יום שני, 5 באוגוסט 2019

Yves Saint Laurent Libre


לפני כחודשיים הכריז מותג היופי היוקרתי "איב סאן לורן" (Yves Saint Laurent) על הצטרפותה של הזמרת והאיט גירל הנוכחית דואה ליפה (Dua Lipa) לנבחרת שגרירות היופי שלו. כעת חושף המותג בושם חדש בשם Libre ("ליבּרֶה"), שליפה היא הפנים שלו.



את הבשורה על התפקיד החדש חלקה ליפה עם 32 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, במילים הבאות: "כל-כך גאה לחשוף סוף-סוף בפניכם את LIBRE ניחוח החופש החדש מאת איב סאן לורן ביוטי." לצד הכיתוב הנ"ל היא פרסמה תמונה בה היא נראית אוחזת בבקבוק גיאומטרי אל מול המצלמה.


גם המותג מצידו, הכריז על הניחוח החדש כשהעלה במקביל שלושה סרטונים לחשבון האינסטגרם שלו. בסרטונים מופיע הביטוי "אני חופשיה" במספר רב של שפות (כן כן, גם בעברית), תוך כדי שקולה של ליפה נשמע ברקע, כשהיא מדברת על הבושם החדש ועל רעיון החופש בכלל. "זה שאת מחליטה על התנאים שלך בעצמך," היא אומרת באחד הסרטונים, "זה, בעיניי, מה הוא חופש."


אז כמו שניתן להבין, "ליברה" הוא ניחוח המיועד לנשים חזקות, נועזות וחופשיות. בכלל, רעיון החופש הינו חלק חשוב מה- DNA של מותג אופנה זה. המעצב איב סאן לורן עצמו נתפס כמהפכני בזמנו, כשהלביש נשים בשנות ה-60 בחליפות טוקסידו ומעילי ספארי עם חולצות שקופות רחבות, והוא הוקף על ידי נשים שנלחמו למען חירותן ומעמדן. "ליברה" משחק גם הוא על הקו הדק שבין גבריות ונשיות.


על יצירת הניחוח אמונים הבשמים אן פליפו (Anne Flipo) וקרלוס בנעים (Carlos Benaim). השניים הכניסו להרכב אלמנטים של "פוג'ר" (fougère)- משפחת בישום המיוצרת בדרך כלל עבור או דה קולון לגברים וכוללת תווים של לבנדר מדרום צרפת, אואקמוס וקומרין. כדי לתת לניחוח נופך נשי יותר, הוסיפו ל- Libre תווים של פריחת תפוז מרוקאי, וניל ממדגסקר, ניירולי ומנדרינה. האיזון בין מתיקות התפוז לניחוחות העציים המחוספסים הוא זה שמעניק לבושם איכות אנדרוגנית ייחודית.


הבושם החדש מגיע באריזה חלקה בגווני השחור וזהב, האופייניים כל כך למותג, וזוויות גיאומטריות מסותתות יחד עם לוגו המותג (YSL) שעוטף מסביב את הבקבוק. מתחת לפקק השחור הא-סימטרי עוטפות שרשראות זהב את צוואר הבקבוק, כאילו מדובר באשה העונדת תכשיטים, בעוד שהצורה הזוויתית של הבקבוק מזכירה יותר חליפה גברית.

הבושם יושק ברחבי העולם במהלך חודש אוגוסט 2019 והוא יוצע בגדלים של 30, 50 ו-90 מ"ל או דה פרפיום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails