יום שני, 19 באוגוסט 2019

DIOR New Rouge Dior Ultra Care Line


סדרת השפתונים האייקונית Rouge Dior של מותג הקוסמטיקה היוקרתי "דיור" מציגה פרק חדש בקטגוריית הטיפוח, עם Rouge Dior Ultra Care – הליין הראשון המועשר בתמציות פרחים המטפחות ומזינות את השפתיים יותר מאי-פעם.



זה לא סוד, שכל מראה איפור מקבל שדרוג בעזרת שפתון בוהק ויפה. על אחת כמה וכמה, כשהשפתיים הן חלקות ומטופחות ולא יבשות. וכשהשפתון עצמו הינו בעל תכונות טיפוח, אז הרווח שלנו הוא כפול ומכופל. סדרת השפתונים 'Rouge Dior Ultra Care' החדשה של "דיור" מציעה שפתונים בשתי פורמולות שונות – האחת בגרסה סטיק קלאסית והשניה נוזלית. השפתונים מגיעים בגימור מאט זוהר, שעמיד עד ל-12 שעות, עם פיגמנט עשיר מאד ופורמולה המכילה רכיבים מטפחים השומרים על השפתיים.



את ליין השפתונים עיצב ויצר המאפר פיטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב והאימג' של "דיור", בהשראת הגוונים והניחוחות של זרי פרחים והרכות של עלי הכותרת שלהם. בסרטון הבא הוא מספר על השפתונים ועל ההשראה ליצירתם:


השפתונים בגרסה הסטיק מגיעים עם ליבה לבנה ייחודית בצורת האותיות "CD", שהוספה אליהם והיא מורכבת מתערובת רכיבים צמחיים, שמלחחים, מחזקים ומגנים על השפתיים. בין הרכיבים הללו ניתן למצוא תמציות שמן קמלינה עשירה בחומצת שומן מזינה ותמצית פריחת נרולי, לצד נגזרת של תמצית שמן חוחובה, המחזקת את מחסום ההגנה, מונעת בריחת מים ומעניקה לחות עמוקה. המרקם של השפתונים הינו חלק מאד והם זמינים ב-21 גוונים רכים של עלי כותרת, החל מוורודים עדינים ועד אדומים עשירים.



גם חובבי הפורמולה הנוזלית ימצאו בסדרה החדשה שפתונים המועשרים בתמציות שמן קמלינה ושמן שקדים מתוקים לצד חמאת שיאה, שנשמרה בטכנולוגיית יצור קרה מיוחדת. התוצאה- שפתונים במרקס מוס קטיפתי וקליל כמו האוויר, שמגיעים עם תחושת נוחות לאורך כל היום. גם האפליקטור שלהם עוצב בצורת עלה כותרת, כך שהוא מפזר את החומר בצורה אחידה ומדוייקת בקלות ובמהירות. אגב, השפתונים בגרסה הנוזלית זמינים בלא פחות מ- 25 גוונים שונים (15 בגימור מאט ו- 10 בגימור סאטן).



סדרת השפתונים החדשה תעלה על המדפים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מסוף אוגוסט – תחילת ספטמבר 2019. מבחר הגוונים המוצע הינו תלוי מדינה, כמובן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails