יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

ניחוחות חג חדשים

לקראת החג, מציעים לנו המותגים השונים שלל בשמים חדשים – מתנת החג האולטימטיבית ליקרים לנו. בפוסט הזה ריכזתי עבורכם כמה מהם:

Yves Saint Laurent משיק את הבושם לאישה במהדורה מוגבלת Elle EDT Yves-Saint-Laurent-ELLE-Collectors-Edition-2010

איב סאן לורן מציג מהדורה קייצית ומוגבלת (מהדורת אספנות) של הבושם הנהדר ELLE. הגרסה הקייצית מביאה עמה ניחוח פרחוני-פירותי שובב, קל ורענן – ריח מושלם, המביא עמו משב צונן לקיץ חם כמו שלנו.
הבושם elle 2010 נפתח עם פרח האדמונית, מועשר בתווים של אשכולית לפני שהוא מאפשר ליסמין סמבק לחדור ללב. כשהוא מומרץ על ידי הריח המתובל של גרעיני פלפל ורוד. בדמדומי הניחוח, הנוכחות מלאת החיים של וטיבר והחמימות של בנזואין המעורבבים עם ענבר הופכת לממכרת ולא ניתן לעמוד בפניה. על העור, כל תו חושף את עצמו כמו צבע.
כל הטוב הזה מגיע בבקבוק "לבוש" בכתם של צבע זוהר – זהב זוהר מואר על-ידי סגול הורס, עם כל הניואנסים של פוקסיה. הבקבוק מגיע באריזת קרטון לבנה, עשוי מנייר של צבעי מים.
מי שאהבה את הגרסה המקורית של ELLE (כמוני למשל), תהנה בהחלט מהבושם הזה.

מחיר: 410 ₪ (ל-90 מ"ל או-דה טואלט).
ניתן להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם

* * *

ESCENTRIC MOLECULESMolecule01 בושם מולקולרי - כל פרפיום

המותג הייחודי "אסנטריק מוקולר", אשר מיובא ומשווק בלעדית ע"י רשת "כל פרפיום", הוא פרי שיתוף פעולה בין בָּשם מברלין הנחשב לעילוי בתחומו וצמד מעצבים בריטי. הבשמים של המותג מקוטלגים תחת הכותרת: "בישום מולקולארי" ומככבים במקום הראשון במכירות של בתי-כלבו יוקרתיים כמו: הארווי ניקולס וברני'ס באירופה והפך לאובססיה בארה"ב ובאוסטרליה.
הבישום המולקולארי, שאינו מבוסס על פירמידת הניחוחות הקלאסית, מציג שיטה חדשנית, המבססת את הניחוח על ריכוז גבוה מאד של כימיקל בודד בשם - ISO SUPER פרומון האחראי למשיכה בין המינים, היוצר במגע עם העור ניחוח אינדיבדואלי לכל אדם.
המותג ESCENTRIC MOLECULES נוסד בשנת 2006 ומאז נמצא בשימוש אצל המגה סלבס בעולם, כמו: אלטון ג'ון ובן זוגו, קייט מוס נעמי קמפבל, חברי להקת פט שופ בויס ועוד.
בשלב זה הובאו לישראל שני בשמים מתוך המגוון הכולל ארבעה: הבושם 01 ESCENTRIC והבושם 01 MOLECULE.

המחיר: 479 ₪ (ל-100 מ"ל או-דה טואלט)
להשיג בלעדית באתר האינטרנט, במוקד הטלפוני ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.

* * *

DKNY Be Deliciousnew from dkny be delicious edt photo by mikel jenson .jpg

לפני 5 שנים, DKNY לקחה את התפוח האהוב – הסמל הבינלאומי של התשוקה, שהוא גם הסמל של העיר ניו יורק – והכניסה אותו לבקבוק עם אהבה. DKNY Be Delicious היה הראשון להפוך מיץ פירות טעים לניחוח והתוצאות היו מוצר מפתה שלא ניתן לעמוד בפניו. העולם מיד הבחין בו. אחריו הגיע הניחוח לגברים. לאחר מכן נוצרו מהדורות שונות של Be Delicious, כולם מופיעים ברשימות רבי-המכר. והשאר היסטוריה.
DKNY Be Delicious Eau de Toilette Spray – הבושם החדש בסדרה, מציג גרסה קלילה, בהירה ומרעננת יותר של Be Delicious: גוון התפוח האמריקאי המתקתק, שהוא מתמצית טבעית, מוקף בלחות של אשכולית ומגנוליה. במרכז פקעות ורדים, מוגה לבן, וורדים וסיגלית; הגימור הוא עם אלגום חלק, עצים בהירים וענבר לבן. הבושם ארוז בבקבוק שקוף עם תמצית בושם שקופה. הלוגו על הקרטון הוא לבן - סמל הגישה הקלה יותר.

המחיר: 460 ₪ (ל-100 מ"ל א.ד.ט ספריי); 330 ₪ (ל-50 מ"ל או.ד.ט. ספריי)
להשיג ברשתות: ניו פארם, סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל ובחנויות הנבחרות

* * *

EAU DE TOILETTE BY Lalineללין בושם חדש בניחוח מאסק

Laline רשת הטיפוח לגוף ולנפש, משיקה את "EAU DE TOILETTE BY Laline" – סדרת בשמים חדשה, הכוללת 4 בשמים לנשים בניחוחות חושניים:
Tasty Vanilla – מבוסס על שילוב של: וניל קרמל, מאסק מסוכר, נגיעות של רוז עם טוויסט של ויולט. הבושם מעוצב בגוון ורוד פוקסיה.
Wild Ocean – מבוסס על שילוב: של נגיעות של ים עם מאסק וג'ינג'ר. הבושם מעוצב בגוון הכחול.
Coconut milk – מבוסס על שילוב של אמבר ומאסק, נגיעות אפרסק עם טוויסט של אשכולית ולימון. הבושם מעוצב בגוון הכתום.
W Musk – מבוסס על שילוב של: מאסק מנצח, טונקבינס עם טופ של יסמין. הבושם מעוצב בגוון הצהוב.
הבשמים החדשים של Laline, מגיעים בבקבוק יוקרתי ובמארז מעוצב יפהפה.

מחיר: 190 ₪ (ל-50 מ"ל).
להשיג ברשת חנויות Laline ברחבי הארץ.

* * *

packshot pack JEAN PAUL GAUTIER משיק את מהדורת האו דה פרפיום לניחוח הנשי המצליח MA DAME

בשנת 2008 הכיר לנו ז'אן פול גוטייה את המוזה החדשה שלו, את הליידי החדשה בחייו - MA DAME. יש לה סטייל ותבונה, קלילה ויחידה במינה, היא טום-בוי מודרנית: בעלת פנים רבות, מלאת חיים... היא חיה את חייה בצבע ורוד ניאוני, תמיד מבריק, מחשמל, לא משנה מה השעה ביום, בוקר או לילה.
בשנת 2010, MA DAME חושפת צד נוסף באישיותה, והופכת להיות או דה פרפיום, בעלת נשמה זוהרת ורוקיסטית.
בשונה מגרסת האו-דה טואלט, האו-דה פרפיום של MA DAME בעל גוון ניחוח חד ומחשמל. 3 תווי המפתח של הניחוח הם ורד, מאסק וארז, אשר מאפיינים את אישיותה של המאדאם.
MA DAME משתעשעת עם ניגודים של פיתויים, עדינים ותקיפים: עטויה בורוד ניאון ובשחור מבריק, אריזת הבושם קובעת את הטון. דואט בין צל לאור מעניקים לאריזה החיצונית ולבקבוק הבושם מראה מתוחכם ומרהיב.
MA DAME הופכת את הבקבוק לקרן אור ניאונית, לבנת הזכוכית מתעדנת באמצעות אפקטים מטאליים, אוירה חדשה לחלוטין לבקבוק....

המחיר: 452 ₪ (ל- 50 מ"ל אד"פ); 563 ₪ (ל-75 מ"ל אד"פ)
להשיג באפריל, משביר, ניו פארם, סופר-פארם ובפרפומריות מובחרות.

* * *

Midnight In Paris EDT visual Van cleef & Arpels משיק בושם עילית חדש לגבר: Midnight in Paris

Van cleef & Arpels, מותג התכשיטים והשעונים היוקרתי, יצר את הבושם החדש לגבר בהשראת קולקציית השעונים MIDNIGHT IN PARIS, המשלבת מיומנויות מעולם התכשיטים וביטוי פואטי של עיצוב והיצירה המחודשת והכה מדויקת, של שמי חצות הנשקפות מכיכר ואנדום. מנגנון מכאני ייחודי ומורכב, מקשר את קונספט הזמן עם זה של הקוסמוס. קולקציית השעונים והבושם מהווים מחווה מהממת לעולם המסתורי והמרתק הזה.
מלוטש כמו שעון נדיר ויוקרתי, הניחוח של Midnight in Paris פולט באופן מיידי רעננות מפעפעת. פיצוץ של פירות הדר – לימון וברגמוט, מתמזגים עם מגע ארומטי של רוזמרין. הדופק המעט איטי של רכיב העור מתחיל להלום בעור הגוף, כאשר תו של תה ירוק מופיע. הקצב מואץ עם הופעתה של לילי העמקים השחורה, ובהירות פרחונית מתעמתת עם חושניות חייתית. לילי העמקים המתעתעת חסרת תמימות לחלוטין...
בניחוח יש תווים של לפסאנג סצ'ונג (זן של עלי תה שמקורם בסין והם בעלי ארומה מעושנת), וברק של עור. מנה גדושה של אגוזי טונקה בטעם שקד, שרף נמס, וקטורת שזורים בעקבות הניחוח. חתימה נועזת, מובהקת ואליטיסטית.
בקבוק הבושם עוצב בהשראת שעון נדיר אשר עוצב ע"י בית התכשיטים - צורתו עגולה והוא זרוע חלקיקי זהב ואבנים יקרות, כמו מעניק הצצה לשמי פאריז. כיום, הקוסמוס המכאני שהיווה השראה לעיצוב השעון, נושא גם את עיצוב הבקבוק - זכוכית כחולה כהה, כמו הלילה, אשר צורתה מזכירה את פני השעון, עטוף בשוליים כסופים, עליהם חרוט לוגו הבושם. סוגר הבקבוק מעוטר במונוגרמות, המזכירות את "כתר השעון", אשר בעזרתו מכוונים את המחוגים. הבקבוק מהדהד בסטייל של פני השעון: מפת הכוכבים תחת שמי פאריז.

המחיר: 497 ₪ (ל-125 מ"ל א.ד.ט); 430 ₪ (ל-75 מ"ל א.ד.ט)
להשיג ברשתות הפארם ובחנויות הקוסמטיקה המובחרות

* * *

SHALIMAR 2010 מבית גרלן - שיקוי אוריינטלי ועדין של נשיות...

שאלימר החדש הבושם שאלימר (שפירושו "מסגד האהבה") נוצר כדי לחגוג את נצחון האהבה של שאה ג'יהאן לנסיכה המהממת מומטאז מהאל. לא רק שהיא היתה אשתו, היא גם היתה אהבתו היחידה. הם הביעו את תשוקתם אחד כלפי השני תחת עצי הדקל השופעים של גני שאלימר. לאחר מותה של אהובתו, השאה בנה עבורה חלקת קבר עוצרת נשימה - הטאג' מאהל.
כמה טיפות של וניל אשר הוספו לתוך הבקבוק, הפכו את "שאלימר" לבושם הראשון בהיסטוריה שוניל הוא המרכיב העיקרי בו - הניחוח האוריינטלי הראשון בתולדות הבישום, אשר הושק בשנת 1925.
פריחה של תווים לימוניים, מעניקים משב של רעננות ומעוררים את החיבוק והעדינות של תווי הלב הפודרתיים. המגע המכשף של וניל חושני, הקסם החודר של איריס, העגלגלות המרגיעה של פרח ה- OPOPANAX, והחמימות היוקרתית של פולי טונקה, יוצרים ניחוח אוריינטלי רך ובלתי נשכח. ניחוח המהווה את אחת הקלאסיקות המצליחות ביותר שנוצרו אי פעם בעולם הבישום.
הבקבוק החדש של שאלימר או דה פרפיום מפוסל בקימורים רכים, נשיים וחושניים, מכותר בפקק כחול דמוי אבן חן, הממוקם בקפידה מעל עניבה שחורה, עדינה ויוקרתית – פרי עיצובה של ג'ייד גאגר (בתו של הזמר מיק ג'אגר, סולן להקת "האבנים המתגלגלות").

מחיר: 585 ₪ (ל-50 מ"ל א.ד.פ.)
להשיג ברשתות הפארם, במשביר החדש לצרכן וברשת אפריל.

* * *

BVLGARI MAN - הניחוח החדש לגבר מבית התכשיטים היוקרתי מאיטליה

MAN 100 ML BVLGARI MAN הוא הניחוח לגבר מתוחכם ונחוש, אך יחד עם זאת גם גמיש. התווים הרעננים והנמרצים משדרים את האישיות המודרנית שלו. הוא קשוב לטרנדים האחרונים. חיתוך הדיבור שלו, אף שיש בו חמימות, חושף את חושניותו ההחלטית והנחרצת, אך גם כזו שאינה יומרנית.
ע"י יצירת חווית ריח חדשנית, יוקרתית ונמרצת, BVLGARI MAN הוא ניחוח עצי-אוריינטלי-לבן, המעניק פרשנות חדשה לאידיאל חדש של גבריות. התווים העציים העזים, אלמנט מסורתי בבישום גברי, מואר כאן בעדינות קורנת אשר לוכדת את תמצית הטוהר הטבעי.
מהתווים הפותחים אותו, BVLGARI MAN מכריז על נשמתו העכשווית במקום בו ברגמוט, עלי סיגליות ופריחת לוטוס נמסים במגע הראשון, מעקצצים ומשגעים.
הנשימה הראשונית של רעננות מתמידה עד ללב הניחוח, ומעניקה לו את תוויו הבלתי רגילים והחיוניים.
המהות של BVLGARI MAN מתגלה מיד בתערובת מפתה של עצים, ומועשרת ברמיזות זוהרות. הארומה החזקה והעוצמתית של וטיבר ושל ברוש מתמזגת עם המתקתקות של עצים לבנים ועם הקרמיות של סנדלווד וקשמיר, המעניקים נגיעות של אור וחום.
בדיוק בנקודה הזו, מתגלה הצד הבלתי צפוי של BVLGARI MAN – תווים ממגנטים של אמבר צמחי, אשר נרקח ע"י הבשם אלברטו מורילס במיוחד עבור BVLGARI, ומוסיף תחושה אוריינטלית הנמשכת אל תוך התווים העמוקים והבסיסיים, היכן שהרמוניות חמימות של שרף מתמזגות בעדינות עם ניואנסים כובשים של דבש לבן ומאסק.
בקבוק הבושם מגלם בתוכו את הכוח הקונספטואלי של הניחוח ואת ערכי הבושם. מעודכן ומעודן, שואב את השראתו מקודים עיצוביים טהורים ופשוטים, במקום בו אור ואלגנטיות הופכים לסמל המתאר חיוניות וכריזמה. הצורה המונוליטית של הבקבוק מומחשת באמצעות החלק הארי של הבקבוק, המעוגל, בו משתקפות קרני אור ומטפסות אל החלקים העליונים של הבקבוק השקוף, ומעניקות לו את הדינאמיות והאור. הקווים העיצוביים של בית בולגרי מהדהדים, אפילו בפרטים הקטנים ביותר בעיצובו של הבקבוק - מוטיב זריחת השמש על פקק הבקבוק מתכתב עם קולקציות השעונים של המותג.

מחיר: 400 ₪ (ל-60 מ"ל); 535 ₪ (ל-100 מ"ל)
להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

* * *

MUSC COLLECTION של נרסיסו רודריגז חוזרת, חושנית מאי פעם!!!

Musc_collection_2010_-_essence_packshot_50ml קולקציית המאסק החדשה והחושנית מאי-פעם של נרסיסו רודריגז כוללת את שני הניחוחות הנשיים הבלתי נשכחים של המעצב: for her ו- essence והניחוח הגברי המפתה for him, במחווה האולטימטיבית למאסק, הרכיב האהוב על מעצב- העל, אשר זוקק לרמה עמוקה וטהורה שלו, בתוספת של תווים פרחוניים רעננים ספוגים באווריריות זוהרת.
עם טוהר ופשטות אשר פורקים את החושים מנשקם, בשמי קולקציית המאסק מעצימים ומעניקים פרשנות חדשה לחוויית המאסק, בצורתה המעודנת והחושנית ביותר.

Essence eau de parfum intense - מהדורה חד-פעמית ומוגבלת של ניחוח טהור ומואר, עם עוצמות חדשות וחזקות מאי פעם. חושניות קורנת, אפופה בקרן שמש, בחיוניות זוהרת ובנשמה מגרה.
המאסק של נרסיסו נותר ליבו של הבושם Essence eau de parfum intense והוא מודגש עם תווים פרחוניים ופודרתיים של איריס. הבקבוק צבוע בצבע כסוף – מראתי, עם גימור מעושן מאטי.
מחיר: 568 ₪ (ל-50 מ"ל)

For her eau de parfum intense הניחוח המשגע אשר הושק במהדורה מוגבלת ב2009, חוזר כחלק מהמגוון הקבוע של קולקציית FOR HER.
הניחוח מתפתח בעדינות, חושני ומפתה באמצעות עוצמה עמוקה יותר, ועוטף את הגוף בניחוח מעודן. הנקיון של המאסק מורגש אף יותר, הודות לליוויה של מקהלה זוהרת של תווים פרחוניים עדינים, המגיעים מפרחים לבנים (ילנג ילנג, יסמין ופרחי תפוז לבנים). תחושה של מסתורין-על וסקרנות יחידה במינה נפרשת על כל החושים, למשך שעות ארוכות ....
מחיר: 568 ₪ (ל-50 מ"ל); 737 ₪ (ל-100 מ"ל)

For him eau de parfum הגרסה המאסקית של הניחוח המצליח לגברים -FOR HIM, אשר הושקה כמהדורה מוגבלת בשנת 2009, חוזרת כחלק מהמגוון הקבוע. הבושם הינו משחק דינאמי של ניחוח, מרקם וסמיכות. הבושם עבורו הוא בתולי וטבעי, אך עם זאת חזק ופרובוקטיבי. הלב הטהור של המאסק שולט. האלגנטיות שלו בולטת, מודגשת עם תווים פרחוניים רעננים של איריס וגרגרי יער ורודים.
מחיר: 365 ₪ (ל-50 מ"ל)

להשיג ברשתות אפריל והמשביר לצרכן.

* * *

THE SECRET - בושם חדש לגבר מבית אנטוניו בנדרס

THE SECRET חיוכו ומבטו של אנטוניו בנדרס הפכו אותו לאחד השחקנים האהובים והאהודים בעולם. הכוכב אשר בורך על ידי הטבע באישיות כובשת וחוש הומור ייחודי, הפך באופן עקבי ושלא במודע לכוכב בעל קסם ופיתוי.
הבושם החדש The Secret הוא תמצית אופיו של בנדרס, אישיות עשירה, חושנית עטופה בניחוח מפתה. סוד אשר עדיין לא פוענח ע"י הגבר המודרני, המכיר את כל חוקי הפיתוי, היודע לערב את הטבעי עם החיוני.
כדי להבין את מהות הניחוח ומאין הוא בא, ללכוד את עוצמת הניחוח להעריך את העידון ולהיכנע לפיתוי, יש להבין את מרכיביו:
תו עליון - תחושת הדרים ארומטית. תווים של מנטה וברגמונט מוסיפים שובבות ואיכות פירותית מפתיעה לתווים החמוצים המחביאים בעדינות אשכולית לבנה.
תו הלב - פותח את סודותיו אל תו מקורי של ליקר תפוח המלווה ברעננות מתובלנת של הל, קינמון ופלפל. הארומה ממזגת את כל מרכיביה לתערובת ארומטית.
תו תחתון - תערובת של פטוצ'לי, שעועית טונקה ווניל משחררים את האקזוטיות המזרחית, חוברים לתווים עציים, תווי מסק ועור החותמים את הניחוח עם אופי מרומז, רענן ואינטנסיבי.
בקבוק הבושם מבטא בצורה האולטימטיבית ביותר את ערכיו של הבושם The Secret. חור המנעול המופיע בחזית הבקבוק, הוא ללא ספק המחבר בין הקלאסי למודרני, מודגש ע"י לוח מתכת דק. הצללית של חור המפתח מדגישה את קונספט המקוריות והחשאיות, ומעוררת את הסודות האניגמטיים החבויים בבטחה בצידה השני של הדלת. ברגיי הכסף מחזיקים את הלוח המתכתי ומעצימים את התחושה של הסוד השמור בקנאות והנחשק ביותר... פקק הזכוכית בשחור קפוא בקווים שחורים ומלאי חיות, מתנשא מעל פרופיל אלגנטי וטבעי המרמז על הניחוח היוקרתי והאיכותי של הבושם.

מחיר: 239 ₪ (ל-100 מ"ל EDT).
להשיג בסופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, H&O, מגה פארם, סנטר-פארם, בתי מרקחת, ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails