יום רביעי, 15 בפברואר 2012

ESTEE LAUDER משיקה לראשונה קרם רב תכליתי לנשים האירופאיות בלבד

Supreme_Model_Shot_FINAL_expiresJuly2012

האם אתן בעד גישה הוליסטית פשוטה בכל מה שקשור לטיפוח העור (רצוי בשימוש במוצרים)? אם כך ה- Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme – הקרם החדש של "אסתי לאודר", שמושק ממש עכשיו בישראל - הוא בדיוק בשבילכן, תרתי משמע: הוא גם עונה על כל הצרכים המשתנים של העור כמו: הזדקנות, עמימות, קמטים, קמטוטים וחוסר מוצקות; והוא גם הקרם הראשון בעולם שמיועד לנשים המערביות/האירופאיות (כן כן, זה כולל גם אותנו).

Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Cream 2

מסתבר, שעל-פי מחקר שערכו ב"אסתי לאודר", האשה האירופאית המודרנית מתייחסת אל ההזדקנות כתהליך טבעי, מבלי לזהות בעיה ספציפית הקשורה בעור שלה. היא לא אובססיבית לגבי יופי או קמטים, אבל ברגע שהיא מתחילה להבחין בשינויים המתחוללים בעור שלה, היא מבקשת לעכב אותם והיא תעדיף לעשות זאת בשגרת טיפוח פשוטה ביותר. בקיצור, היא מחפשת את המוצר האחד שייתן לה פתרון מלא ומושלם. לטענת החברה, לקרם החדש Revitalizing Supreme יש בדיוק את היכולת לספק את המענה המבוקש ולהחזיר לעור את הנעורים האבודים.

צוותי המחקר והפיתוח של "אסתי לאודר" חיפשו אחר הגן השולט על ההגנה מפני תקיפה סביבתית של מזיקים, כמו גם בהגנה מהזדקנות. מחקרם הוביל אותם אל הגן Nrf2 המכונה "המפסק הראשי"- זה שמפעיל בעצם 200 גנים אחרים, המגבירים את ייצור החלבונים והאנזימים החיוניים ביותר לעור כדי לסייע לו בהתמודדות עם סימני הזמן. בחברה מסבירים שבמחקרים הגנטיים, בכל מקום שבו נמצא הגן Nrf2, גילו אריכות ימים והגנה מפני הזדקנות. כעת חיפשו ב"אסתי לאודר" אחרי גורם אחר שבעצם יפעיל את אותו "מפסק ראשי" ומצאו אותו בדמות תמצית במבוק שחור, אשר ממנה גם מופקת טכנולוגיית ה-IntuiGen המהפכנית, המהווה למעשה את הבסיס לפורמולת הקרם ה-Revitalizing Supreme. הפורמולה כוללת גם את טכנולוגיית ה- SIRT-1 המעניקה לתאים זמן נוסף לביצוע פעולות השיקום כמו גם טיפות זעירות של מים השומרות על רמת הלחות בעור ומעכבות את האצת תהליכי ההזדקנות. העור הופך להיות יותר חלק, צח, מוצק ואחיד בתוך כחודש אחד (על כך לפחות מעידות גם 92% מהנשים שהשתתפו במחקר הקליני והשתמשו בקרם).

revit

מרקמו של קרם ה-REVITALIZING SUPREME הינו רך וקליל והוא נספג במהרה בעור. יש לציין גם שהניחוח המלווה את הקרם הינו ניחוח נעים של פריחת הדרים (מתברר שגם אותו מעדיפות יותר הנשים האירופאיות), הכולל תווים של מנדרינה וברגמוט, משולבים בתווים פרחוניים של ורד התה, יסמין, סיגלית, וטיבר, סנדלווד ווניל פודרתי.

הקרם מתאים לכל סוגי העור והוא מיועד לשימוש בבוקר ובערב. אגב, לתוצאות טובות יותר, ממליצים ב"אסתי לאודר" להניחו לאחר השימוש בסרום Advanced Night Repair.

את קרם REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING של "אסתי לאודר" ניתן יהיה להשיג ברשתות השונות ומחירו המומלץ – לפני הנחות ומבצעי השקה – עומד על 485 ₪ (לתכולה של: 50 מ"ל).


2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails