יום שני, 12 באוגוסט 2019

הנינה של אסתי לאודר תשיק קולקציית איפור עבור המותג המשפחתי


לפני 73 שנה הקימה הגב' אסתי לאודר את מותג הקוסמטיקה שנשא את שמה – Estee Lauder. אסתי נולדה בניו-יורק בשנת 1906 והיתה בין נשות העסקים החזקות והמשפיעות ביותר במאה העשרים. היא נפטרה ב-2004 כשהיא משאירה אחריה אימפריית יופי מורחבת, אבל העסק שהקימה לא היה הדבר היחיד שהגדיר את חייה. אסתי לאודר היתה גם אם, סבתא ואפילו סבתא-רבה וכמה מבני המשפחה קיבלו על עצמם תפקידים שונים בחברה שהקימה. כך שאסתי בוודאי היתה שמחה לדעת, שאפילו הנינה שלה, דניאל לאודר (Danielle Lauder), תהיה הראשונה בדורה שתשתף פעולה עם המותג המשפחתי ותיצור קולקציית איפור במהדורה מוגבלת.



דניאל, שחקנית בת 25, היא נכדתו של לאונרד א. לאודר- לשעבר יו"ר חברת "אסתי לאודר", ובתו של וויליאם פ. לאודר, יו"ר ההנהלה כיום. לפני ימים אחדים היא העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא נראית לבושה בשמלת נשף ורודה ומחזיקה תסריט, בזמן שמאפרת עומדת לבצע טאצ'אפ במראה האיפור שלה. לצד התמונה כתבה דניאל את המילים הבאות: "אני כל כך נרגשת להכריז באופן רשמי על שיתוף הפעולה שלי עם @esteelauder על קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, שמכונה בשם ACT IV ותושק בינואר 2020!! זו היתה חוויה מדהימה כל-כך ליצור ואני לא יכולה לחכות כדי לחלוק את זה איתכם! תתכוננו לקלוז אפ."



בהצהרה שמסרה ל- WWD, הסבירה דניאל: Act IV הוא שילוב מושלם של מורשת היופי שלי עם התשוקה שלי למשחק, כשאני לוקחת השראה מחיי בהוליווד כדי לספק מוצרי איפור רב-תכליתיים עבור כל אשה, כדי להוסיף נופך של זוהר ליום שלה." אתוס זה מזכיר מאד את הסבתא-רבה המפורסמת שלה, שכתבה בזמנו ספר אוטוביוגרפי בשם "סיפור הצלחה", בו סיפרה שכילדה היא חלמה להיות שחקנית, ש"שמה כתוב באורות". פעם אף התבטאה במילים הבאות: "תהיי חזקה, תהיי בטוחה, תהיי הכוכבת בחייך שלך."

לדברי דניאל, את התשוקה שלה ליופי וזהר היא ירשה מאסתי לאודר ומסבתה, הגב' אוולין לאודר. היא למדה קולנוע ותאטרון באוניברסיטת "נורת'ווסטרן" וכבר הספיקה להופיע בסרטים כמו "אמא בהפרעה" בכיכובם של הלן האנט ולוק וילסון, ו"ניסוי כלא סטנפורד" בכיכובו של בילי קרודופ. ב- 2018 היא הופיעה בתפקיד עצמה בסרטון קצר של חברת "אסתי לאודר" לצד דוגמנית העל קרלי קלוס, שנבחרה באותה עת להיות שגרירת היופי של המותג.


לפי שעה, טרם פורסמו פרטים נוספים אודות קולקציית Act IV, מלבד העובדה שהיא תכלול 7 מוצרים שונים במהדורה מוגבלת. עם זאת, היא אמרה בעבר בראיון באתר "אסתי לאודר", שהיא אוהבת את הקונסילר העמיד במים מסדרת Double Wear ואת הפודרה Perfecting Loose Powder. בכל אופן, אדאג לעדכן אתכם ברגע שיתפרסמו פרטים נוספים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails