יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

CARELINE Multi Effect Line

המציאות המודרנית מכתיבה לנו את הצורך להיות בתנועה מתמדת. סגנון חיים זה גורם לנו לתור אחר מוצרים שיספקו לנו תועלת מרובה ובעיקר יחסכו לנו זמן יקר. כך גם בכל מה שנוגע לשגרת הטיפוח היומית שלנו – תמיד נעדיף את המוצר, שיספק לעור שלנו במריחה אחת בדיוק את מה שהוא צריך. במעבדות מותג הקוסמטיקה "קרליין" לקחו את הנושא הזה ברצינות ובימים אלו הם משיקים את Multi Effect - סדרת טיפוח חדשה. הסדרה, שמורכבת משלושה מוצרים בלבד, מיועדת להעניק לעורנו את כל מה שהוא זקוק לו ובעיקר לשמור על המראה הצעיר והבריא שלו.



כשמה של הסדרה ("מולטי אפקט"), כך גם ייעודה: הסדרה מכילה את מיטב הרכיבים להם זקוק העור שלנו במשך היום והלילה, כדי לשמור על מראה צעיר ובריא: חומצה היאלורונית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן זרעי חוחובה ושמן שקדים - ללחות טובה ועשירה; קומפלקס פפטידים – לרכות, גמישות ומוצקות העור; תמציות רימון ותה ירוק – להגנה מפני זיהומים סביבתיים; סקוולן, אלנטואין, אלוורה וקמומיל – להרגעה.

הסדרה מורכבת משלושה מוצרים, המתאימים לכל סוגי העור ולכל גיל: קרם יום SPF25, קרם לילה וקרם עיניים. כל המוצרים מגיעים באריזות צנצנת (50 מ"ל) בעיצוב נקי ופשוט וחשוב לציין, כי אינם מכילים פארבנים והם עברו בהצלחה בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות.


את המוצרים בסדרה ניתן להשיג כעת בכל רשתות הפארם השונות במחיר השקה מיוחד של 50 ₪ ליח' (עד סוף אוקטובר 2016).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails