יום שני, 8 באוגוסט 2016

Essence Girls Just Wanna Have Fun Fall 2016 Collection

בנות אוהבות מאד לכייף והן אוהבות עוד יותר לעשות את זה עם החברות הטובות שלהן. בדיוק בשביל אותן בנות מקדישים במותג "אסנסס" את קולקציית הטרנדים שלהם לסתיו 2016 - Girls Just Wanna Have Fun.



ככה מתאר המותג את הקולקציה (בתרגום מגומגם שלי): "מי מנהל את העולם? בנות! לכייף זה בראש סדר העדיפויות עם מהדורת הטרנדים החדשה 'בנות רק רוצות לכייף'. מסעות קניות, קונצרטים או סרטים בלילות – בכולם יש הרבה כייף, במיוחד עם החברות הכי טובות שלך! המוצרים המגניבים האלה בוורוד בהיר, פוקסיה, גוונים סגולים וחומים מבטיחים שגם תמיד תראו נהדר! מוצרי היופי שבהחלט הכי הכרחיים הם השפתונים, הפילינג לשפתיים וצמד הלקים המגניב. בנות רק רוצות לכייף – עם אססנס!"


וזה מה שמציעה הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת:

Essence Girls Just Wanna Have Fun Multicolour Blush – סומק תלת-גווני. כל גוון יכול לשמש בפני עצמו או בערבוב עם הגוונים האחרים כדי להעניק ללחיים נגיעה רעננה:

·       01 who run the world? girls! – קורל, ורוד בהיר, חום אפרסקי


Essence Girls Just Wanna Have Fun Highlighter – היילייטר עם הטבעה מקסימה של מלא לבבות קטנים עליו. מעניק מראה זוהר לעור:

·       01 lady's night


Essence Girls Just Wanna Have Fun Eyeshadow Palette – רביעיית צלליות בגימור מטאלי ליצירת מראה עיניים מסוגנן. הצלליות מגיעות עם הטבעה חמודה של לב עליהן:

·       01 just me & my girls – ורוד בהיר, ורוד כהה, סגול וחום


Essence Girls Just Wanna Have Fun Lip Scrub – פילינג לשפתיים המגיע באריזה שימושית של ליפ באלם, מכיל גרגירים רכים להסרת תאים מתים ומבטיח שפתיים סופר רכות וחלקות.

·       01 barbie girl


Essence Girls Just Wanna Have Fun Lipstick – שפתונים בעלי מרקם קרמי עם כיסוי גבוה ועמידות לטווח ארוך. השפתונים מגיעים באריזת סטילטו דקה ומוצעים בשלושה גוונים שונים:

·       01 pretty girls rock! – פוקסיה
·       02 barbie girl – ורוד אדמדם
·       03 we are young! – ורוד חום


Essence Girls Just Wanna Have Fun Duo – צמד לקים, מוצע בשלושה שילובים:

·       01 just me & my girls – סגול מעושן / פוקסיה
·       02 who run the world? girls! – חום אפרפר / קורל
·       03 we're happy together – בז' ניוד / ורוד מסטיק


Essence Girls Just Wanna Have Fun Nail Stickers – מדבקות מנצנצות לציפורניים בצורת אבני חן:

·       01 diamonds are a girls best friend


Essence Girls Just Wanna Have Fun 2in1 Nail File – פצירה דו-צדדית: צד אחד לקיצור הציפורניים והצד השני לעיצוב הצורה שלהן. הפצירה מגיעה עם כיסוי שימושי:

·       01 girls only!


Essence Girls Just Wanna Have Fun Cosmetic Bag – תיק איפור עם עיטור חמוד:

·       01 all we wanna do is have some fun


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים החל מספטמבר-אוקטובר 2016 והיא תהיה זמינה במדינות הבאות בלבד: גרמניה, אוסטריה, שוויץ, בולגריה, צ'כיה, הונגריה, לטביה, פינלנד, סרביה, סלובניה, רוסיה, אוסטרליה, דרום אפריקה, איטליה, ספרד, ארה"ב, קוריאה, תאילנד, מיאנמר, יפן, נפאל, הפיליפינים, קוסטה ריקה, פנמה, פרו, אלג'יריה, ירדן, מלטה, ערב הסעודית, איחוד האמירויות ו... ישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails