יום שני, 25 במאי 2009

הבשמים של "אד הרדי" מגיעים לדיוטי פרי


לקראת הקיץ משיקים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, באופן בלעדי, את הניחוחות החדשים והרעננים של בשמי "אד הרדי" לגבר ולאישה.

דון אד הרדי, הידוע בכינויו "אבי הקעקוע המודרני", וכריסטיאן אודיז'ה, מלך חולצות ה-T המעוצבות, אשר השיקו בשנת 2004 ליין אופנה בהשראת עבודות הקעקוע של הרדי, משחזרים את ההצלחה המטורפת שלהם גם בתחום הבישום.
השניים חברו ליצרני הבשמים קרולין סבאס ואוליבר גילוטין ויצרו שני ניחוחות מיוחדים מסוגם - לאשה ולגבר - גם הם בהשראת קעקועיו של הרדי, אשר חלקם אף מופיעים על אריזות הבשמים.

הבושם לאשה מתואר כניחוח "פרחוני פירותי מקועקע" - ריח של פירות פותח את ההדגשה כולל מנגו טרופי, תות שדה בר ופרחוניות מוכרת של אשכולית אדומה כאודם עם גוון רוקנרולי שמעניקה עומק אפל כולל פרזיה שחורה. ניגודי פרחוניות אלו ממוזגים לרקע של עור חם וענבר רגיש וחמים. אין ספק, כי זו הצהרת ניחוח נעימה וממכרת במיוחד. הבושם נמכר בגדלים של 50 מ"ל (63 דולר) ו- 100 מ"ל (86 דולר).

הבושם לגבר מתואר כניחוח "פרחוני עצי מקועקע". ניחוח זה נוצר עם השפעות מיוחדות ותחושות צבעוניות ששואבות השראה מאומנות הקעקוע הדרמטית והאפנתית של אד הרדי. השפעות פרי הדר בוהקות ומעוררות של ברגמוט ומנדרינה נוגעות בביטוי הארומטי של התויה ובעקיצה החדה של המרווה המרושתת המוסיפה עוקץ נוסף. פתיחה זו מהווה הקדמה מושלמת לקוקטיל יולפ מנטה צבעוני שמצטרף לאוזון ליצירת פיצוץ פסיכודאלי של צבע ובעבוע. התוצאה היא מנטה מרעננת במיוחד מעורבת בבועות צבעוניות שמייצרות עצבנות פרובוקטיבית. ה- Sequoia Scent Trek™ מעניק עציות שרירית לניחוח שעטופה במושק החושני ובמגע קל של ענבר שחור. האפקט הסופי הוא של פרחוניות שרירית המקועקעת על העץ שמחזיק זמן רב. הבושם נמכר בגדלים של 50 מ"ל (70 דולר) ו- 100 מ"ל (86 דולר).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails