יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

מותג מעצבי היוקרה MONT BLANC מציג: אגדה נשית

אחרי ההצלחה המסחררת שגרף בשנה שעברה הניחוח הגברי Legend, שהשיק מותג מעצבי היוקרה Mont Blanc, משיק כעת המותג מהדורה מיוחדת בגרסה הנשית של הניחוח - Legend Pour Femme.


את ההשראה ליצירת הניחוח הנשי החדש היוו הכוכבות הקלאסיות של הקולנוע – אותן נשים אלגנטיות ובעלות חן טבעי, כמו גרייס קלי, אינגריד ברגמן, גרטה גרבו ומרלן דיטריך. זהו ניחוח עשיר ואינטנסיבי, בדיוק כמו מותרות עבור אשה יוצאת דופן, מהסוג שמותירה רושם עז מבלי ללבוש יותר מידי איפור, תסרוקת מיוחדת או אביזרים מרשימים. אשה שמסתמכת רק על הכריזמה והביטחון העצמי שלה.

זהו ניחוח פרחוני-פודרתי, הפותח באקורדים רעננים של נרולי, תפוז מריר ואגס; ליבו נשלט ע"י פרחים לבנים: יסמין הודי, שושנת העמקים ופריחת התפוז, בעוד מאסק, וניל וארז לבן מעניקים לו את האופי הפודרתי שלו. על הרכבת היצירה הזו אחראי הבָּשַׂם ברנרד אלנה, בסיועה של הבשמית נטלי פייסטאוור:
"ההשראה שלי ליצירת הניחוח מגיעה מדרום צרפת, מולדתי. בעת שעבדתי בשיתוף פעולה צמוד עם נטלי, החלטנו לשים את פריחת התפוז בלב הניחוח. כפרח המסמל את אגן הים התיכון, הוא מבהיר בקיץ. עלי הכותרת שלו דומים לכוכב לבן – הדהוד לסמל המותג מון בלאן, בעוד הניחוח יקר-הערך שלו מגלה אלגנטיות וזוהר נשיים. בסיסו של הבושם
Legend Pour Femme חושף עוצמה מביכה של שובל בלתי נשכח."


כל הטוב הזה מוגש בבקבוק מעוצב בעיצוב יוקרתי ואלגנטי, עם קימורים וזוויות בהשראת קולקציית הטבעות MONBLANC 4810 המפורסמת של המותג, כאשר הפקק עצמו עוצב כשלוש טבעות צמודות ומעליו מוטבע הכוכב המנצנץ של המותג.




את הקמפיין לבושם מובילה הדוגמנית והשחקנית השבדית סוזאנה "מיני" אנדן:



הבושם Legend Pour Femme של Mont Blanc משווק בארץ בשני גדלים: 50 מ"ל (380 ₪) ו-75 מ"ל (535 ₪) וניתן להשיגו ברשתות הפארם השונות ובמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails