יום שבת, 20 באוגוסט 2016

Bobbi Brown 25th Anniversary

בסתיו הקרוב תחגוג המאפרת בובי בראון יום הולדת 25 שנה למותג האיפור המצליח שייסדה. לציון המאורע, עלה המותג בקמפיין מיוחד וגם ישיק בקרוב כמה מוצרי איפור שכל אחת מאיתנו היתה בוודאי רוצה כמתנת יום הולדת לעצמה.



דרכו של המותג התחילה, למעשה, בשנת 1991 בתור ליין פשוט של 10 שפתונים, שנמכר בבית הכלבו "ברגדורף גודמן" (Bergdorf Goodman) בניו יורק. תוך זמן קצר, הליין הפך להצלחה מסחררת וארבע שנים מאוחר יותר, ב-1995, נרכש המותג על-ידי קונצרן "אסתי לאודר". כיום המותג מציע כ-250 מוצרי ליבה ולא פחות מ-1,200 פריטים. אגב, בנוסף למוצרי איפור וטיפוח, יש למותג גם 6 בשמים שונים.

בובי בראון

את חגיגות 25 השנה להיווסדות המותג פתחה בובי באמצעות קמפיין חדש ומיוחד, הנושא את הסלוגן המקורי של המותג - Be Who You Are ("תהיי מי שאת"), ומאמץ את העבר, ההווה והעתיד שלו. הקמפיין מהווה מחווה לפילוסופיה המעצימה של המותג מראשיתו, לפיה עם האיפור, הכלים והידע הנכון כל אשה יכולה להראות כמו עצמה, רק יפה יותר ובעלת בטחון עצמי רב יותר.

הקמפיין כולל יותר מ-40 נשים – ביניהן דוגמניות, מורות, ספורטאיות, סופרות, פעילות חברתיות ואמהות, כולן ממוצא אתני כזה או אחר ובטווח הגילאים שנע בין 13 ל-83. היקף הקמפיין - שכולל ארבעה ימי צילום, תמונות מאחורי הקלעים, קטעי וידיאו וראיונות עם כל אחת מהנשים ויותר מ-500 צילומים מקסימים של "לפני ואחרי" – מציג, למעשה, גם את גודלו של המותג עצמו. בובי בעצמה ליהקה כל אחת מהנשים ושבחה את אישיותן והסגנון שלהן – טבעית, קורנת, חזקה, קלאסית, אותנטית ואמיצה. הרעיון הוא, שנשים בכל הגילאים יכולות בקלות למצוא את עצמן בקמפיין הזה ולגלות מראות (לוקים) שונים המדברים אליהן באופן אישי.


כאמור, בנוסף לקמפיין הנ"ל וכחלק מציון חגיגות החצי יובל למותג, יושקו מספר פריטי איפור אקסקלוסיביים, במהדורה מוגבלת כמובן. רוב הפריטים יכללו תחת קולקציה קטנה ומקסימה, המכונה בשם Bobbi Brown City Collection. הקולקציה נוצרה בהשראת שלוש מבירות האופנה העולמיות: ניו-יורק, פריז ולונדון והיא כוללת 3 פלטות עיניים ולחיים, 3 אייליינרים ו-3 שפתונים:

Bobbi Brown City Collection Eye & Cheek Palettes (מהדורה מוגבלת) – פלטות עיניים ולחיים המוצעות בשלושה שילובי גוונים ומגיעות עם אריזות מעוטרות באיוריו המקסימים של המאייר הנודע ריצ'ארד היינס (Richard Haines). כל אחת מהפלטות מכילה ארבע צלליות, סומק ומראה מובנית.


·       Bobbi Brown New York Eye & Cheek Palette – פלטה בהשראת סגנון הקז'ואל המגניב של הניו-יורקים. הפלטה מכילה צלליות בגווני ניוד בגימור מאט ומטאלי (Cream, Champagne Quartz Metallic, Birch ו- Espresso) וסומק בגוון טבעי


·       Bobbi Brown London Eye & Cheek Palette – פלטה בהשראת הסגנון המתוחכם של הלונדונים. הפלטה מכילה צלליות בגווני ניוד חמים וכחול נייבי עשיר (Pale Cream, Nude Peach, Nude Shimmer Wash ו- Rich Navy) וסומק בגוון ורוד אפרסקי (Nectar).


·       Bobbi Brown Paris Eye & Cheek Palette – פלטה בהשראת הסגנון השיקי של הפריזאים. הפלטה מכילה צלליות בגווני ניוד אפרפרים (Ivory, Stormy Grey Shimmer Wash, Brushed Granite Metallic ו- Eclipse) וסומק בגוון רענן (French Pink).


Bobbi Brown Long-Wear Eyeliner (מהדורה מוגבלת) – אייליינר ג'ל עמיד לאורך זמן, מוצע בשלושה גוונים אוניברסליים מחמיאים, כל אחד מהם מוקדש לאחת מאותן שלושת ערים. האייליינרים מגיעים בצנצנת זכוכית קטנה עם מכסה מוזהב עליו מוטבע סמל המותג.

·       Dark Chocolate Ink – שוקולד כהה (ניו יורק)
·       Union Jack – כחול כהה (לונדון)
·       Gunmetal Ink – אפור מתכתי (פריז)


Bobbi Brown Luxe Lip Color (מהדורה מוגבלת) – שלושה שפתונים, כל אחד מהם באריזה מוזהבת, ובגוון המוקדש לאחת משלושת הערים:

·       Bahama Brown – חום ניודי (ניו יורק)
·       Your Majesty – שזיף (לונדון)
·       Parisian Red – אדום (פריז)


פריט מלהיב נוסף שמוקדש לציון חגיגות ה-25 שנות קיומו של המותג, הינו The Nude Library 25th Anniversary Edition Palette. מדובר בפלטה הכוללת לא פחות מ-40 צלליות בגווני ניוד הנמכרות ביותר בתולדות המותג. למעשה, הפלטה מורכבת מ-8 סטים של צלליות בגוונים המועדפים ביותר על בובי ושנבחרו אחד-אחד על-ידה מהארכיב של החברה.





כל המוצרים המפורטים לעיל יהיו זמינים בארה"ב החל מספטמבר 2016, אם כי הפלטה Bobbi Brown The Nude Library 25th Anniversary Edition זמינה כבר בימים אלו למכירה באופן בלעדי ב"Neiman-Marcus" תמורת סך 200$. בהמשך הם יגיעו גם לנקודות נוספות ברחבי העולם.



תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails