יום שני, 24 באוגוסט 2020

OLAPLEX No. 0 Intensive Bond Building Hair Treatment

אם אתם מחובבי מוצרי הטיפול לשיער של Olaplex, בוודאי תשמחו לשמוע שמוצר חדש נוסף לסדרה - Olaplex No. 0 Intensive Bond Building Hair Treatment.



מדובר במוצר בהשראת טיפול מקצועי, שמכין את השיער לתיקון עמוק יותר עם המינון הגבוה ביותר של טכנולוגיית Olaplex, המוגנת בפטנט, שניתן לשימוש בבית.

לטענת החברה, המוצר בונה מחדש ומאחד קשרים שבורים במבנה השיער, מחזק ומגן עליו והוא מיועד לשימוש לפחות פעם בשבוע, כצעד ראשון (פריימר) לפני השימוש ב- N°3 Hair Perfector הפופולרי מאותה הסדרה. למעשה, הוא מעצים את התוצאות הנפלאות של השימוש ב- N°3 Hair Perfector.



ה- Olaplex No. 0 מתאים לכל סוגי ומרקמי השיער והוא מעולה במיוחד לתיקון פגמים בשיער שעבר טיפול כימי כלשהו (צביעה, החלקה וכיוצ"ב) או שנפגע כתוצאה משימוש במכשירי עיצוב ומנזקים סביבתיים. יש לפזר אותו על שיער יבש באופן אחיד. אגב, המוצר מגיע בבקבוקון (155 מ"ל) עם פיה מחודדת, המאפשרת פיזור קל ונוח של החומר. ממתינים 10 דקות ואז מפזרים את ה- N°3 Hair Perfector על השיער, מהשורש ועד הקצוות. ממתינים שוב 10 דקות ולאחר מכן חופפים את השיער בשמפו ומרכך. התוצאה המתקבלת היא של שיער רך, גמיש ומלא ברק.

יש לציין, שניתן להישאר עם החומר על השיער למשך זמן ממושך יותר מ-10 דקות. למעשה, ככל שנשארים יותר זמן, התוצאה המתקבלת תהיה אפקטיבית יותר.



לצערי, ה- Olaplex No. 0 Intensive Bond Building Hair Treatment טרם זמין בישראל, אבל ניתן יהיה להשיגו בקרוב בקיט יחד עם ה-N°3 Hair Perfector באמצעות אתר Cult Beauty.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails