יום שני, 8 באוגוסט 2016

ל'אוקסיטן ממנה שגרירת יופי לראשונה

לראשונה בתולדותיו, ממנה המותג הצרפתי L'Occitane שגרירת יופי מטעמו: מימי ת'וריסון (Mimi Thorisson), בלוגרית ואמא ל-8 ילדים! ת'וריסון בת ה-41 תייצג את קו מוצרי האנטי-אייג'ינג של המותג.



מימי ת'וריסון, בתם היחידה של אב סיני ואם צרפתיה, גדלה בין הערים לונדון, סינגפור והונג קונג. כשעבדה כמפיקה ב-CNN, הכירה את הצלם האיסלנדי אודור ת'וריסון, נישאה לו והשניים הביאו לעולם 8 ילדים. כמשפחה מרובת ילדים העדיפו לעבור להתגורר מחוץ לעיר, באיזור פרובנס.


את פרסומה רכשה ת'וריסון בזכות הבלוג שלה "Manger" (בצרפתית: "לאכול") שבו חלקה עם קוראיה מתכונים ועצות לחיי משפחה. בעקבות ההצלחה המסחררת של הבלוג שלה, היא קיבלה תכנית טלוויזיה משלה בטלוויזיה הצרפתית ואף הוציאה ספר מתכונים שהפך במהירות לרב-מכר בארה"ב. מלבד היותה בשלנית מצויינת, ת'וריסון ניחנה בסטייל צרפתי מעודן מאד. יש לה יותר מ-223 אלף עוקבים באינסטגרם והיא מצליחה ליצור קשר מופלא בין עולם הבישול לבין עולם היופי בתמונות המדהימות שהיא מעלה ברשתות החברתיות.




מבחינת ל'אוקסיטן, היא ללא ספק השגרירה האידיאלית, היות ויש לה השפעה על קהל צרכניות גדול מאד והיא תמיד מעדיפה שימוש במוצרים טבעיים בלבד. מה שכן, יש להם עוד כמה וכמה סיבות לבחור בה, כמו למשל: "בגלל שהיא אוהבת סיפורים כמו שאנחנו אוהבים את המוצרים שלנו. בגלל שהיא אוהבת את הטבע כמו שאנחנו אוהבים את הפרחים שלנו. בגלל שהיא אוהבת אותנטיות כמו שאנחנו אוהבים יופי אמיתי."


כאמור, ת'וריסון תייצג את ליין מוצרי האנטי-אייג'ינג של ל'אוקסיטן, הכולל את סדרת ה- Immortelle ו- Divine. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בתחילת ספטמבר 2016.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails