יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

מדינה גזורה!!

אני רוצה לנצל את דפי הבלוג שלי ולשתף אתכם במיזם חשוב, המתקיים בימים אלו ממש:

1

דורון פסקינו, מומחה לפאות ותוספות שיער, ביחד עם מאות מספרות ומעצבי שיער, יזמו פרוייקט אתגרי ומרגש לטובת הגברת המודעות לתרומות שיער למען פתרונות אסתטיים בעבור חולים, מרביתם ילדים. במסגרת הפרוייקט יאסף שיער טבעי מהמספרות ויועבר לפסקינו, כדי שזה יצור מהם פאות רבות ככל האפשר, שיתרמו לילדים במחלקות האונקולוגיות בבתי החולים השונים.
זאת, למעשה, השנה השמינית ברציפות שמרכזי "דורון פסקינו" פועלים בבתי החולים במחלקות האונקולוגיות לילדים. הרשת שולחת מדי שבוע נציגים מקצועיים המתמחים בהתאמת פאות לחולי סרטן ומחלות נוספות הגורמות לאיבוד השיער.

לטובת הקמפיין שנושא את הסלוגן "אם כבר גוזרים, אז תורמים" גוייסו גם סלבריטאים רבים, ביניהם ציון ברוך, עדי אשכנזי, ליטל שוורץ, ליהיא גרינר, שרון חזיז, ורד פלדמן, לוסי דובינצ'יק ועוד רבים אחרים. כולם נרתמו למטרה ושמחו לתרום משיער ראשם לטובת המיזם המבורך. אגב, יוזמי הפרוייקט מקווים לאסוף כמות של שיער שתספיק ליצירת צמה באורך (או יותר נכון, בגובה) של מגדלי עזריאלי.

דורון פסקינו גוזר את שיערה של ליטל שוורץ (צילום: לילי הינדי) 

פסקינו: "אני גאה להיות חלק מהמיזם המרגש והמבורך הזה. היה ברור לכולנו כי מעצבי השיער וידועני ישראל יהיו הראשונים להרים את הכפפה למען מטרה כה חשובה. ייצור פאה טבעית נאמדת בארץ בעלות של כ-1500 שקל לפאה, על כן חשוב, כי המוני ישראל ירתמו למען המיזם, יפקדו את המספרות השונות ויתרמו משיערם".

לקראת ימי ההתרמה, חברו יחד אמן השיער הבינלאומי אבי מלכה, דורון פסקינו ובתו הצעירה קורל, על מנת להציג מראה שיעודד את הציבור להירתם למשימה. מלכה יצר מיצג אמנותי בדמותם של מספרים ענקיות משיער אמיתי, אותם "הלביש" פסקינו לראשה של בתו.

עיצוב שיער אבי מלכה צילום לילי הינדי

אתם מוזמנים להיכנס לאתר המיוחד שהוקם לצורך המיזם ולבדוק היכן גם אתם תוכלו לתרום משיערכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails