יום שישי, 27 בדצמבר 2019

Lancome Clarifique Double Essence


מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" ישיק בקרוב את Lancome Clarifique Double Essence - סרום מהפכני חדש, דו-שכבתי, המבוסס על תמציות בוטניות.



כשמעבדות "לנקום" יצרו את הסרום החדש, הם התמקדו באנזימים הנחוצים לפעילותם התקינה של חלבונים הקיימים על פני כדור הארץ במשך למעלה מ-4 מיליארד שנים, ונאמר כי הם קשורים למקור החיים בכוכב הלכת שלנו. מדעני החברה גילו, כי התהליך האנזימטי קשור קשר הדוק לעור האדם וביססו את המוצר החדש על תמצית ניצני אשור צרפתי, המפעילה את התהליך האנזימטי של העור.

ניצני האשור, המכונים "תכשיטים צמחיים", נקטפים ביד בפרק זמן קצר של 2-3 שבועות באביב. ניצני האשור מוקפאים ומאוחסנים מייד בטמפרטורה של 20- מעלות צלזיוס ומופשרים במעבדה כדי לסחוט מתוכם את התמצית הטבעית שלהם. Clarifique Double Essence של "לנקום" מבוסס על אותה תמצית טבעית ומגיע בפורמולה דו-פאזית, המורכבת מ-97% תמצית ניצני האשור ו-3% שמן אתרי עשיר.


בניגוד למוצרים מבוססי אנזימים אחרים, המתמקדים באפקט הסרה וניקוי בלבד, התכשיר החדש מתמקד הפעם באנזימים שגם "מעניקים" יתרונות לטווח הארוך. הוא מסיר מהעור תאים ישנים ומתים, מחליק אותו, מעודד את תהליך ההתחדשות שלו, נלחם במראה העמום, מצמצם נקבוביות, מאחד את הגוון ובקיצור הופך את העור ליפה, זוהר וקורן.


לפני השימוש, יש לנער את הסרום היטב כדי לערבב ולמזג את שתי השכבות. לשם כך, הסרום מגיע בבקבוק עם פטנט מיוחד, שמצוי בתוכו מעין "מקציף" מובנה, שמזכיר בצורתו ניצן אשור. כאשר מנערים את הבקבוק, המקציף מערבל את שתי הפורמולות ומתקבלים כדוריות קטנות שמכילות את התמצית והשמן במצב האופטימלי ביותר. הכדוריות העדינות הללו מעידות כי המוצר מוכן לשימוש. מוציאים חומר לתוך כדור כותנה ומעבירים אותו בעדינות על העור. התמצית חודרת אל העור, פועלת עליו ומותירה אותו רענן עם ניחוח פרחוני עדין.

Lancome Clarifique Double Essence יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מפברואר 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails