יום שבת, 12 בספטמבר 2009

כל תלתל - זהב!

עם תלתלים כאלה, היה זה רק עניין של זמן עד שהוא גם יתחיל לדגמן למוצרי שיער: קבלו את כוכב הפוטבול טרוי פולאמלו, השגריר החדש של "הד אנד שולדרס".

טרוי פולאמלו במודעת הפרסומת להד אנד שולדרס ובהכנות (משמאל) לצילומי סרטון הפרסומת

פולאמלו, בן ה- 28, אשר החל את הקריירה המקצועית שלו כבר בלימודיו בקולג', משחק כיום בתפקיד מגן בקבוצת "פיטסבורג סטילרס" בליגה האמריקאית הלאומית (ה- NFL). מאז הצטרפותו לקבוצה בשנת 2003, הוביל אותה לשתי אליפויות. למרות משחקו הנוקשה על המגרש, ידוע פולמאלו כאדם שקט ונעים הליכות, נוצרי אדוק ואיש משפחה למופת. תחביביו העיקריים הם גידול פרחים, בניית רהיטים וניגון על פסנתר.

"כסמואי מכובד, (בן לטריטוריית סמואה האמריקאנית), אני יכול לומר בבירור כי בתרבות שלנו השיער מהווה סימן לכוח ולעוצמה, לכן אני מאריך את השיער שלי", מסביר פולאמלו. "מאידך, האימונים הקפדניים שלי והצורך לחבוש קסדה כל הזמן, גורמים לי תמיד ליובש וגירוד בקרקפת". מה הפתרון שלו? "תאמינו או לא, המוצר האהוב עלי הוא 'הד אנד שולדרס Smooth& Silky' אשר עוזר לי לשלוט בשיער המקורזל שלי".

להמשך, הקליקו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails