יום ראשון, 19 ביולי 2020

פטריק סטאררר משיק מותג איפור משלו

היוטיובר והמשפיען פטריק סטאררר (Patrick Starrr) הכריז השבוע על השקת ליין איפור פרטי משלו, שמכונה בשם One/Size. הליין, ימכר באופן בלעדי ברשת "ספורה" וישא את התגית "איפור הוא בגודל אחד שמתאים לכולם"!


לסטאררר יש 4.6 מיליון עוקבים באינסטגרם וכמעט אותה כמות של מנויים בערוץ היוטיוב שלו. בראיון שהעניק ל-WWD, הוא סיפר שליין האיפור הוא חגיגה "למלכות הדראג, הקהילה הלהט"בית והאחים והאחיות הטרנסיים שלי." את הבאז לקראת השקת המותג שלו, הוא החל עוד בינואר השנה, כשביקש מהעוקבים שלו בכל המדיות החברתיות לצלם את עצמם, תוך שהם אומרים את המשפט הבא: "איפור הוא בגודל אחד שמתאים לכולם."


באחד מהפוסטים הראשונים שהעלה בדף האינסטגרם של One/Size, שהספיק כבר לצבור בתוך זמן קצר כמעט 94 אלף עוקבים, סיפר סטאררר את הסיפור העומד מאחורי המותג שלו.

הוא סיפר, שכשהתבגר הוא נאבק בזהות שלו, אבל "המראה לא היתה יכולה להיות ברורה יותר", ברגע שגילה את האיפור. "תקשיבו, אני גיי, שמן, משתמש באיפור, גבר פיליפיני שאוהב אופנה. ולא הייתי משנה שום חלק במשפט הזה."

בהמשך, הציג סטאררר בגאווה את המוצרים הראשונים בליין האיפור הפרטי שלו: במסגרת קולקציית Go Off, הכוללת דווקא מוצרים להסרת האיפור: Juiciest Makeup Remover Wipes (מגבונים להסרת איפור) ו-Makeup Dissolving Mist (מיסט מרענן לפנים לשימוש אחרי הסרת האיפור). כיאה לסטאררר, המוצרים מגיעים באריזות בעיצוב נועז ודרמטי, בגוון אדום לוהט: "אני דרמה קווין – בדרך הנכונה," הוא אומר.



כזכור, זהו לא הניסיון הראשון של פטריק סטאררר עם יצור ותכנון מוצרי איפור. ב-2017 הוא שיתף פעולה עם מותג הקוסמטיקה MAC בכמה קולקציות מוצלחות מאד.

כאמור, את מוצרי המותג One/Size ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת "ספורה" (אונליין ובסניפים – בשלב זה, בקנדה ובארה"ב בלבד) וכן באתר המותג עצמו. לצערי, לפי שעה, המוצרים לא נשלחים לישראל. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails