יום שישי, 19 באוגוסט 2016

Urban Decay Naked Ultimate Basics Palette

מותג האיפור המפורסם Urban Decay ("אורבן דיקיי") ממשיך עם חלק נוסף בסדרת פלטות ה-Naked שלו, שהפכה לרב-מכר בכל העולם. הפעם, מדובר ב- Naked Ultimate Basics – פלטה מהממת, הכוללת 12 צלליות בגווני ניוד ובגימור מאט.



סדרת ה- Naked נוצרה למעשה לפני 6 שנים, כאשר כיום היא מונה לא פחות משבע פלטות שונות: Naked, Naked2, Naked3, Naked Basics, Naked2 Basics, Naked Flushed ו- Naked Smoky. רובן, אם לא כולן, עדיין זמינות לרכישה באתרים שונים ברחבי העולם. לדברי המותג, הפלטה החדשה שמצטרפת כעת לסדרה - Naked Ultimate Basics Palette, נוצרה בהשראת אמנות ציורי העירום והוא אף דאג לחשוף אותה לפני כמה ימים באמצעות סרטון מהמם:


כפי שניתן לראות בתמונות ובסרטון, הפעם הפלטה מגיעה באריזה יוקרתית מוזהבת, בצורה מרובעת (להבדיל מהצורה המלבנית שאפיינה את הפלטות הקודמות בסדרה) ומעוטרת בתבליט של קרני אור. בנוסף ל-12 הצלליות שהיא מכילה, ניתן למצוא בתוכה גם מראה מובנית גדולה ומברשת דו-צדדית להנחת הצלליות. כל הצלליות בפלטה הן בגימור מאט, למעט אחת שמגיעה בגימור סמי-מאט וניתן להשתמש בה גם להארות. המרקם של הצלליות נותר זהה לזה שאנחנו מכירים מהפלטות הקודמות – הוא רך ועדין ונוח מאד לטשטוש.


הגוונים בפלטה:

·       Blow – ניוד בהיר (סמי מאט)
·       Nudie – ניוד-ורדרד רך (מעט)
·       Commando – חום-טאופ בהיר (מעט)
·       Tempted – חום חיוור (מאט)
·       Instinct – טאופ-ורדרד בינוני (מאט)
·       Lethal – חום אדמדם (מאט)
·       Pre-Game – צהוב חיוור (מאט)
·       Extra Bitter – כתום שחום (מאט)
·       Faith – חום חם בינוני (מאט)
·       Lockout – חום נייטרלי עשיר (מאט)
·       Magnet – אפור מעושן (מאט)
·       Blackjack – שחור חם (מאט)


הפלטה תושק בארה"ב ב-18 לספטמבר 2016 ומחירה יעמוד על 55$. עד שתוכלו לשים את ידיכם עליה, אני אפנה את הבמה למאפרת וונדי זומניר (Wende Zomnir), המייסדת של המותג, שתוכל לספר לכם עוד עליה. בבקשה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails