יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

Bobbi Brown Retouching Wand

המאפרת בובי בראון שמה לה למטרה להפוך את חיינו לקצת יותר קלים ופשוטים, לפחות בכל מה שנוגע לאיפור. אחרי שהשיקה את עפרונות הריטוש, היא מציעה לנו כעת את אחיהם לסדרה, ה- Retouching Wand ("שרביטי ריטוש"), שנועדו להעניק לעור שלנו מראה מרוטש טבעי!



שרביטי הריטוש של בובי בראון דומים, למעשה, בייעודם למברשת הליטוש (Healing Brush) בתוכנת הפוטושופ המפורסמת ומאפשרים לתקן איזורים מסויים בעור הפנים, שזקוקים לשיפוץ קל. לדוגמא, ניתן לטשטש באמצעותם פצעונים, כתמים, לנטרל אדמומיות או להסתיר עיגולים כהים מתחת לעיניים.


המוצר שמגיע בצורת עטים/טושים דקים מכילים פורמולה היברידית של מייקאפ-קונסילר, המשתחררת על-ידי סיבוב הקצה של הטוש. קצהו השני כולל מוליך עשוי ספוג רך, שמצליח לטשטש בקלות את הפורמולה הנוזלית קלילת המשקל אל תוך העור ולהפוך את הכיסוי שלה עד כמעט בלתי מורגש. המוצר משחרר כמות מדוייקת של חומר מדוייקת בכל סיבוב, אותה ניתן להניח בנקודות מסויימות מעל המייקאפ, ממש כמו קונסילר, או בכל שטח הפנים. התוצאה המתקבלת היא של גימור בלתי מורגש עם כיסוי שנראה ממש כמו עור שני.





לדברי החברה, פורמולת "שרביט הריטוש" מכילה טכנולוגיית פיגמנט רשומה כפטנט עם כדוריות אבקה אולטרה דקיקות.



ה- Retouching Wand מוצעים ב-9 גוונים שונים, מהבהיר ועד לכהה:
·       Porcelain
·       Extra Light
·       Light
·       Light to Medium
·       Medium
·       Medium to Dark
·       Dark
·       Deep
·       Rich

המוצר כבר זמין בימים אלו בארה"ב, באמצעות אתר החברה וברשת "ספורה". החל מספטמבר 2016 הוא יהיה זמין גם בנקודות אחרות ברחבי העולם.

עדכון (09/11/16):

שמחה לבשר, שהמוצר זמין כעת גם אצלינו בארץ וניתן להשיגו תמורת סך של 220 ₪ בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ: קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת. קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד, קניון הזהב ראשון לציון וקניון שבעת הכוכבים הרצליה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails