יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

הכוכבים החדשים של Schwarzkopf Professional


מותג טיפוח השיער "שוורצקופף פרופשיונל" משיק סרומים חדשים בסדרת BC Bonacure של המותג, שנוצרו בטכנולוגיה חדשה בהשראת טיפוח העור. הסרומים החדשים נועדו לתת מענה למגמות האופנה האחרונות בעיצוב השיער וכן להעניק טיפוח ממוקד יותר לשיער.



סדרת BC Bonacure של "שוורצקופף פרופשיונל" כוללת מוצרים המתואמים אישית לכל לקוחה ומבוססים על מרכיבים מתחום טיפוח העור. במותג מאמינים, כי בדומה למוצרי הטיפוח לעור, גם מוצרי השיער אמורים להיות מותאמים לכל סוג שיער באופן שונה, תוך כיבוד המאפיינים הייחודיים לו. לפיכך, מעבדות "שוורצקופף פרופשיונל" שילבו את מיטב הטכנולוגיות לטיפוח העור במוצרי BC Bonacure, כדי לספק תוצאות מקצועיות לכל לקוחה, גם בסלון וגם בבית.

כעת, כאמור, מציעה הסדרה שלושה סרומים חדשים:

BC Bonacure UV Filter Color Freeze Liquid Shine – סרום לשיער צבוע ומובהר: מיועד לשמור על צבע השיער ולהעניק לו ברק מיידי ללא הכבדה על השיער. הסרום מקל על הסירוק ומסייע למנוע את שבירת השיער, מזין את השיער, מפחית פריזיות ומגן מפני פעולות כימיות וחום מייבש השיער.


BC Bonacure Keratin Smooth Duo Layering - סרום דו שכבתי לשיער עבה ומקורזל: שילוב של שני מוצרים עם תועלות שונות, המונחים בשכבות על גבי השיער בסדר הנכון, ובכך מעניקים טיפוח עמוק ואינטנסיבי. הסרום מחליק את פני השערה ומרסן את הקרזול עד 72 שעות, מקל על סירוק השיער ומגן עליו מפני עיצוב בחום. כמו כן, הוא מוסיף לשיער ברק יפה להפליא.


BC Bonacure Peptide Repair Rescue Blow Defense - סרום המכיל פפטידים, מיועד לשיער פגום ומגן עליו מפני גירויים סביבתיים ומכשירי עיצוב שונים. הסרום מחליק באופן מיידי את השיער ומרסן את הקירזול, משקם ומחזק את השיער, אוטם את שכבת הקוטיקולה של השיער ומעניק לו ברק.


את הסרומים החדשים של "שוורצקופף פרופשיונל" ניתן להשיג במספרות המובחרות ברחבי הארץ. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר המותג או בחשבון האינסטגרם שלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails