יום שלישי, 3 בדצמבר 2019

Pupa Prime Me Perfecting & Corrective Face Primer


מותג האיפור האיטלקי "פופה" משיק את Prime Me - ליין של פריימרים מתקנים למראה עור מושלם.



בין אם נרצה ובין אם לא, אנו חיים היום בעידן הסלפי ורבים מאיתנו מעבירים את היום כשמצלמת הסמארטפון מכוונת אל הפנים שלהם. אבל בואו נודה, שבין הפילטרים של האינסטגרם לאפליקציות לריטוש תמונות, כמעט אף אחת לא מוכנה לפרסם תמונה "טבעית" שלה, מבלי להחליק את העור ולמחוק פגמים כמו כתמי שמש ופצעונים. אמנם יש החושבים שזה לגיטימי לנסות ו"לשכלל" את עצמנו בתמונות, אבל במקום להשתמש באפליקציות מלאכותיות שלעיתים משנות אותנו לחלוטין, לא הייתן מעדיפות להשתמש באמצעים שגורמים לנו להישאר אתן, רק יפות יותר?

לא צריך בשביל זה שרביט קסמים, רק בעל ברית נכון – הפריימר! מוצר יעיל עם אפקט מקצועי, אבל קל ליישום, שמשפר את המראה שלנו לא רק בחיים ה"וירטואליים" אלא גם באלו האמיתיים!


ליין הפריימרים Prime Me של "פופה" מיועד לכל מי שרוצה לשכלל את העור שלה ולהאריך את עמידות האיפור במהלך היום. הליין כולל ארבעה פריימרים שונים, המותאמים כל אחד לצרכי עור שונים ומעניקים מראה עור מושלם וחלק. הפריימרים החדשים מכילים פורמולות הייטקיות חדשניות, המעניקות תוצאות מדהימות בן רגע.

כאמור, הליין כולל 4 פריימרים שונים:

Pupa Primer Perfecting Face Primer – פריימר שקוף לכל סוגי העור, מחליק את העור ומצמצם מראה קמטוטים, נקבוביות ופגמי עור, ומעניק לאיפור עמידות לאורך זמן.

Pupa Primer Me Corrective Face Primer – פריימר מתקן, המוצע בשלושה גוונים שונים:
·       כתום – מעניק מראה בריא לגוון עור אפרפר, עמום וחסר חיות
·       סגול – מנטרל גוון עור צהבהב ומחיה את העור
·       ירוק – מנטרל אדמומיות ומפחית קופרוז ומראה עור אדמדם


פורמולת הפריימרים מועשרת בפולימרים מהדור החדש, המעניקים פוקוס רך לפנים ומחליקים את העור. כמו כן, תערובת של סיליקונים הופכת את המרקם שלהם לעדין וקליל, שמתמזג עם העור מבלי לייבש אותו או להכביד עליו. פיגמנטי הצבע הפעילים שבפורמולה, מתקנים באופן מיידי את חוסר האחידות בגוון העור ומנטרלים אותו, בעוד שאבקות מיוחדות זוהרות מחזירות את קרני האור ומעניקות זוהר טבעי לעור הפנים.


את הפריימרים החדשים של "פופה" ניתן להשיג באופן בלעדי בכל נקודות המכירה של המותג ברשת הסופר פארם (מחיר ליח': 99 ₪).

אגב, בהזדמנות זאת, שמחה לבשר לכם שגם קולקציית החגים של "פופה" – "Gold Me" (שסיפרתי לכם עליה כאן) נחתה בישראל וזמינה גם היא ברשת הסופר פארם. מזכירה לכם שמדובר בקולקציה במהדורה מוגבלת...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails