יום שני, 22 באוגוסט 2016

CLINIQUE Even Better Clinical Dark Spot Corrector & Optimizer

מותג הקוסמטיקה האמריקאי "קליניק" מציג מוצר חדש בסדרת ה- Even Better שלו, המוקדשת לשיפור בהירות העור והפחת כתמים כהים ופגמים: Clinical Dark Spot Corrector & Optimizer – מוצר טיפוח מתקן-גוון (קורקטור) המבוסס על תמציות תה ירוק.



לדברי החברה, כאשר העור נמצא במצבי לחץ, הוא מגביר את ייצור המלנין בתאים שלו. התוצאה מתבטאת בכתמים כהים שמופיעים על פני השטח של העור. התכשיר החדש פותח כדי לסייע בדיכוי הגירוי בעור ולמנוע היווצרותם של כתמים חדשים בעתיד.



ה- Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector & Optimizer הינו סרום הבהרה רב-תכליתי, המוגש בבקבוקון בעל שני תאים מופרדים ומשלב את הסרום המוכר של המותג- Even Better Clinical Dark Spot Corrector, שהושק לפני 6 שנים, יחד עם סרום Optimizer ("אופטימייזר") בעל פורמולה חדשה לגמרי, המתמקדת בהפחתת גירויים ומסייעת להגן על העור מפני היפר פיגמנטציה בעתיד. למעשה, החברה טוענת, כי הסרום החדש מסוגל להפחית את נראות הסימנים והכתמים בעור בלא יותר מ-4 שבועות.

הסרום החדש של קליניק מכיל תמצית בוטנית נדירה הנגזרת מ- Dianella ensifolia, צמח שמקורו בדרום מזרח אסיה, וידוע כמסייע במניעה ובצמצום דרמטי של מראה עור לא אחיד, עם פיגמנטציה. בנוסף כוללת הפורמולה פילינג גלוקוזאמין- נגזרת רבת-עוצמה של ויטמין C, ותמציות שמרים מאירות. תערובת מרכיבים מרגיעים הכוללת תמציות Gyokuro- העשיר ברכיבים נוגדי חימצון ורכיבים מונעי גירויים. התמצית מתקבלת מניצני תה צעירים שנקטפו אחרי שבועיים ללא אור שמש, כך שהם מניבים ריכוזים גבוהים של קפאין ותיאנין- שני מבהירי אור רבי-עוצמה.


כאמור, הסרום מגיע בבקבוקון משאבה מפוצל על-מנת לשמור על טוהר הפורמולה שלו ועל התכונות המועילות של הרכיבים הפעילים שהיא מכילה. הבקבוקון מופרד באמצעות משאבה בעלת שני חרירים. הצד הלבן מכיל את הסרום המתקן גוון, בעוד שהצד השקוף מכיל את סרום ה"אופטימייזר". המיזוג בין השניים אמור להעשות על כף ידה של המשתמשת, לפני החלת המוצר על-גבי העור.

Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector & Optimizer אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2016. בינתיים, הוא זמין לרכישה באתר האמריקאי של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails