יום שני, 21 בספטמבר 2009

מייבלין ניו-יורק: DREAM SATIN LIQUID

מייבלין ניו-יורק משיקה בארץ את "דרים סאטין ליקוויד" - מוצר חדש במשפחת המוסים של החברה. מדובר במייקאפ נוזלי במרקם אוורירי וקליל, המתמזג באחידות עם עור הפנים ומעניק גימור עדין ורך למגע. עור הפנים נראה נפלא ורענן, הנקבוביות, הפגמים והקמטוטים מכוסים באופן מלא. כאילו מישהו עבר על הפנים שלך עם מברשת קסמים...

ה-"דרים סאטין ליקוויד" של מייבלין ניו-יורק מבוסס על טכנולוגיה ייחודית, המעניקה תוצאה מתקדמת ומודרנית בהשראה אפקט ה"אייר בראש" (air brush) - כיסוי אחיד ומראה נקי של עור הפנים. טכנולוגיה חדשנית זו עושה שימוש באלסטומרים האחראים על יצירת תחושת האווריריות המיוחדת של המייקאפ.

המרכיבים:
תערובת של אבקות אלסטומריות, פיגמנטים של חומצת אמינו וגליצרין המשולבים במים:
אבקת אלסטומר מעניקה תמיכה וגמישות לגימור האוורירי של העור. חלקיקי האבקה מכילים מקדם השתקפות הדומה לזה של העור, כך נוצר כיסוי מלא המסווה את הנקבוביות, פגמים, קמטוטים וקמטים.
האלסטומרים מסייעים באיזון והחלקה של טקסטורת העור ועל ידי כך מעניקים לו מראה חלק ונטול נקבוביות. פיגמנטים של חומצת אמינו יוצרים זיקה עם העור וכך מעניקים לו צבע אחיד המתמזג עם העור נפלא. גליצרין משולב במים מזין ומרגיע את העור ומעניק לו זוהר טבעי,
מרכיבים מרגיעים נוספים שומרים על גמישות ורכות העור, ומוסיפים תחושת הנאה רכה ונוחה. הנוסחה החדשנית משלבת את כל היתרונות שבמייק-אפ נוזלי עם המרקם המדהים של המוס, לכיסוי מושלם המאפשר לעור לנשום.

האריזה: בקבוק נוח לשימוש עם משאבה חסכונית המוציאה כמות מדודה של מייק-אפ.

התכולה: 30 מ"ל.

המחיר: 120 ₪

מייקאפ "דרים סאטין ליקוויד" מוגש ב- 7 גוונים וניתן להשיגו (כמו את כל מוצרי מייבלין ניו-יורק) ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות.

שימו לב! במהלך חודש ספטמבר יימכר מייקאפ "דרים סאטין ליקוויד" במחיר מבצע של 72 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails