יום שני, 26 באוקטובר 2020

Lancome X Chiara Ferragni Holiday 2020 Collection

מותג הקוסמטיקה "לנקום" חוזר לשתף פעולה עם המוזה שלו קיארה פראני (Chiara Ferragni), בקולקציית איפור נחשקת ביותר.


קיארה פראני הינה יזמית איטלקיה, בלוגרית אופנה, משפיענית ומעצבת, שנוהגת לשתף פעולה עם מותגי אופנה ויופי באמצעות הבלוג שלה The Blonde Salad ("הסלט הבלונדיני"). לקראת עונת החגים הקרובה היא משיקה קולקציית איפור חדשה בשיתוף פעולה עם "לנקום", שבחר בה בתחילת 2018 להיות המוזה שלו. כזכור, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון שלה עם לנקום – במאי 2019 היא השיקה עם המותג קולקציית איפור, שגררה תגובות נלהבות.


בניגוד לקולקציה הקודמת, שהגיעה בעיצוב ורדרד מקסים, הפעם בחרו השניים באריזות בגוון כחול מתכתי מנצנץ. גם הפעם מופיעים על אריזות המוצרים (ולפעמים גם על המוצרים עצמם) איורים של עין כחולה – הסימן המסחרי של קיארה.




"האוסף הזה הוא כלי עבורכן כדי להציג את הגרסה הטובה ביותר שלכן באמצעות איפור," מסבירה קיארה. "זו מחווה למראה הזוהר, הנועז והטרנדי, שמוקדש לכן בראש ובראשונה. קיבלתי השראה משבועות האופנה, אבל אני מקווה שהקולקציה היא הפתרון המושלם לרגעים המיוחדים בחייה של כל אשה."


בקולקציה, שמושקת במהדורה מוחלטת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

The Fashion Flirty Palette – פלטת פנים שכוללת פריימר לעיניים בגוון Dazzling Photocall, 8 צלליות בגימורים שונים, ברונזר בגוון אוניברסלי (יכול לשמש גם כצללית), 2 היילייטרים וסומק.




L’Absolu Rouge Lipstick – השפתון הפופולרי של המותג מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים – שניים מהם מסדרת ה- Drama Matte ואחד מסדרת ה- Cream:


·       L’Absolu Rouge Drama Matte בגוון n°274 Working Girl

·       L’Absolu Rouge Drama Matte בגוון n°505 Fashion Darling



·       L’Absolu Rouge Cream בגוון n°160 Party-goer



Lancome Monsieur Big Mascara – המסקרה המוכרת של המותג מגיעה הפעם באריזה כחולה יפיפייה.



Lancome Liner Plume – אייליינר טוש בעל קצה דק במיוחד, שמאפשר שרטוט דק ומדוייק עם פורמולה עמידה עד 6 שעות.


הקולקציה תושק ב- 28 באוקטובר 2020 באיטליה, מולדתה של קיארה. בשבוע הבא (נובמבר 2020) היא תהיה זמינה במספר מדינות נוספות. השמועה אומרת שככל הנראה, הקולקציה תושק רק באירופה (ומקווה שגם בישראל).

 

תגובה 1:

  1. מרהיב לעיניים. יכלו לפרגן עוד שפתון קרמי לוהט...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails