יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

REAL TECHNIQUES New Miracles Makeup Sponges

ספוגיות האיפור הפכו כבר מזמן להיות מצרך מועדף בקרב אמני איפור מקצועיים או סתם חובבניים בכל העולם. למעשה, כמעט יותר מ-70% מהנשים בגילאי 18-34 משתמשות בספוגיות איפור. "ריל טכניקס", המותג שהוקם על-ידי צמד היוטיובריות סם וניק צ'פמן (Pixiwoo) וצבר פופולריות רבה ברחבי העולם, בעיקר בזכות המברשות המעולות שלו, השיק סט חדש של ספוגיות איפור, שכבר גורם לאוהדי המותג לרייר עליו.



הסט החדש כולל שלוש סוגי ספוגיות, כאשר כל אחת מהן מיועדת לשלב אחר בתהליך האיפור: כיסוי (Cover), תיקון גוון (Correct) וצבע (Color). את הסט עיצבו הצ'פמניות בעצמן בעקבות הביקוש הגדול לאפליקטורי ספוג שקיים בענף האיפור. בעוד שהמותג שלהן מציע למכירה מיגוון של מברשות איפור, כלים וסטים, ספוגיות איפור מהוות את הקטגוריה המובילה במכירות שלו (34% מכלל המוצרים). למעשה, הדרישה לספוגיות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד עלתה מעל 600%!

"כמאפרות, אנחנו משתמשות בספוגיות במשך שנים, ועכשיו אנחנו מעניקות לאוהדים שלנו את הסוד הקטן שלנו ליישום ללא רבב," אומרת ניק צ'פמן.

סם וניק צ'פמן

ליין הספוגיות החדש מאופיין בטכנולוגיית ספוג מיוחדת, שפועלת ללא מאמץ עם נוזלים, קרמים ופודרות. עם כל אחת מהן ניתן לעבוד במצב לח למראה לחותי זוהר או יבש לכיסוי מלא:

·     Cover - ספוגית לפנים (בסיס): הספוגית המקורית והאהובה זמינה כעת בשלוש מארזים שונים, המאפשרים לשמור על תיק האיפור שלנו מצוייד כהלכה (בודדת- 6$, זוג- 11$ ורביעייה- 18$);


·      Correct – מיני ספוגית מחיקה (עיניים): הספוגיות המיניאטוריות נועדות לסייע לנו לבצע טאצ'-אפים באיזורים קשים להגעה או איזורים בעלי עור רגיש כמו מתחת לעיניים ומסביב לאף (6$);


·      Color – ספוגית לפיסול (גימור): כלי "הכל באחד" לביצוע קונטור ללא מאמץ. הספוגית חתוכה במומחיות כדי לאפשר שימוש בהיילייטר בצד אחד, ובצד השני להצללות רכות (6$);


·     Miracle Mega Pack (6 ספוגיות קסומות לפנים) – הסט האולטימטיבי, הכולל את כל 3 הספוגיות הקסומות ליצירת מראה איירבראש לעור הפנים, החל מההתחלה ועד הגימור. מכיל: 2 ספוגיות פנים, 3 מיני ספוגיות מחיקה וספוגית קונטור אחת (20$).


אוסף ה- Bold Metals- קו היוקרה של מברשות האיפור של המותג, אף הוא מתרחב עם האפליקטור הספוגי הראשון בתולדותיו, המכונה "900 קארט". מדובר בספוגית בצורת יהלום, המתפארת ב-13 חיתוכים ומיועדת לעבודה עם מספר רב של מוצרים וצבעים בכל אזורי הפנים. למעשה, האפליקטור הזה מתואר ככלי שימוש רב-גוני עבור מומחי איפור מתקדמים יותר (10$).

כל הספוגיות החדשות רשומות כפטנט והן זמינות באתר החברה, למעט אפליקטור היהלום שיהיה זמין החל מ-22 באוגוסט 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails