יום שני, 27 ביולי 2020

Revlon x WW84 Wonder Woman 1984 Collection

מותג הקוסמטיקה "רבלון" מקדיש קולקציית איפור חדשה, צבעונית ואנרגטית, לגיבורת העל וונדר וומן, אותה מגלמת שגרירת היופי של המותג – השחקנית היפייפיה גל גדות.


"וונדר וומן 1984", סרט ההמשך החדש ל"וונדר וומן" (2017), תוכנן לעלות על האקרנים בנובמבר 2019, אבל לבסוף נדחה ליוני 2020. ואז, בעקבות מגפת הקורונה, נדחתה יציאת הסרט לאוקטובר 2020. כך או כך, במותג הקוסמטיקה "רבלון" החליטו להשיק כעת קולקציית איפור חדשה במהדורה מוגבלת, שנוצרה בהשראת דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן – נסיכה אמזונית בעלת עוצמה על-אנושית, בלתי ניתנת לערעור, יפה ובעלת אינטליגנציה יוצאת דופן.

הקולקציה כוללת אביזרים ומוצרים המיועדים לאיפור העיניים והשפתיים בצבעים תוססים ונועזים, בדיוק כמו הלוחמת המפורסמת. בין המוצרים ניתן למצוא פלטת עיניים ופנים המורכבת מגווני התחפושת של וונדר וומן, ושפתונים בגימורים שונים בעלי פיגמנט רווי, ליצירת מראה החוגג את הכח הנשי. כמובן, כל אחד מהמוצרים נושא את הלוגו המוזהב של גיבורת יקום ה-DC.


בקמפיין הפרסום המלווה את הקולקציה מופיעה וונדר וומן בכבודה ובעצמה – השחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות, שהיא גם שגרירת היופי של המותג.


בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים, שיסייעו להפוך כל אחת לגיבורת על מודרנית:

Revlon X WW84 The Wonder Woman Face And Eye Palette – פלטת עיניים ופנים, המורכבת מ-10 גוונים בגימורים שונים, עשירים בפיגמנט ובעלי מרקם קרמי נעים.


הגוונים שבפלטה הם: בז' מוזהב, טורקיז בוהק, ניוד חמאתי, כתום דלעת, חום קפה מאט, נחושת, סגול, כחול ג'ינס, ורוד מג'נטה וזהב.


Revlon X WW84 ColorStay Glaze Stick Eye Shadow Liner – צללית קרמית בעלת גימור מבריק. מגיעה בצורת עפרון עבה דו-צדדי, המאפשר לצבוע את העפעף בקלות או למסגר ולתחום את העין.

הצללית מוצעת בקולקציה בשני גוונים שונים:

·       Gilt – זהב מבריק

·       Sapphire – כחול ג'ינס


Revlon X WW84­ Transforming Eye Powders – צללית אבקתית מבריקה, המיועדת להעניק לכל מראה קלאסי טוויסט של צבע. ניתן להניח את הצללית ישירות על העפעף להשתקפות עדינה של אור או כטופ קוט מעל צללית קרמית או עפרון בגוון שחור או כהה אחר כלשהו. הצללית מגיעה באריזה דו-צדדית, כשבכל צד גוון עדין אחר: תכלת בהיר או לבנדר פסטלי.


Revlon x WW84 Super Lustrous Lipstick – שפתון בעל פורמולה לחותית מועשרת בוויטמין E. השפתון עשיר בפיגמנט ובמיקרו גליטרים והוא בעל מרקם המבטיח לשלב גימור משיי חלק עם רכות קרמית וגוון בוהק.

השפתון מוצע בקולקציה ב-6 גוונים שונים:

·       Raise Your Fists – חום ניודי מוזהב

·       Super Heroine – אדום טהור

·       Amazon – ורוד עתיק


·       Strike First – אדום כתמתם

·       Justice for All – ורוד פוקסיה בוהק

·       Truth Seeker – סגול חציל חושני


Revlon X WW84 Ultra HD Matte Lip Mousse – שפתון נוזלי עמיד עד ל-8 שעות, בעל גוון עשיר עם מרקם מוס קליל ונוח מאד על השפתיים. השפתון מוצע בקולקציה ב-2 גוונים שונים:

·       Scorpion Red – אדום כתמתם

·       Earthy – חום חם


Revlon X WW84 Kiss Melting Shine Lipstick – שפתון בעל גימור מבריק ומרקם אולטרה נוח על השפתיים, ממש כמו באלם. השפתון מעניק כיסוי של צבע לשפתיים לצד לחות עשירה, ללא תחושת דביקות. השפתון מגיע בצורת עט עם קצה אלכסוני המאפשר מריחה נוחה ומדוייקת. כמו כן, בקצהו השני מצוי קליק, שכל לחיצה עליו מוציאה כמות חומר מספיקה לשימוש.

השפתון מוצע בקולקציה ב-2 גוונים שונים:

·       Courageous – אדום ורדרד

·       Hot Spirited – ורוד קורלי


Revlon X WW84 Warrior Glitter Lipcolor – שפתון נוזלי בעל מרקם קליל, שנצמד באופן מושלם לשפתיים. השפתון בעל פורמולה מיוחדת: ברגע שמצפים את השפתיים בצבע הנוזלי, לוחצים בעדינות את השפתיים אחת כנגד השניה ואז מתגלים מיקרו גליטרים שמצפים אותן בנצנוץ מקסים.

השפתון מוצע בקולקציה ב-2 גוונים שונים:

·       Gear Up – סגול חציל

·       Fight For It – אדום ונציאני


Revlon X WW84 Liquid Armor Glow Pot – היילייטר נוזלי בעל מרקם של ג'ל, המבטיח להתמזג במיידית עם עור הפנים ולהעניק לו מראה זוהר וקורן.

·       Golden Lasso – שמפניה מוזהבת


Revlon X WW84 Travel Mirror – מראה קטנה המתאימה לנשיאה בתיק, שתהפוך לפריט אספנות נחשק.



כאמור, הקולקציה הושקה בימים אלו ממש ברחבי העולם. לצערי, אין לי מושג אם היא תגיע גם אלינו לישראל אבל בינתיים ניתן להשיגה דרך אתר אמזון.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails