יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

BeautyBox (אוגוסט 2016)

ה"ביוטיבוקס" של חודש אוגוסט הגיעה בקופסה ורודה עם תמונה יפה של עופות פלמניגו על המכסה - עיצוב שמשדר עבורי סוג של אופטימיות ורוגע בחודש החם ביותר של השנה. אני מזמינה אתכם להצטרף אלי ולבחון את תכנה.



LALINE Let's Blush – סומק קרמי (גודל מלא):

רשת "ללין", המתמחה במוצרי טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש, הכניסה לליין המוצרים שלה בשנים האחרונות גם מוצרי איפור שונים, ביניהם: ברונזרים, סמקים שפתונים, ליפגלוסים, לקים ועוד. לקופסת החודש צורף סומק במרקם קרמי ובגוון ורוד כהה מאד, המכונה בשם Gorgeous Pink.



הסומק מגיע באריזה לבנה עגולה בעיצוב מאד נקי ועם מראה מובנית בתוך המכסה שלו.


המרקם של הסומק הינו רך מאד ורצוי להשתמש בו בזהירות ובעדינות, כי הפיגמנט שלו רווי מאד. כאמור, מדובר בגוון ורוד כהה מאד, שיתאים לבעלות עור כהה. ניתן לטשטש אותו יפה על העור, אבל אם תעשו את זה באמצעות האצבעות (כמו שאני עשיתי) אתם עלולים למצוא אותן מוכתמות בצבע. אגב, הגימור שלו מבריק מעט, כך שהוא מעניק ללחיים מראה חי ובריא.

* * *

JIMMY CHOO Illicit Flower – בושם (דוגמית, 2 מ"ל):

הבושם "איליסיט פלאוור" הינו גרסה פרחונית נוספת לבושם המקורי ("איליסיט") שהושק בעולם בשנה שעברה.


אני חייבת להודות, שבזמנו הייתי מכורה לשני הבשמים הראשונים שהשיק המותג ונשאו את שמו - Jimmy Choo (בגרסת האו דה פרפיום וגם זו של האו דה טואלט), ואפילו נהגתי לשלב אותם עם בשמים אחרים. מאז לא יצא לי להשתמש בגרסאות נוספות של הבושם וגם לא בבשמים אחרים שהשיק המותג. 

הבושם החדש, "איליסיט פלאוור", הינו ניחוח פירותי-פרחוני והוא מורכב מתווים של משמש, מנדרינה, פרסיה, ורד, פריחת אשכולית, יסמין, מאסק, סנדלווד (אלגום) וקשמיר. למרות שהתרכובת מכילה מספר תווים פרחוניים, נראה שהתו שהכי דומיננטי ביניהם הוא זה של הורד. הניחוח הינו בסה"כ נעים ומרענן, אבל לא הייתי אומרת שמדובר פה במשהו יוצא דופן, מהסוג שיגרום לאנשים לסובב את ראשם אחריו.

* * *

PUPA Nail Art Mania – ערכת מניקור אמנותי לציפורניים (גודל מלא):

מי שמכיר אותי יודע היטב שאין לי הרבה סבלנות להשקיע בציפורניים שלי ומה גם שאין לי הרבה זמן פנוי כדי ללכת לאשת מקצוע שתעשה זאת עבורי. עם זאת, אני מקנאה מאד באחרות, שכן יש להן את הזמן והסבלנות להחליף כל יומיים גוון של לק או לעטר את הציפורניים שלהן בדוגמאות שונות. הערכה של פופה מציעה פתרון מושלם לחובבות המניקור המקצועי, שמעדיפות לעשות זאת בעצמן, במקום ובזמן שנוח להן ביותר.


הערכה שהגיעה בקופסה (Rock Studs 003) מכילה לק בגוון ורוד ניודי המשמש כבסיס, אבני קישוט לציפורניים בשלושה גוונים (תכלת, ורוד וצהוב) וגדלים שונים ודבק ייעודי.



על-פי ההוראות המצורפות לערכה יש להניח תחילה את לק הבסיס על הציפורניים ולהמתין 5 דקות עד לייבוש מוחלט. לאחר מכן מורחים שכבה נוספת של הלק ולהדביק עליה את אבני הקישוט (יש לעבוד כל פעם על ציפורן אחת). לאחר שמצמידים היטב את הקישוט הרצוי לציפורן, מומלץ להמתין עוד כ- 15 דקות עד שהציפורניים יתייבשו לחלוטין.



* * *

FIX Body Mist – מי גוף (בודי מיסט) ריחניים (גודל מלא, 150 מ"ל):

את הבודי מיסט הזה של fix אני מכירה כבר ואפילו משתמשת בו מידי פעם. נחשפתי אליו באחד הימים, כשנכנסתי עם בתי לרכוש עבורה הלבשה תחתונה באחת מהחנויות של הרשת. המוכרת הצעירה ששירתה אותנו, תיזזה כל הזמן ברחבי החנות כשהיא מפזרת אחריה שובל של ריח נעים מאד. כמובן, שלא יכולתי שלא לשאול אותה אודות הניחוח ושמחתי לגלות שמדובר במוצר שנמכר אצלם בחנות. עוד יותר שמחתי לגלות שהוא מוצע במחיר זול ונגיש לכל כיס (20 ₪ בלבד). ברור שרכשתי מייד לכל אחת מאיתנו (לי ולבתי) בקבוק אחד ועוד כמה מוצרים נלווים באותו הניחוח.



אני מאד אוהבת להשתמש בבודי מיסט הזה אחרי אמבטיה. יש לו מעין ניחוח מאסקי נקי כזה ועדין מאד. חבל רק שהוא לא מחזיק מעמד לשעות ארוכות מאד...

* * *

ROMANTIC BEAR Lip Balm – ליפ באלם (גודל מלא, 12 גרם):

ליפ באלם בצורת כדור, המגיע ב-6 טעמי פירות שונים, כל אחד מאופיין בגוון אחר: כתום- תפוז, כחול- אוכמניות, צהוב-לימון, ורוד- אפרסק, סגול- ענבים ואדום- תות.


כמו שניתן לראות בתמונה, הליפ באלם שקיבלתי הגיע באריזה הוורודה. יש לו אכן ריח אפרסקי מתקתק מאד, אבל מבחינת הטעם הוא לא מורגש בכלל. הוא מעניק לשפתיים תחושת לחות נעימה ולא מעיקה יחד עם גוון ורדרד.


צורת האריזה של הליפ באלם אולי לא תהיה נוחה כל כך לנשיאה בכיס האחורי של המכנסיים, אבל היא בהחלט ניתנת לנשיאה בקלות ובנוחות בתוך התיק.

אין לי מושג (וגם לא צויין על גבי הגלויה המצורפת לקופסה) איפה ניתן לרכוש את המוצר בארץ, אבל ב"אלי אקספרס" (למשל) תוכלו להשיג אותו בפחות מ-1$, כולל דמי המשלוח.

* * *

BATISTE Dry Shampoo – שמפו יבש (גודל נסיעות, 50 מ"ל):

רבות כבר נאמר וסופר על השמפו היבש של "בטיסט", כך שבטח אתם כבר יודעים שמדובר במוצר שמעניק לשיער תוך זמן קצר מראה רענן ונקי, כמו גם נפח וברק, מבלי לחפוף אותו. זאת אומרת, הוא משמש בתור "עזרה ראשונה" לשיער שזקוק לחפיפה כשאין לנו את הזמן לכך.


עצם העובדה שהמוצר שהגיע בקופסת החודש הינו בגודל מוקטן, הופכת אותו מושלם לנשיאה בתיק ולשליפה בכל עת.

* * *

SeboCalm BB Cream – קרם מייקאפ רב תכליתי (דוגמית, 6 גרם):

גם על ה-BB קרם של סבוקלם נאמר כבר רבות. מדובר בקרם לחות עם גוון, שמעניק כיסוי קליל לפגמים בעור יחד עם הגנה ברמת 35SPF מקרני השמש המזיקות – הכל לצד יתרונות טיפוח שונים לעור הפנים.



ה-BB קרם הספציפי הזה הפך להיות מאד פופולרי בישראל, במיוחד בזכות הסמיכות שלו ביחס לקרמים דומים של מותגים אחרים- כפועל יוצא, רמת הכיסוי והעמידות שהוא מספק הינה גדולה ואפקטיבית יותר. אמנם מדובר פה בדוגמית בלבד, אבל בהחלט מספיקה כמות קטנה ממנה בכל שימוש, כך שהיא יכולה להספיק למספר שימושים.

* * *

גליון מגזין "את":

כמו בפעמים הקודמות, לקופסת החודש צורף גליון מגזין "את" היוקרתי שיצא בחודש שעבר (יולי 2016). על השער מופיעה השחקנית והזמרת היפה אניה בוקשטיין.



* * *

זהו להפעם. אשמח לדעת מה אתם חשבתם על קופסת החודש?
רוצים גם קופסה משלכם? תוכלו לקבל פרטים באמצעות דף הפייסבוק של ביוטיבוקס, או להרשם ישירות באמצעות האתר של החברה.

*הקופסא התקבלה לסקירה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails