יום שישי, 7 בספטמבר 2012

קייטי הולמס- הפנים החדשות של בובי בראון

מסתבר שיש חיים אחרי הגירושין: קייטי הולמס, הגרושה הטרייה של טום קרוז, פורחת מאז הפרידה הכה-מתוקשרת של השניים ולא מבזבזת רגע דל אחד כדי להתבוסס ברחמים עצמיים. להיפך – הולמס עברה להתגורר בעיר הגדולה ניו-יורק ואף התברגה בלוח ההופעות של שבוע האופנה שיתקיים שם ממש בעוד כמה ימים. הפעם לא כצופה מהשורה הראשונה, אלא כמעצבת ובעלת מותג האופנה החדש Holmes & Yang. בנוסף, בלו"ז שלה ניתן למצוא גם הופעה בכמה סרטים ותוכניות טלוויזיה בעתיד הקרוב.


אבל זה לא הכל! החדשה המרעישה ביותר והדובדבן שבקצפת הוא התפקיד החדש שניכסה לעצמה הולמס, בתור הסלבס הראשונה אי-פעם שמשמשת כפנים של מותג האיפור והקוסמטיקה "בובי בראון".

להולמס בת ה-33 יש כבר ניסיון עשיר בעמידה מול המצלמה. בכלל את דרכה המקצועית היא התחילה כדוגמנית כבר כשהיתה בת 14 בלבד. מאז היא הספיקה לככב בקמפיינים גדולים של מותגים יוקרתיים כמו תכשיטי "ה.שטרן", ומותגי האופנה "אן טיילור", "מיו מיו", "קמיסטה" ועוד.

למרות שכידוע, ב"בובי בראון" אוהבים מאד להציג לוקים טבעיים של נשים "אמיתיות מהיישוב", הבחירה בהולמס נראית כל-כך נכונה הודות למראה המאפיין אותה מאד, עם הפנים הרעננות תמיד, ממש כמו בת השכן מהדלת ממול. "קייטי הולמס מגלמת את האשה המודרנית של 'בובי'. אני חושבת עליה כעל 'אלי מק'גרו' בת-זמננו, שתמיד הערצתי אותה", מסבירה המאפרת בובי בראון את הבחירה בהולמס. "לקייטי יש יופי קלאסי טבעי, היא אשת עסקים וגם אמא. כשפגשתי בה חשבתי שהיא מתאימה כל-כך למותג שלי וחשתי חיבור מיידי איתה, היות ויש לנו כל-כך הרבה דברים במשותף."

גם הולמס מבסוטה לחלוטין מה"שידוך" החדש שמצאה לעצמה: "בובי היא בן-אדם מיוחד והמותג 'בובי בראון' פונה לכל-כך הרבה נשים, היות והוא נגיש מאד וגורם להן להרגיש יפה. לפעמים זה רק שפתון או סומק שגורמים לך להרגיש שאת יכולה לעשות כל מה שאת רוצה. איפור מעניק לך כח ואני נרגשת להיות חלק מהמותג הזה."

את תוצאות שיתוף הפעולה בין השתיים נוכל כבר לראות באביב 2013, כאשר מודעות הקמפיין בכיכובה של הולמס יעלו לאוויר. אבל עוד קודם לכן, תשמש בובי בראון כמאפרת הראשית של מותג האופנה החדש בבעלות הולמס ושותפתה- הסטייליסטית ג'ין יאנג, בתצוגה הראשונה שלהן שתתקיים בשבוע האופנה בניו-יורק בשבוע הבא.

כך או כך, נראה שגם הולמס וגם המותג "בובי בראון" מרוויחים היטב משיתוף הפעולה ביניהם: בחברה מקווים לבסס את מעמד המותג ככזה המיועד לנשים חזקות, חכמות ועוצמתיות (ובין השאר, גם לצרף עוד לקוחות חדשות). והולמס, מבחינתה, כנראה כבר לא תצטרך להסתמך רק על תשלומי המזונות שיגיעו מקרוז...

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails