יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

Lancome Absolue Ultimate Repair Bi-Ampoule

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "לנקום" ישיק בקרוב את Absolue Ultimate Repair Bi-Ampoule – תמצית הרותמת את הכוחות הפעילים, המהירים והמעוררים ביותר של אמפולה לטיפוח העור, עם פורמולה ייחודית דו-שלבית, לשיקום וחיזוק מחסום ההגנה של העור ולסיפוק לחות למשך 24 שעות. כל זאת באמצעות טיפה אחת בלבד!


קרמי לחות וסרומים נמצאים מזמן בשגרת הטיפוח שלנו, אבל בשנים האחרונות אמפולות הטיפוח, שמגיעות היישר מקוריאה, תופסות מקום נכבד בשוק הקוסמטיקה. האמפולה הינה סוג של טיפול המכיל רכיבי טיפוח מרוכזים במיוחד. היא נועדה לספק מינונים קטנים וממוקדים כמענה לדאגות עור ספציפיות, כמו למשל יובש, שינוי צבע ופיגמנטציה, עור עמום או קמטים וסימני הזדקנות אחרים. ברוב המקרים, אמפולה מכילה מרכיב יחיד כמו חומצה היאלורונית, ויטמין C, רטינול או קולגן. האמפולות מגיעות לרוב במיכל לשימוש חד פעמי – בדרך כלל קפסולה, בקבוקון או טיובה – המגן על המרכיבים ומושלך לאחר מכן. מכיוון שאלו נוטים להיות סופר-זעירים, הם אידיאלים לשימוש גם בנסיעות.

עם מרכיבים מרוכזים כאלה, האמפולה מסוגלת לספק תוצאות במהירות רבה יותר מאשר פורמולות טיפוח אחרות. כמו כן, ההתמקדות בכמה מרכיבים חזקים מאפשרת לטפל בדאגות העור בצורה אינטנסיבית יותר. בדיוק בגלל זה, האמפולה הינה תוספת נהדרת לשגרת הטיפוח הרגילה של העור בכל גיל, לפני אירוע גדול או כטיפול ספציפי בבעיה עקשנית בעור.


אמפולת היופי החדשה של "לנקום"- Absolue Ultimate Repair Bi-Ampoule, מצטרפת לסדרת "אבסולו" היוקרתית של המותג. תמצית הוורדים הייחודית של "לנקום" (Grand Rose Extracts) המצויה באמפולה, מעניקה לעור שפע של לחות והזנה עם מרקם רענן ורך, מחזקת את תפקוד מחסומי ההגנה שלו ומעודדת את יכולת ההתחדשות שלו.

בנוסף לתמצית הוורדים, שלמעשה הינה המרכיב העיקרי בכל ליין ה"אבסולו", פורמולת ה- Absolue Ultimate Repair Bi-Ampoule מכילה 3 סוגים נוספים של סרמידים ושמנים המזינים את העור ומרככים אותו. הפורמולה בנויה משתי שכבות – 25% שמן וכ-75% תמצית מימית. כשמנערים את האמפולה, חלקיקי השמן מתערבבים בשכבת המים והמרקם משתנה למרקם חלבי, שעוטף את העור בלחות.


השימוש באמפולה מומלץ בשעות הלילה, על עור לח ונקי, לפני קרם לחות. במותג מבטיחים, כי כבר מהשימוש הראשון באמפולה, העור יראה זוהר יותר ומחסום ההגנה שלו יתחזק. לאחר שימוש בסרום המרוכז במשך 4 שבועות, העור יראה רענן וצעיר יותר וירגיש רך למגע.


האמפולה מגיעה באריזה מיוחדת, בצורת מיכל קטן (12 מ"ל) עשוי זכוכית ומצוייד בטפטפת, המאפשרת ליטול את הכמות המדוייקת. הגוון המוזהב של האריזה והעיצוב המיוחד שלה מוסיף למוצר נופך יוקרתי מרשים. אגב, גם המחיר עומד ביחס ישיר למראה...


אמפולת היופי של "לנקום" צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאמצע אוגוסט 2020.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails