יום שישי, 7 בדצמבר 2012

Estee Lauder – קולקציית Pretty Naughty (אביב 2013)


לאביב 2013 מציע לנו טום פישו, המאפר והמנהל האמנותי של אסתי לאודר, מראה המשלב את המתיקות שבצבעי-מים פסטליים עם קווים גרפיים בשחור ולבן של העיר המודרנית. לדבריו, נערת האביב של אסתי לאודר היא סקסית, אבל לא באופן אגרסיבי, אלא רומנטי. אגב, בתפקיד "נערת האביב של אסתי לאודר" - שגרירת היופי של המותג, הדוגמנית היפה קונסטנס יבלונסקי.



הקולקציה אמורה לעלות על המדפים במהלך פברואר 2013, כאשר כל המוצרים בה – למעט המסקרה – הינם במהדורה מוגבלת:


Pure Color Five Color Eyeshadow Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה המכילה 5 צלליות בגוון פסטליים: Pretty Naughty – כחול, ורוד, סגול, חום בז' ואפור פחם.


Pure Color Illumination Powder Gelee Blush (מהדורה מוגבלת) – סומק במרקם ג'לי, בגוון Tease – ורוד חיוור.


Pure Color Sheer Matte Lipstick (מהדורה מוגבלת) – שפתונים חדשים במרקם קרמי שקפקף ובגימור מאט, עמידים לטווח ארוך (מי אמר ליפסטיין?!). השפתונים מוצעים ב-4 גוונים: Naked, Rock Candy, Rebel ו- Demure.

Sumptuous Extreme Mascara (בליין הקבוע) – מסקרה סמפצ'וס אקסטרים, בגוון Extreme Black (שחור עמוק).

Pure Color Intense Kajal Eyeliner Duo (מהדורה מוגבלת) – עפרון עיניים דו-צדדי בגוונים כחול/שחור.


Pure Color Nail Lacquer (מהדורה מוגבלת) – לק בגוון Insatiable (לילך).


מודה, גוונים פסטליים הם לא ממש "כוס התה שלי", אבל אני בהחלט סקרנית לבדוק מקרוב את הסומק והשפתונים החדשים. ואתן?

תגובה 1:

  1. עשית לי דפיקות לב! יהיה שלי !!!

    גם את דורשת אימות מילים? אוףףףףףףףףףףףףףף

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails