יום ראשון, 1 באוקטובר 2023

Chanel Holiday 2023 Collection

לכבוד עונת החגים 2023 מציגים שאנל קולקציית מוצרים בהשראת העיר פריס בשנות העשרים.


שאנל מציגה אווירת חג בהשראת פריז בשנות ה-20 - תור הזהב של הארט דקו, ושמלת הערב השחורה עם הפאייטים, אותה עיצבה גבריאל שאנל באטלייה שלה ברחוב קמבון. קולקציית החגים לשנת 2023 של המותג חוגגת את רוחה האוונגרדית, החשיבה החופשית והרוח הנועזת שלה עם פריטי צבע בלעדיים, המסמלים את אותו עידן מפואר.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Lumiere Graphic Eye Shadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת חמישה גוונים מושלמים לאיפור יומיומי וערב. על הצלליות מופיע תבליט בדוגמת פאייטים עדינים, שמדגיש את הברק היוקרתי של הצלליות. גווני הצלליות בפלטה הם: בז' פלטיניום, ברונזה, שחור מנצנץ, זהב ורוד ולבן יהלום.




Duo Poudre Lumiere – פודרה דו-גוונית מנצנצת לפנים, הלוכדת את היוקרה והפאר של שנות ה-20. הגוונים של שמפניה ורודה ולבן קריסטל מועשרים בפיגמנטים הולוגרפיים שמעניקים זוהר אלגנטי מיידי לעור ומשפרים את הגוון שלו.




Rouge Allure L'Extre Holiday – השפתון Rouge Allure L'Extre מוצע בקולקציה באריזה במהדורה מוגבלת עם קווי מיתאר מוזהבים (האריזות ניתנות למילוי חוזר). השפתון מעניק צבע עשיר לשפתיים כבר מהמשיחה הראשונה עם גימור לחותי ומבריק כמו סאטן. באוסף הוא מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         812 Beige Brut (בליין הקבוע) – ורוד בהיר

·         854 Rouge Puissant (בליין הקבוע) – אדום עז

·         857 Midnight Red (מהדורה מוגבלת) – אדום מטאלי

·         867 Rolling Purple (מהדורה מוגבלת) – נחושת פנינתית כהה עם נצנצים ססגוניים




Rouge Allure Luck – שפתון נוזלי בעל פיגמנט עז וברק עשיר ולחותי לאורך זמן. מוצע באוסף בשני גוונים שונים, במהדורה מוגבלת:

·         90 Golden Beige – קורל עם פנינה מוזהבת עדינה

·         91 Fancy Prunne – שזיף מטאלי




Vernis – לקים, מוצעים בשלושה גוונים שונים:

·         167 White Silk – לבן חלב שקפקף

·         169 Tuxedo – ברונזה מוזהבת

·         171 Sequin – שחור גליטרי




עוד מציע המותג לכבוד החגים שמן גוף במהדורה מוגבלת, העוטף את העור בניחוח החושני של הבושם האייקוני Chanel N°5 – אותו ניחוח שנוצר על-ידי הבָּשם ארנסט ביו (Ernest Beau), כדי להגשים את משאלתה של גבריאל קוקו שאנל ל"בושם לנשים שמריח כמו נשים". עם שמן הגוף החדש ניתן להנות מהריח המוכר, הכולל תווים פרחוניים מרוכזים סביב ורד דה מאיט ויסמין, תוך הענקת לחות עשירה לעור. המרקם היוקרתי של השמן מתפשט על העור ומותיר אותו ריחני, חלק וקטיפתי.



בנוסף, שלושה מהניחוחות הייצוגיים ביותר של שאנל יולבשו באריזות חג מיוחדות. מדובר בבושם הפופולרי Chanel N°5, בניחוח הנשי Coco-Her Mademoiselle המשלב תווים של תפוז עם ורד, יסמין, פצ'ולי ווטיבר; והניחוח הגברי Bleu de Chanel, הכולל תווים הדריים עציים. מארזי הניחוחות יוצעו בשילובים ובגדלים שונים.




קולקציית החגים של שאנל תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-27 באוקטובר 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails