יום שלישי, 4 באוגוסט 2020

Estee Lauder ANR Synchronized Multi-Recovery Complex

מותג הקוסמטיקה "אסתי לאודר" משיק את Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex - גרסה חדשה ופורצת דרך לסרום הלילה הפופולרי שלו.


בשנת 1982 יצרה גברת אסתי לאודר את בקבוק התמצית הראשון בעולם של תיקון הלילה, והציעה לראשונה להפוך את הרעיון של טיפוח עור הפנים ל"קונספט תיקון העור". הרעיון היה לסנכרן את פעילות הסרום עם תהליכי התיקון הטבעיים המתרחשים בעור במהלך הלילה, כך שהוא יהיה יעיל יותר בתיקון סימני ההזדקנות. בהקשר הזה, הבקבוק החום האגדי הקטן הפך בתוך זמן קצר למוצר חובה עבור כל אשה ברחבי העולם. מאז, התווספו לסדרה מוצרים נוספים כמו סרום תיקון לעיניים, אמפולות, מסכות בד ועוד – כולם כוללים את הפורמולה הנפלאה של הסרום האגדי.

כעת, בשנת 2020, מקווים ב"אסתי לאודר" להמשיך ולהביא לנו פעולת תיקון ותחזוקה יעילה יותר. צוות המחקר של המותג גילה תגליות חדשות ופורצות דרך בתחום הדרמטולוגיה לשליטה על אותות "מפתח הנעורים" – מה שהוביל, למעשה, להשקתו של סרום התיקון החדש ANR Synchronized Multi-Recovery Complex.


הסרום החדש מתואר כ"דור הבא" בתחום טיפוח העור והמתקדם ביותר אי-פעם, והוא אף נרשם כפטנט עד שנת 2033 – מה שהופך אותו להשקה משמעותית מאד עבור המותג. הסרום מבוסס על טכנולוגיית Chronolux™ Power Signal לייצור אנרגיית נעורים. מרקמו קליל יותר, הוא חודר עמוק ובמהירות ומפחית את הופעתם של סימני הזדקנות מרובים, הנגרמים כתוצאה מנזקים סביבתיים הנגרמים מאורח חיים מודרני. הרכיבים הפעילים שבפורמולה שלו פועלים במהירות ובקנה אחד עם תהליכי התיקון הטבעיים של העור בשעות הלילה ומפעילים את מנגנון ההגנה של העור במהלך היום. כתוצאה מכך, העור נראה צעיר וחלק יותר, עם פחות קמטוטים ונקבוביות. הוא מוזן בלחות למשך 72 שעות, המראה שלו זוהר וקורן יותר ואף הגוון שלו אחיד יותר.

הסרום מגיע בבקבוק חום (50 מ"ל) עם טפטפת בעיצוב הקלאסי המוכר והאהוב, אבל בגרסה קצת יותר מעודנת. קווי המיתאר שלו פשוטים ואלגנטיים והוא בעל שקיפות הדרגתית, המתכתבת עם הזוהר השקוף של העור מן הפנים אל החוץ. חשוב לציין, כי הבקבוק עשוי מזכוכית ממוחזרת, מה שמוסיף למוצר נקודת זכות נוספת.


הסרום ANR Synchronized Multi-Recovery Complex של "אסתי לאודר" הושק בעולם בימים אלו ממש. בישראל הוא יושק במהלך אוקטובר 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails