביבות מרץ 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails