יום ראשון, 10 במאי 2009

גרנייה משיקה קרם חדש להגנה מפני השמש


קרני השמש הקצרות (UVB) הינן הסיבה העיקרית לכוויות שמש, אך הסכנות האמיתיות מצויות דווקא בקרני ה- UVA, למרות שהאנרגיה שלהן חלשה בהרבה מזאת המופקת על ידי קרני ה- UVB. במהלך היום העור שלנו חשוף עד פי 1000 לקרני ה- UVA מאשר לקרני ה-UVB.

קרני ה- UVAמזרזות את תהליך הזדקנות העור ומעוררות את תהליך התנוונות התאים. הרדיקאלים החופשיים המיוצרים על ידי קרני ה- UVA גורמים להרס הקולגן והאלסטין ולנזקים בלתי הפיכים בעומק מבנה העור. כתוצאה מכך העור הופך פחות גמיש, מאבד את האלסטיות שלו ומתייבש תוך יצירת קמטים וסימני פיגמנטציה.

המותג גרנייה משיק את אמברה סולר SPF30 – מוצר טיפוח והגנה מתקדם נגד הזדקנות העור והופעת כתמי שמש, אשר פותח בנוסחה המעניקה הגנה אופטימאלית מפני כלל קרני השמש וקרני ה- UVA בפרט. המוצר מתאים במיוחד לאזורים עדינים ביותר כמו פנים, מחשוף, ידיים.

אמברה סולר SPF30 מכיל מסנני קרינה UVA ו-UVB ומערכת סינון מוגברת מפני קרני ה- UVA (+++UVA) בזכות מרכיב ה- MEXORYLâ XL (פטנט רשום של לוריאל). הגנה מתקדמת זו מעכבת את ההזדקנות המוקדמת של העור והופעת הקמטים הנוצרים מחשיפה לקרני השמש. בנוסף למסנני ההגנה האלו, אמברה סולר SPF30 מכיל פילטר ייחודי המסייע במניעת הופעת כתמי שמש.
מרקמו לא שמנוני ואינו דביק והוא מעניק לעור לחות לאורך כל זמן החשיפה לשמש, הודות לשילוב רכיבי הקקטוס וויטמין E. הוא נספג היטב ואינו מותיר עקבות לבנים.

את אמברה סולר 30SPF ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות במחיר של 49.99 ₪ ל-75 מ"ל. במהלך חודש מאי יימכר המוצר במחיר מבצע של 29.99 ₪.

תגובה 1:

  1. יש לך מושג לגבי הריח שלו? תודה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails