יום שני, 2 באוקטובר 2023

הזמרת דנה פאולה היא שגרירת היופי החדשה של MAC

מותג הקוסמטיקה MAC הכריז השבוע כי כוכבת הפופ הבינלאומית דנה פאולה (Danna Paola) היא שגרירת היופי החדשה שלו.


דנה פאולה ריברה מונגייה היא שחקנית, זמרת, כותבת, מפיקה, מעצבת אופנה ודוגמנית ממוצא מקסיקני. כעת, כאמור, היא מוסיפה תואר נוסף לרשימה הארוכה, כשגרירת היופי העולמית החדשה של MAC. השותפות ארוכת הטווח בין השניים מתחילה החודש (אוקטובר 2023), במסגרתה תופיע דנה פאולה במסעות הפרסום של המותג ותקדם מוצרים חדשים שלו.

שיתוף הפעולה בין דנה ל-MAC לא בא בהפתעה מוחלטת למעריציה, לאור ההיסטוריה שלה עם ניסויים במראות יופי שונים. הטאלנטית בת ה-28 ידועה בגישה חסרת הפחד ופורצת הדרך שלה למוזיקה ולסגנון אישי, והיא מגלמת בצורה מושלמת את ערכי הביטוי העצמי והביטוי האמנותי ש-MAC מייצגת. ממראה קלאסי ונצחי לבחירות נועזות ואוונגרדיות, האיפור שלה משקף את הפילוסופיה הכוללת של MAC: "כל הגילאים, כל הגזעים, כל המינים".



"כשהייתי נערה, תמיד היה לי MAC בתיק, או שפתון Ruby Woo, מסקרה או ריסים, ועד היום זה אותו הדבר, אבל עם יותר שפתונים. אפילו בתאטרון מוזיקלי אהבתי להשתמש גם במוצרי MAC Chromacake," היא מעידה על עצמה.



כשגרירת היופי העולמית של MAC, תחשוף דנה את סודות היופי והטיפוח שלה, תוך שימוש במוצרי MAC האהובים עליה וטכניקות מקצועיות. במקביל, MAC יספקו לה תמיכה מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות שלה, שיתקיים בארה"ב בסתיו הנוכחי. "דנה כבשה את לב המעריצים שלה ברחבי העולם, והאישיות המגנטית והכישרון שלה ממשיכים לחרוג מגבולות תרבותיים," אומרת אינגריד אבדו (Ingrid Abdo), סמנכ"לית ומנהלת כללית ב-MAC אמריקה הלטינית. "זה מרגש להפליא לעבוד עם דנה, כשהיא תופסת את הבמה הבינלאומית בסערה, ואנחנו לא יכולים לחכות להחיות את היופי והסגנון הניתנים לחיקוי שלה בצורה שרק MAC יכולה לעשות."



"רוחה האותנטית והאינדיבידואלית המבריקה של דנה, שמגיעה בצורה כה ברורה באופן שבו היא מחזיקה במראה היופי שלה ומבטאת את עצמה באיפור, מסונכרנת לחלוטין עם החשיבה והאומנות החשובה ביותר ל-MAC," מוסיף דרו אליוט (Drew Elliott), מנהל הקריאייטיב של MAC העולמית.

 

תגובה 1:

  1. מתי כל היופי הזה יוצג בחניות או שכבר יש למשל השפתון המהמםםם

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails