יום רביעי, 24 בינואר 2024

Pupa Dreamscape Spring 2024 Collection

פופה מציגים את Pupa Dreamscape Collection – קולקציית האיפור של המותג לאביב 2024. הקולקציה, שמבוססת על גוונים פסטליים, עוצבה לעורר רגשות חיוביים כמו שלווה ורוגע ולהפוך את שגרת היופי שלנו לטקס מרגיע.


בעולם תזזיתי, שבו הקצב היומיומי מציף אותנו לעתים קרובות, נולדה קולקציית Pupa Dreamscape המוקדשת לאביב 2024. הקולקציה מבוססת על פילוסופיה של הרמוניה ורווחה. כל מוצר בה נועד לעורר את החושים, ליצור אווירה של שלווה ורוגע. מהטקסטורות הקלילות והבלתי מורגשות ועד לצבעים העדינים, כל פרט טופל כדי להבטיח חוויה חושית מלאה.

מבחר צבעי הפסטל בקולקציה נועד לעורר רוגע ונינוחות. גוונים עדינים אלו, בשילוב מרקמים רכים וקלילים יוצרים אפקט טבעי ומעודן, מושלם למי שרוצה מראה מפוכח אך מעודן. כמו כן, הניחוחות המלווים את המוצרים בקולקציה ממלאים תפקיד מכריע בהשראת השלווה. ריחות עדינים ולא פולשניים העוטפים אותנו בעדינות ועוזרים ליצור סביבה מרגיעה, אידיאלית לאחר יום ארוך.



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Dreamscape Translucent Face Highlighter – מוצר מהפכני חדש, היילייטר שקוף בעל פורמולה היברידית, המשלבת את מיטב האיכויות של מוצרי אבקה, אפויים וקרמיים, לתוצאה מתוחכמת של זוהר שקוף. הגוון הוורוד העדין משתלב עם היוקרתיות של זהב בנגיעות עדינות – שילוב צבעים שמאיר את הפנים, מייפה אותן ויוצר אפקט ויזואלי עדין ומתוחכם. המרקם הבלתי מורגש נצמד באופן מיידי לעור, בעוד הפנינים שבפורמולה שלו מתמזגות עם גוון העור ומעניקות לו מראה זוהר מרהיב. הוא משפר ומייפה את האזורים הבולטים של הפנים עם אפקט של אור טהור.

·         001 Daydream



Dreamscape Vamp! Multi-Reflection Eyeshadow – צללית בודדת בעלת פורמולה חדשנית, הכוללת תערובת של פנינים רב-מימדיות, ומרקם חושי שלוכד את האור ויוצר אפקט אופטי תלת מימדי ייחודי. הצללית בעלת פיגמנט עז, יש לה גימור זוהר והשתקפויות בלתי צפויות למראה איפור היפנוטי. באוסף ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         001 Pink Dream

·         002 Lavender

·         003 Sunny Puff



Dreamscape Vamp! Lip Pencil – עפרון שפתיים 2 ב-1, המשלב את הפונקציונליות של עפרון תוחם שפתיים ובסיס שפתון, המבטיחה תוצאה ללא דופי ועמידה לאורך זמן. הפורמולה שלו עם אפקט הג'ל מאפשרת שחרור צבע מיידי ואחיד, המבטיח מריחה ללא כתמים ותוצאה סופית אינטנסיבית ומוגדרת. כאמור, מלבד השימוש בו כתוחם, ניתן למלא באמצעותו את כל שטח השפתיים כבסיס לשפתון אחר, כדי להעצים את הגוון שלו ולשפר את עמידותו. המרקם הקליל והחלק של העפרון הופך את היישום לקל ועוטף את השפתיים בשכבה דקה, תוך שמירה על שפתיים רכות ולחות. כמו כן, הוא עמיד בפני מים וזיעה למשך שעות ארוכות. באוסף מוצעים שני גוונים שונים:

·         015 Nude Touch

·         016 Rose Touch



Dreamscape Balm Lip Jelly – ליפ באלם בעל מרקם היברידי חדשני, המשלב בין הנוחות וההזנה של שמן שפתיים עם אפקט מבריק וזוהר של גלוס. פורמולת הג'לי כוללת מרכיבים באיכות גבוהה כמו חומצה היאלורונית ותמצית קונג'אק, הידועים בתכונות הלחות וההחלקה שלהם ומבטיחים תחושת נוחות מושלמת עם מראה חלק וזוהר.

·         001 – שקוף



Dreamscape Moisturizing Lip Balm – ליפ באלם הנמס באופן מיידי על השפתיים, תוך שהוא משחרר מעטה עדין של צבע ומבטיח לחות עמוקה. המרקם שלו נותר בלתי מורגש על השפתיים עם גימור מבריק וזוהר, אך לא מוגזם. תחושת הנוחות וההזנה היא מיידית. ניתן להשתמש במוצר לבדו או בשילוב עם עפרון השפתיים Vamp! כתוחם או גם כבסיס לליפ באלם על כל השפתיים לקבלת גוון עמוק יותר. הליפ באלם מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·         01 Nude Touch – ניוד הולוגרפי שימרי

·         002 Rose Touch – ורוד הולוגרפי שימרי



Dreamscape Perfumed and Illuminating Body Water – מיי גוף מבושמים ומאירים. המוצר משלב את הרעננות של מים מבושמים עם הברק של מיקרו פנינים, ויוצר מוצר ייחודי המעניק לעור מראה זוהר ותחושת רווחה. המרקם של מיי הגוף קליל ומרענן ונספג בעור במהירות מבלי להותיר תחושת דבקות או שמנוניות. הפורמולה שלהם מועשרת בתמצית קמליה יפנית, הידועה בתכונות נוגדות חימצון והמשקמות שלה. מרכיב זה לא רק מגן על העור, אלא גם עוזר לשחזר את המראה הבריא והחיוני שלו. כמו כן, למיי הגוף הללו יש ניחוח עדין מרגיע ועוטף, עם תווי פתיחה של לבנדר וברגמוט, תווי אמצע של פטצ'ולי, שעועית טונקה וענבר לבן, ותווי בסיס של וניל ולאבדנום.



Dreamscape Vamp! Enamel – לק עם אפקט של ג'ל וניחוח ורדים עדין ורומנטי, הנחשף ברגע שהלק מתייבש על הציפורניים. הפורמולה הייחודית של הלק מעניקה אפקט של תלת מיימדיות לציפורניים, עם כיסוי אחיד וגימור מבריק במיוחד. אגב, הלק מגיע באריזה המזכירה אריזה מיניאטורית של הבושם האייקוני של המותג Vamp! Eau de Parfum ושל המסקרה Vamp!. האפליקטור של הלק מגיע עם מברשת מניפה שטוחה ו-300 סיבים מעוגלים, מה שמבטיח מריחה קלה וחלקה ושחרור צבע אחיד. בקולקציה מוצעים שני גווני פסטל שונים:

·         128 Pink Cuddle – ורוד בייבי

·         129 Fancy Lilac – לילך פסטלי



הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails