יום שלישי, 31 בדצמבר 2019

Estée Lauder Act IV Spring 2020 Collection


קולקציית האיפור של "אסתי לאודר" לאביב 2020 מספרת על יופי נצחי וחסר גיל! הקולקציה המעודנת והמתוחכמת עולה לבמה עם שם שכולו הצהרת כוונות: Act IV. אמנם זהו שם לא שיגרתי, אבל הוא מושלם כדי לתאר את בראשיתה של הקולקציה ואת המקור להשראתה.



את הקולקציה יצרה השחקנית דניאל לאודר (Danielle Lauder), נינתה של אסתי לאודר המיתולוגית ודור רביעי במשפחה הענפה שנכנסת לעולם היופי. כזכור, באוגוסט 2019 כבר סיפרה דניאל לאודר, כי היא עתידה לשתף פעולה עם המותג שהקימה סבתא-רבה שלה. 

דניאל לאודר

הקולקציה כוללת מוצרים ליצירת מראה איפור מושלם, ביניהם פלטות עיניים ופנים, פודרה, שפתונים ואפילו סט מברשות – כולם מאופיינים בהשראת הסגנון והזוהר של הוליווד המהוללת, כך לדברי דניאל לאודר. פלטת הצבעים היא נשית ואלגנטית, ומשחקת על גוונים ורודים שיכולים להאיר את המראה ולחמם את עור הפנים. כמו כן, אריזת המוצרים משלבת אלמנטים מטאליים בגווני זהב ורוד עם אפקט שיש להוספת יוקרה ותיחכום.


בקולקציה:

Act IV Spotlight Highlighter Powder (מהדורה מוגבלת) – פודרה מאירה (היילייטר) ומחמיאה במיוחד, שמשלבת גוונים חלומיים מרובים לאור מושלם אחד. הפודרה מיועדת להחמיא לכל גווני העור והיא מטשטשת ומערבבת גוונים בצורה מושלמת כדי לסייע להשיג מראה מסותת ומפוסל בצורה עדינה וזוהרת. על הפודרה מופיע תבליט, המזכיר בדים ועיצובים של שמלות ערב, אותן נוהגות ללבוש הכוכבות ההוליוודיות.


Act IV Best Picture Multi-Look Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטת צלליות בגימור מאט ושימר, שמיועדת לעצב, לפסל ולהדגיש את העיניים או הפנים במיגוון מראות איפור. הפלטה כוללת ארבעה גוונים, כאשר אלו שבגימור המאט נוצרו בשילוב של פיגמנטים קטיפתיים טהורים, בעוד הגוונים הבהירים והרכים כנוצה מיועדים לעצב, לפסל ולהאיר.

הגוונים בפלטה הם:

·       Blush Matte – ורוד ניודי מאט (מתאים לשימוש גם כסומק)
·       Ivory Shimmer – שנהב שימרי (אידיאלי להארת נקודות שונים בעיניים ובפנים)
·       Lavender Satin – לבנדר קטיפתי
·       Smoky Matte – אפור-חום מעושן מאט

הפלטה מגיעה באריזה שעוטרה על-ידי דיוויד דאונטאון (David Downtown), מאייר אופנה ידוע, והיא כוללת מראה מובנית שימושית.


Act IV Party Puff Starlucent Filter Powder (מהדורה מוגבלת) – פודרה בתפזורת, מיועדת להעניק לעור מראה זוהר מושלם ועמיד לאורך זמן. הפודרה מכילה פיגמנטים מבהירים, שתורמים לטשטוש פגמים וקווים עדינים בעור, יש לה מרקם משיי ועדין להפליא והיא מתאימה גם לביצוע טאצ'אפים ו/או לקיבוע האיפור.


Act IV Luxie Lip Creme (מהדורה מוגבלת) – שפתון במרקם קרמי, המספק צבע עשיר עם גימור מבריק לשפתיים. הפורמולה שלו מועשרת בפנינים מחזירות אור, פיגמנטים עשירים ושמנים יוקרתיים. השפתון מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·       Reel Coral – קורל
·       Reel Rose – ורוד


Act IV Cinemattic Complexion Liquid Primer (מהדורה מוגבלת) – פריימר חדשני המעניק לעור גימור מאט-קרמי, מטשטש נקבוביות ופגמים וממלא קווים וקמטוטים עדינים. הסוד של הפריימר הנוזלי הזה הוא שהוא מכיל חומרי מילוי עדינים, פיגמנטים מטשטשים ורכיבי לחות שונים, המרככים את העור וגם מרגיעים אותו.


Act IV Lip Duet Tint + Balm (מהדורה מוגבלת) – מוצר שפתיים בצורת סטיק המשלב באלם לחותי ושפתון בעל גוון שקפקף עדין. כל אחד מהם עשיר ברכיבי לחות והזנה וניתן ללבישה לבד להענקת לחות לשפתיים עם רמיזה של צבע או מעל לשפתון אחר.


Act IV Brushed by Fame Makeup Brush Set (מהדורה מוגבלת) – סט הכולל ארבע מברשות איפור, שיסייעו ליצור כל מראה נחשק:

·       מברשת פנים
·       מברשת לחיים והיילייטר
·       מברשת צלליות
·       מברשת תיחום


הקולקציה הושקה במהלך דצמבר 2019 בארה"ב, ברשת Nordstorm, והפכה ל"סולד אאוט" תוך זמן קצר. שאר העולם יוכל להנות ממנה החל מינואר 2020.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails