יום חמישי, 4 באוגוסט 2016

פייפר אמריקה סמית היא הפנים החדשות של OPI

המוזיקאית, דוגמנית ואושיית המדיה החברתית פייפר אמריקה סמית (Pyper America Smith) נבחרה להיות הפנים של מותג הלקים הידוע OPI והיא תעמוד בראש הקמפיין לסדרת הלקים המקצועית העמידה לטווח ארוך, שמתרחבת לקראת סתיו 2016.



30 גוונים אייקוניים של OPI בכל הזמנים, יהיו זמינים בקרוב, בפעם הראשונה, בליין הלקים העמידים לטווח ארוך, המהווה את הדור הבא של המותג - Infinite Shine ("אינפיניט שיין"). יחד איתם מצטרפת למותג שגרירת יופי חדשה - פייפר אמריקה סמית – אייקון אופנה בדורה, שמוסיפה בכך לרזומה העשיר שצברה בגילה הצעיר (19) תפקיד נוסף. פייפר מנגנת על גיטרה בס בלהקת הרוק המשפחתית "The Atomics", שהקימה עם האחים שלה: לאקי בלו, דייזי וסטארלי. כמו כן, היא דוגמנית מבוקשת אחרי שצעדה על מסלולי תצוגה נחשבים מאד וכיכבה (לצד אחיה ההורס) בסדרת צילומים מדהימה שצולמה באיסלנד על-ידי אנני לייבוביץ. את החוש הטבעי שלה לאופנה ולצבע היא חולקת עם קהל האוהדים המאסיבי שלה ברשתות החברתיות, הכולל בין השאר כמעט 700,000 עוקבים באינסטגרם: "OPI היה המותג המועדף עלי הרבה לפני השותפות הזו בינינו... אני אוהבת את עוצמת הצבע שמתקבלת ממריחת שכבה אחת או שתיים ואת איכות הגימור."


לדברי סוזי וייס-פישמן, ממייסדי המותג OPI, "פייפר מגלמת אינספור אפשרויות ועל-ידי כך שהיא ממציאה את עצמה כל פעם מחדש, היא מהווה השראה לדור חדש של נשים. עם Infinite Shine רצינו להמציא מחדש את המניקור ולהעניק לסלונים המקצועיים דרך רעננה לשדרג את הלק של הלקוחות שלהם ולמשוך לקוחות חדשים." במסגרת תפקידה, תחלוק פייפר עם העוקבים שלה בערוצי המדיה החברתית את הגוונים האהובים עליה בסדרת OPI Infinite Shine וכן תציג לוקים מגניבים.

פייפר ואחיה בלו בצילום של אנני לייבוביץ

לדברי פייפר, "בכל אחד מאיתנו יש 'ברק אינסופי' (Infinite Shine). אנחנו רק צריכים להוציא אותו החוצה, כדי להיות באמת עצמנו. צבע – שנלבש בבטחון – הוא אחד הדרכים הטובות ביותר לכך!"


סדרת Infinite Shine הינה סדרה מקצועית תלת-שלבית (פריימר, לק וטופ-קוט מבריק), המציעה אפקט של לק ג'ל עם חיוניות, הברקה ועמידות ללא צורך בתיקונים, עד 10 ימים. הפורמולה שלהם מבוססת על מולקולות מונומר, הנקשרות אחת בשניה ברגע שמורחים מעליהם את הטופ-קוט המבריק המיוחד. הלקים בסדרה קלים גם להסרה באמצעות מסיר לק, ללא צורך בהשריה או המסה. הסדרה כוללת 90 גוונים כעת, עם הצטרפותם, כאמור, של 30 הגוונים האייקונים בתולדות המותג החל מה-1 בספטמבר 2016:

·       Alpine Snow
·       An Affair in Red Square
·       Big Apple Red 
·       Black Onyx
·       Bubble Bath
·       Cajun Shrimp
·       Cha-Ching Cherry
·       CIA=Color is Awesome
·       Dulce de Leche
·       Dutch Tulips
·       Funny Bunny
·       I'm Not Really a Waitress
·       It's a Girl!
·       Lincoln Park After Dark
·       Malaga Wine
·       Miami Beet
·       My Address is "Hollywood"
·       My Private Jet
·       Passion
·       Pompeii Purple
·       Princesses Rule!
·       Russian Navy
·       Samoan Sand
·       She's a Bad Muffuletta!
·       Strawberry Margarita
·       Taupe-less Beach
·       Tickle my France-y
·       Vampsterdam
·       We the Female
·       You Don't Know Jacques!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails