יום שני, 19 באוקטובר 2020

הזמרת ליסה מ-BlackPink היא שגרירת היופי החדשה של MAC

ליסה מהרכב ה- K-Pop המצליח BlackPink היא השגרירה העולמית החדשה של מותג האיפור הבינלאומי MAC.


ליסה, או בשמה הרשמי- לליסה מנובאן (Lalisa Manoban), הינה ראפרית ורקדנית תאילנדית, ואחת מרביעיית בנות המרכיבות את הרכב ה- K-Pop הכי מצליח בעולם – BlackPink. למעשה, ליסה היא גם כוכבת ה- K-Pop הראשונה שתוביל קמפיין בינלאומי של MAC.

אם טרם התוודעתם להרכב המוזיקלי המדהים הזה, כדאי שתצפו בסרט הדוקומנטרי של "נטפליקס" – "BlackPink: מאירות את השמים". אחרי צפיה בסרט תגלו שליסה היא הרבה יותר מסתם סנסציה מוזיקלית ורקדנית מוכשרת. היא גם מכתיבת טרנדים אופנתיים, שאוהבת להתנסות גם באיפור, ובעיקר במוצרים של MAC, כפי שהיא מעידה על כך: "תמיד הייתי מעריצה גדולה של MAC. אני אוהבת איך שהמותג הופך את האיפור לצורת ביטוי עצמי, שתמיד נותן לי בטחון רב על הבמה. יחד עם MAC אני נרגשת להזמין ולהעצים קהלים נוספים, מכיוון שלשנינו יש בסיס אינדיבידואלי ומגוון."

בתפקידה כשגרירת יופי, ליסה לא תשמש רק כפנים של המותג, אלא גם תשמש מקור השראה לפרוייקטים חדשים ומרגשים שמתכנן המותג. בנוסף, היא תיצור מראות איפור משלה ותחלוק את סודות היופי, משטר הטיפוח וסגנון החיים שלה עם קהל המעריצים של MAC וכמובן עם המעריצים שלה, שמגיעים מכל העולם. אחרי הכל, לליסה יש מעל ל-40 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא ידועה בהופעות הבמה הנועזות שלה ובטרנדים שהיא מכתיבה גם מחוץ לבמה. כמכתיבת מגמות בזכות עצמה, אפשר לראות אותה בשורה הראשונה של תצוגות האופנה הנחשבות ובקריירה שלה שיתופי פעולה עם כמה מותגים נחשבים, בשעה שהיא ממשיכה להשפיע על הדורות הצעירים עם הצלחות חדשות ומתוקשרות.



מסיבות ברורות, במותג מתרגשים מכך שליסה הצטרפה לנבחרת השגרירות שלו: "הכשרון חסר התקדים של ליסה והסגנון הנועז שלה, שלוקח את האופנה צעדים רבים קדימה, מהווים את ההתאמה המושלמת ביותר ל-MAC. הביטחון העצמי שלה והיעדר החשש מלקיחת סיכונים מגלמים את המחויבות שלנו לחגוג את האינדיבידואליות והביטוי העצמי מעל לכל. אנו מצפים בכיליון עיניים לראות מה היא רקחה עבור המעריצים באמצעות שיתוף הפעולה עם MAC."

למעשה, ליסה בת ה-23 כבר התחילה במשימה הראשונה שלה כשגרירה ויחד עם מותג האיפור הפופולרי הרכיבה אוסף של מוצרים שחביבים עליה במיוחד, ביניהם: המייקאפ Studio Fix Fluid SPF 15, היילייטר Extra Dimension Skinfinish בגוון Show Gold, צללית נוזלית מסדרת Dazzleshadow Liquid והשפתון הנוזלי האהוב עליה Powder Kiss Liquid Lipcolour בגוון Mull It Over. באמצעות מוצרים אלו היא מעניקה לעצמה את המראה המוכר שלה, הכולל עור זוהר ועיני איילה מנצנצות.



כאמור, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של ליסה עם מותג מוביל. קודם לכן היא נבחרה להיות השגרירה הראשונה של המעצב הדי סלימאן בבית האופנה הצרפתי Celine ואף לאחרונה הפכה לשגרירה של המותג Bvlgari. מלבד כבישת המקומות הראשונים במצעדי הלהיטים וקביעת שיאי צפייה ביוטיוב, גם חברותיה ללהקה הטביעו את חותמן בעולמות האופנה והיופי. בנוסף להיותן ידועות בסגנונן האישי היחודי והושבתן תמיד בשורה הראשונה בשבוע האופנה, כל אחת מהן זכתה להיות שגרירה של מותגים מהמוכרים ביותר בתעשיה: ג'ני ל- Chanel, ג'יסו ל- Dior ורוזה ל- Yves Saint Laurent


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails