יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

Roberto Cavalli Florence Blossom Fragrance


רוברטו קוואלי מציג את Florence Blossom – או דה פרפיום קורן, שמביא אור זוהר חדש לליין הבישום "פלורנס" (Florence) האייקוני של המותג. ניחוח פירותי פרחוני עכשווי זה, שנוצר בהשראת אינטרלוד עליז בגן טוסקני, מיועד עבור כל אשה בעלת רוח חופשית, המתהללת בנשיותה הטבעית בתוך גן שטוף שמש. רגע של קסם אמיתי!





הניחוח, שמושק במהדורה מוגבלת, ממשיך את סיפורה המתעתע של האשה של "רוברטו קוואלי פלורנס" ומתחיל פרק חדש ומרומם בין המראות, הצלילים והניחוחות של גן טוסקני. בשילוב מושלם של זוהר נשי עם פיתוי טבעי, היא מחבקת את היופי השופע מסביב, כשאור השמש מסתנן בין העצים ועלי כותרת של פרחים עדינים לוכדים את הבריזה.

רוחה חסרת הדאגה מתגלמת בבושם שנפתח בתווים עליונים תוססים של דומדמניות שחורות, מנדרינה וברגמוט, המובילים אל לב שופע של פרחים ורודים ולבנים: יסמין אבסולו, חליטת ורדים ופריחת תפוז. הזוהר של זר פירותי-פרחוני זה מוגבר על-ידי חליטת ורדים אינטנסיבית ועזה, המתקבלת בתהליך ריכוך ייחודי בהשראת הבשמים המסורתיים, לכדי פטינה טבעית עוצמתית ויחידה מסוגה. תווי בסיס מתוחכמים של תמצית פצ'ולי, אלגום ואיריס בשילוב עם אמברוקס ממכר מעגלים את החושניות הפרחונית הטבעית ואת הקסם האותנטי של הניחוח החופשי הזה.


הניחוח מוגש בבקבוק זכוכית יפייפה מעוטר בדפוס פרחוני מיוחד ומודרני, המזכיר את טל הבוקר כשהוא מנצנץ באור, בעוד שמוטיבי הפרחים החקוקים עליו, מזכירים עבודות זכוכית איטלקיות מסורתיות בצורה של פרחי אביב נוצצים הנפתחים אל מול אור השמש החמה. הנוזל הוורוד החדש והקולר האלגנטי המוזהב משקפים את הנשיות והזוהר של הניחוח Florence Blossom, בעוד שאריזת הקרטון מעוטרת בתבליט של פרחי איריס בצבע ורוד עז עם הלוגו של רוברטו קוואלי בזהב מפואר.

הבושם Roberto Cavalli Florence Blossom יושק ברחבי העולם החל מינואר 2020.  אגב, הדוגמנית המהממת שלומית מלכה, שהיתה הפנים של שני הבשמים הקודמים באוסף, שהושקו בסוף 2017 ותחילת 2019, מובילה גם את הקמפיין לניחוח החדש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails