יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

גדעון קוסמטיקס מציג: OLAPLEX

חברת "גדעון קוסמטיקס" השיקה לפני מספר חודשים את OLAPLEX - טיפול מקצועי חדש לשיער צבוע, שנועד להגן עליו מהחומרים הכימיים השונים, למנוע ממנו להתפצל ולהישבר ואפילו מתקן פגמים קיימים. יצאתי לבדוק עבורכן הכצעקתה...



אז לפני הכל, חקרתי ובדקתי ברשת על מה בדיוק מדובר וגיליתי, שדין קריסטל (Dean Christal), מייסד המותג, היה סקרן לדעת ולהבין כיצד ניתן לתקן שיער שבור ופגום. לשם כך הוא יצר קשר עם שני כימאים, ד"ר קרייג הוקר (Dr Craig Hawker) וד"ר אריק פרסלי (Dr Eric Pressly). שני המוחות הללו גילו סוג של מולקולה חדשה, שלא יכלו להאמין איך עולם היופי לא חשב עליה קודם לכן. השניים פיתחו הרכב כימי מיוחד, המבוסס על מרכיב אחד בלבד ואינו מכיל סיליקון או שמנים. הרכב זה, לא רק שהצליח להגן על השיער במהלך הטיפול הכימי ואחריו, אלא אף הצליח לתקן ולאחות קשרים שבורים במבנה השערה. התוצאה: שיער חזק ובריא עוד יותר לאחר הטיפול!



אחרי שכבש את ארה"ב ועוד מדינות ברחבי העולם, הגיע ה"אולפלקס" גם אלינו ומצליח לתקן את מרקם השיער של לקוחות רבות הצובעות או מבהירות את השיער במספרה. הקסם עובד, למעשה, מן הפנים אל החוץ, כשהוא מחזק, מרכך וממש מתקן מחדש את מבנה גדיל השערה השבור. אגב, קים קרדשיאן בעצמה השתמשה ב"אולפלקס" כדי לשקם את השיער שלה אחרי שהבהירה אותו לחלוטין, הפכה לדקה וחצי לבלונדינית א-לה מרלין מונרו, וחזרה שוב להיות ברונטית.





מדובר, למעשה בטיפול בן שלושה שלבים: בשלב הראשון, מעצב השיער מוסיף Olaplex Bond Multiplier ישירות לצבע השיער או חומר ההבהרה לפני מריחתו על השיער; בשלב השני, אחרי שטיפת הצבע מהשיער, הוא מורח על שיער הלקוחה את Olaplex Bond Perfector, ממתינים 5-10 דקות וחופפים בשנית את השיער עם שמפו ומרכך. כבר אחרי שני השלבים הללו, השיער מקבל מראה קורן ובריא, מרגיש רך מאד למגע ויש לו ברק נפלא. השלב השלישי של הטיפול, שהינו שלב התיחזוק, מתבצע בעצם בבית הלקוחה עם Olaplex Hair Perfector – בערך פעם בשבוע לפחות, כשהחומר נמרח על שיער לח מאד, מהשורשים ועד לקצוות, ממתינים 5-10 דקות וממשיכים לשלב החפיפה והמרכך/מסיכה כרגיל.


יש לציין, שטיפול ה"אולפלקס" מתאים לכל סוגי השיער, הוא אינו מכיל חומרים רעילים או חומרים מזיקים אחרים כמו סיליקון, סולפטים, פתאלטים ועוד מרעין בישין אחרים, וחשוב לא פחות – הוא לא נוסה על בעלי חיים!

גם אני התנסיתי בטיפול "אולפלקס" בחברת "גדעון קוסמטיקס", המשווק הבלעדי של הטיפול בישראל. את הטיפול עשה לי אבי רחמים, מנהל השיווק וההדרכה של החברה, כשהוא משלב אותו יחד עם צבע השיער של המותג Jul, אף הוא מבית "גדעון קוסמטיקס". התוצאה לפניכם:


לצערי, הצילום לעיל נעשה באמצעות הטלפון הנייד שלי ובתאורה נוראית. במציאות השיער שלי קיבל ברק מדהים ביותר, היה רך ונעים מאד למגע ושמר על העיצוב שלו (החלקה באמצעות מייבש שיער) במשך כמה ימים, עד שהגיע הזמן לחפוף אותו. אהבתי!

פרטים נוספים אודות טיפול ה"אולפלקס" ניתן למצוא באתר האינטרנט של המותג או בדף הפייסבוק שלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails