יום רביעי, 10 בינואר 2024

Dior Capture Totale Hyalushot

דיור מציגה את Dior Capture Totale Hyalushot – סרום אנטי אייג'ינג, המבטיח לחולל מהפכה בשגרת היופי שלנו.


בעולם היופי והטיפוח, מעטים המותגים שיש להם תהודה זהה לזו של דיור. המותג, שידוע באלגנטיות הנצחית והאיכות המעולה שלו, ממשיך להדהים עם המוצרים החדשניים שלו. המאפיין הייחודי של הסרום החדש Dior Capture Totale Hyalushot, הוא לא רק ביכולתו להעניק לחות, אלא גם לספק השפעות דומות לאלו של חומרי מילוי מסורתיים, המבוססים על חומצה היאלורונית, החיונית לשמירה על עור צעיר ויפה. מה שמייחד אותו, בעצם, הוא השילוב של שתי חומצות היאלורוניות שונות, שנועדו לחדור לכל שכבה של העור ולקדם את התחדשות התאים.



קומפלקס החומצות הכפול של המוצר משתמש בחומצה היאלורונית במשקל מולקולרי גבוה ובחומצה היאלורונית במשקל מולקולרי נמוך. שילוב זה נועד לספק ריכוז השווה לשלוש זריקות "מקצועיות", המבטיח לחות אופטימלית למשך זמן ארוך ועור חלק ואלסטי עם נפח.



מרכיב מרכזי נוסף במוצר זה הינו תמצית לונגוזה מותססת הגדלה בלעדית בגני דיור במדגסקר ומשולבת בסדרת מוצרי ה- Capture Totale של המותג. רכיב זה מעשיר את המוצר ב-85 מולקולות אנטי אייג'ינג, מונע "דליפה" של חומצה היאלורונית מהאפידרמיס, משפר משמעותית את העיגון של תאי הגזע בעור וממריץ את תהליך חידוש התאים. כמו כן, הוא שומר על איכות עור בריאה ומראה צעיר.



בעוד שאף מוצר טיפוח לא יכול לשחזר בדיוק את התוצאות של חומרי מילוי, ל- Dior Capture Totale Hyalushot יש יתרון על פני הזרקות מסורתיות. הוא נועד להפחית את הופעת הקמטים תוך ארבע שעות בלבד ויכול להרחיב את ההשפעות של חומרי מילוי ובוטוקס, באופן שיגרום להפחתת הצורך בביקורים תכופים במרפאה.



הסרום מגיע באריזת שפופרת (תכולה: 15 מ"ל) בעלת קצה מחודד, המזכיר מחט של מזרק ומבטיח דיוק פי 200 מאשר מריחת האצבעות. כך ניתן לרכז את המוצר בשמונה הנקודות בפנים בהן מופיעים קמטים בתדירות גבוהה, מה שמבטיח טיפול ממוקד ויעיל. לתוצאות מירביות, ממליצים בדיור למרוח את המוצר על קמטי המצח, בצידי העיניים ("רגלי עורב"), לחיים, צידי האף, קווי החיוך, קמטוטים מעל השפה העליונה וקמטי מריונטה (קמטים או קווים הנמשכים כלפי מטה מזוויות הפה ועד לקו הלסת ומשווים מראה עצוב).

הסרום Dior Capture Totale Hyalushot זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מינואר 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails