יום שני, 22 באוגוסט 2016

LA PRAIRIE Swiss Ice Crystal Emulsion

"לה פררי" (La Prairie), אחד ממותגי הטיפוח היוקרתיים ביותר בעולם בתחום האנטי-אייג'ינג, מבטיח להגדיל את חוסנו של עורנו, להאט את הזדקנותו ולהקפיא את זוהר הנעורים שלו באמצעות Swiss Ice Crystal Emulsion  - תחליב המכיל רכיבים, שמקורם בצמחים בעלי יכולת הישרדות בתנאים הקשים ביותר הקיימים בהרי האלפים השוויצריים.



אחד הדברים בהם מתגאה המותג הינו ביכולת שלו ליצור פורמולות קלילות דיין כדי לחלחל בקלות דרך השכבות העמוקות ביותר של העור, להעניק לו את הלחות האופטימלית ואת היכולת להתחדש עמוק מבפנים. הפורמולות שלו מכילות בעיקר רכיבים המסייעים למנוע הזדקנות מוקדמת של העור, מה שהופך אותו למושלם עבור נשים בשנות העשרים המאוחרות לחייהן, שמתחילות להיות מודאגות מהיווצרותם של סימני גיל ראשונים.

למי שלא הזדמן עדיין להכיר, מדובר במותג שנוסד על-ידי המדען ד"ר פול ניהאנס ב-1931 בשוויץ והוא ידוע בזכות מוצרי הטיפוח שלו שמכילים רכיבים יקרים כמו קווייאר, זהב ופלטינה. את תהילתו בעולם קנה המותג בזכות קרם עיניים (Cellular Eye Cream) שהשיק בשנת 1978 והפך להיות מצרך מבוקש מאד על-ידי סלבריטאים ואחרים מכל רחבי העולם. המוצרים של המותג מבוססים כולם באופן בלעדי על קומפלקס התא האקסקלוסיבי, המספק רכיבים מזינים וממריצים לעור ומהווה עבורו סוג של "אינפוזיית חיים". החיפוש האינסופי של המותג אחר יופי נצחי וחסר-גיל יחד עם השילוב של רכיבים נדירים ומועילים עם מרקמים חושניים ואריזות יוקרתיות מיצבו אותו כמותג המוביל בעולם בתחום האנטי-אייג'ינג.


קרינת השמש, חוסר שינה, אורח חיים לחוץ וזיהום סביבתי הינם גורמים המאיצים את הופעת סימני הגיל על העור כבר בגיל צעיר יחסית. תחליב ה- Swiss Ice Crystal של "לה פררי" מיועד לסייע למשתמשת לעכב את הזדקנות העור ולהלחם בסימני הגיל על-ידי העשרת העור ברמות נדיבות של לחות, להעניק לו מרקם חלק וגוון אחיד וזוהר. כאמור, פורמולה התחליב מנצלת את כוח ההשרדות בתנאי מזג אוויר קשים של אצות שלג ושני צמחים אלפיניים – סגול הר בקעצור ופעמוני שלג, המצליחים לפרוח גם במזג אוויר קיצוני ביותר. אליהם צרפו מדעני "לה פררי" תמצית ספונריה פומילה (בורית מהרי האלפים) המאירה את העור ומעניקה לו מראה חיוני, כמו גם רכיבי הטפחה, מטריקס לשיקום רקמת העור ותמצית תאי גזע המופקים מ- Coffea Bengalensis (פולי קפה בנגלי) המחליקים את הקמטוטים בעור ופנטפפטיד 34 וויטמינים E ו-C המותירים את העור רענן ומאוזן.






תחליב ה"אייס קריסטל" מציע מרקם קליל מאד, המתאים לימות הקיץ החמים, אך יחד עם זאת עדיין מזין מאד ומשמש כפרץ אמיתי של נעורים וגמישות לעור. בנוסף, בשניות הראשונות שלאחר יישום התחליב על העור מתקבלת תחושת קרירות נעימה ועדינה, המוסיפה אפקט של רעננות (כנראה שבכל זאת הוא צריך להצדיק את השם שהוענק לו...).



אמנם כבר מזמן עברתי את שנות העשרים לחיי, אבל אני בהחלט יכולה להעיד שאחרי מריחת התחליב מרקם העור שלי הפך להיות חלק, רך ונעים למגע ונראה שאף הצליח לטשטש קלות קווים וקמטוטים קלים בעור. התחליב עצמו נספג במהירות בעור, הוא נעים למגע ויש לו ניחוח עדין ביותר המוסיף לחוויית השימוש. גם לאחר השימוש בתחליב בשעות הלילה, לפני השינה, העור הרגיש בבוקר חלק ונעים למגע.

זה המקום לציין גם את אריזת המוצר המדהימה, המעמיקה את תחושת הטוהר והיוקרה של המוצר וגם יש להודות - נראית נפלא על-כל שידת איפור המכבדת את עצמה.


את La Prairie Swiss Ice Crystal Emulsion ניתן להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות הנבחרות תמורת סך של 1,835 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).

אגב, בסדרת ה"אייס קריסטל" של "לה פררי" ניתן למצוא גם קרם לחות, שמן יבש לעור, קרם עיניים וסרום.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails