יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

Envy Professional Blowdry

מותג מוצרי השיער הלונדוני Envy Professional הגיע לאחרונה לישראל ומציע סדרת מוצרים מהפכניים לטיפול ושיקום השיער בבית עם תוצאות של סלון מקצועי. ערכה של שלושה מוצרים נשלחה אלי להתנסות וזו ההתרשמות שלי מהם:



לפני הכל, קצת פרטים על המותג:

מוצרי המותג פותחו במשך שנים ארוכות על-ידי מעצבי שיער מלונדון, כאשר כל אחד מהם עבר בדיקות קפדניות וחדשניות. בנוסף, המוצרים נוסו ונבדקו במספרות רבות ברחבי העולם. הפילוסופיה העומדת מאחורי המותג הינה מוצר אחד לכל סוגי השיער, כך שלא משנה אם השיער שלכם הוא מתולתל, שמן, יבש או עם קשקשים. נכון לעכשיו, הליין שלהם כולל 6 מוצרים בסה"כ וכולם מיועדים לתקן ולשקם נזקים בשיער, כמו גם להקל על תהליך הייבוש שלו ולהגן עליו.

כאמור, ערכת ה-Blowdry שקיבלתי מורכבת משלושה מוצרים שונים, המיועדים לשימוש בשלושה שלבים: תכשיר טיפולי, שמפו ומרכך. כולם מגיעים באריזות שחורות מבריקות עם פקק בגוון ירוק ניאוני – מראה יפה, מקצועי וקלאסי, בזכות העיצוב הפשוט שלו.

שלב ראשון: Envy Dual Fix 12 (169 ₪, 200 מ"ל)

תכשיר טיפולי מקצועי, המיועד לסייע לשיקום כל סוגי השיער. התכשיר מתמקד באיזורי השיער שניזוקו ודואג לקליטה מוגברת של לחות, כזו שתעניק תוצאות לטווח ארוך. התכשיר מגיע באריזת משאבה.



שמו של התכשיר- "דואל פיקס 12", נגזר בזכות 12 היתרונות שהוא מעניק לשיער, ביניהם ברק מדהים, נפח, התרת קשרים בקלות, מניעת קרזול (פריזים) וקצוות מפוצלים, החייאת צבע דהוי, שיפור תוצאות הייבוש והעיצוב, שיקום והגנה. את כל זה הוא משיג בזכות הפורמולה שלו שמכילה, בין השאר, חומצות אמינו קרטין, חלבוני משי, פרו-ויטמין B5, גליצרין ושרף גואם.


המרקם של ה"דואל פיקס 12" הינו כמו של מוס, אבל קצת יותר נוזלי, ויש לו ניחוח פירותי (פסיפלורה?) נעים מאד.


במותג ממליצים להשתמש בתכשיר בשני אופנים שונים: לטיפול מוגבר- על שיער יבש ולא חפוף או בשימוש רגיל- על שיער חפוף ורטוב. את הטיפול המוגבר רצוי לעשות בערך אחת לחודש.

השיער הטבעי שלי הינו דק ודליל, גלי מעט, והוא מגיע באורכו אל מעבר לכתפיים שלי. אני נוהגת לצבוע את השיער בערך פעם בחודש ולהחליק אותו באמצעות מעצבי שיער בחום (פן/מחליק). לפיכך, בחרתי לנסות את הטיפול המוגבר, כשאני פועלת על-פי ההוראות המופיעות על גבי התכשיר עצמו: מרחתי כמות נדיבה של חומר על השיער, כשהוא היה יבש ולא חפוף. את החומר מרחתי מהשורשים ועד לקצוות השיער עד שהוא היה ספוג ורטוב למראה. לאחר מכן, ייבשתי את השיער באמצעות מייבש שיער, עד לייבוש מוחלט. בעקבות הפעולות הללו השיער שלי חזר למצבו הגלי הטבעי וקיבל נפח יפה, שכבר מזמן לא זכור לי. אני חייבת לציין שמאד אהבתי את המראה שהוא קיבל וכמעט ששקלתי לעצור את המשך הטיפול בשלב הזה...

שלב שני: Envy Gentle Cleansing Shampoo (85 ₪, 250 מ"ל)

השלב השני בטיפול הינו שלב החפיפה. השמפו אמור לנקות ביסודיות אך בעדינות את השיער ולהותיר אותו עם תחושת רעננות ורכות. כמו תכשיר ה"דואל פיקס 12", גם הוא מתוגבר בתערובת ייחודית של קרטין וחלבוני משי, המיועדים לחזק את השיער.



כמו שניתן לראות בתמונות, השמפו מגיע באריזת שפופרת, מרקמו נוזלי מאד והוא בגוון כתמתם-צהבהב. למעשה, אני חושבת שזוהי הפעם הראשונה שאני נתקלת בשמפו בעל מרקם כזה. הוא כל כך נוזלי, עד שבקושי ניתן להחזיק אותו בכף היד...


כשגיליתי מה מרקמו של השמפו, הייתי בטוחה שאצטרך להשתמש בהרבה מאד חומר ממנו, כדי שיספיק לחפיפה יסודית של השיער, או לפחות להעניק לו את תחושת הניקיון הרצויה. אבל להפתעתי, טעיתי! מספיקה ממש כמות קטנה ממנו כדי לחפוף את השיער ביסודיות. מה שעוד הפתיע אותי מאד, היא העובדה שלמרות שבמותג טוענים שהשמפו נטול SLS/SLES הוא העלה הרבה קצף על השיער הרטוב (במיוחד בחפיפה השניה) ותרם לתחושת הניקיון שהרגשתי.

שלב שלישי: Gentle Detangling Conditioner (85 ₪, 250 מ"ל)

אחרי התכשיר הטיפולי והחפיפה בשמפו מגיע תורו של המרכך, שתפקידו להתיר קשרים בשיער, לרכך אותו ולהוסיף לו ברק. כמו השמפו, גם המרכך מגיע באריזת שפופרת לחיצה, אבל להבדיל ממנו, מרקמו הינו קרמי, עבה יחסית, ולא מצריך כמות גדולה מידי של חומר כדי למרוח אותו משורשי השיער ועד לקצוות. 




על-פי הוראות היצרן, יש לסרק את החומר לתוך השיער לאחר מריחתו. אמנם במקרה בזמן החפיפה לא היה איתי מסרק זמין, אבל פיזרתי את החומר באמצעות אצבעות ידי והרגשתי היטב כיצד כל הקשרים שנוצרו במהלך החפיפה נפרמים והשיער הופך להיות רך ונעים. כמו כן, החומר נשטף מהשיער בקלות מבלי להותיר תחושת כבדות.

אגב, גם השמפו והמרכך מגיעים באותו ניחוח פירותי נעים, שאף נספג בשיער ומלווה אותו גם זמן מה לאחר מכן.

כשניגשתי לאחר מכן לעצב את השיער, שמתי לב לקלות בה עובר המסרק בתוכו, מבלי להיתקל בקשרים כלשהם. גם תהליך הייבוש היה קל ומהיר ונראה אפילו שזמן ההחלקה של השיער באמצעות מייבש השיער ארך פחות זמן מהרגיל. בסוף התהליך השיער היה רך ונעים וללא פריזים כלל והעיצוב נשמר במשך יומיים-שלושה עד לחפיפה הבאה. לגבי הברק בשיער אני לא יכולה להעיד שהיה כאן שינוי משמעותי, אבל יתכן שהדבר נעוץ בעובדה שהוא היה זקוק לרענון צבע באופן דחוף מאד.


את ערכת ה-Blowdry מוצעת כעת במחיר מיוחד של 299 ₪ (עבור כל שלושת המוצרים יחדיו) וניתן להשיגה באמצעות אתר האינטרנט של Envy. פרטים נוספים ניתן למצוא גם בדף הפייסבוק של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails