יום שני, 14 בינואר 2013

גלוסיבוקס – ינואר 2013

מזמינה אתכן לפתוח יחד איתי את קופסת ינואר 2013 שלי. זהירות, מי שלא מעוניינת בספוילר, מוזמנת לדלג מייד לפוסט הבא...


החודש, כידוע, חוגגת החברה שנה ראשונה להשקת המיזם בארץ וכיאה לאירוע המשמח קופסת החודש בצבע לבן ומקושטת באיורים מתאימים.


יחד עם הקופסה צורף המגזין החודשי המוקדש כמובן לציון יום השנה, כאשר "דבר המערכת" מגיע הפעם מפי צ'רלס ואן אברקרון – מייסד החברה והמנכ"ל העולמי שלה. כמו כן, מצורפת גלויה, המרמזת על דוגמית הבושם שנמצאת בתוך הקופסה.


בואו נציץ פנימה...


גלויית ברכה ליום הולדת מצ'רלס ידידנו, כשמאחוריה מפורטים המוצרים שבתוך הקופסה



כמו שניתן היה לראות בגלויה למעלה, הקופסה מכילה 5 פריטים בלבד, כאשר שניים מתוכם מגיעים בגודל מלא , ובלון ורוד שמסמל את חגיגות יום ההולדת של המיזם בארץ.


בואו נסקור את המוצרים:

מסקרה לה-דיוה של CARELINE (גודל מלא – 12 מ"ל)
מוצר שאני מאד אוהבת – מדובר במסקרה שמיועדת למי שאוהבת מראה ריסים דרמטי, מלא נוכחות. הגוון של המסקרה שקיבלתי הוא כחול (02), שבפועל הוא נראה כמו כחול-סגלגל מעושן.
טיפ קטן ממני: כמאפרת, אני מאד אוהבת להוסיף מסקרה כחולה (מעל מסקרה שחורה) בקצות הריסים – זה משדרג נפלאות את המראה ומוסיף לו נופך זוהר כזה. תנסו ותראו!





ליפגלוס מסדרת קולור גלוס של CARELINE (גודל מלא – 2.5 גרם)
על הסדרה הזו כבר כתבתי בעבר, כשהיא הושקה לפני קצת פחות משנה. מדובר בסדרה של ליפגלוסים – חלקם בעלי כיסוי מלא וחלקם פחות או שקופים לגמרי. הליפגלוס שבקופסה שייך לקבוצת בעלי הכיסוי ה"חצי שקוף". הגוון שקיבלתי הוא 310 – ורוד-חום טבעי, שיכול להתאים לכל אחת.



מסכת בריליאנס של WELL (דוגמית – 25 מ"ל)
מוצר שכבר קיבלתי בעבר בקופסת פברואר 2012!
מסיכה המיועדת לשיער צבוע, עבה ופגום. השיער שלי אמנם צבוע, אבל לצערי הוא דק ודליל. לכן - כמו בפעם הקודמת - המסיכה הזו תועבר הלאה, למשתמשת אחרת שמתאימה מבחינת הנתונים לקהל היעד של המסיכה...



סבון פנים משמן זית כתית של LEVENDER (דוגמית – 15 סמ"ק)
אמנם אני לא טיפוס שמקפיד על שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, אבל הצצה לרשימת המרכיבים שמכיל המוצר מגלה רק דברים טובים – בעיקר שלל שמנים צמחיים ואתריים. מלבד הריח, שאליו אני פחות מתחברת, מה יכול להיות רע?



בושם (אד"ט) Flowerbomb של VIKTOR&ROLF (דוגמית – 1.5 מ"ל)
הגלויה שצורפה לקופסה מגלה שמדובר בבושם חדש שיושק בישראל רק בחודש הבא, אבל למעשה מדובר בבושם שהושק בעולם כבר ב-2005.
זהו ניחוח נשי מתקתק, המכיל בין השאר תווים של תה ירוק, ברגמונט ריחני, יסמין ערבי, תערובת פרחונית של ורד בולגרי, פרסיה מתוקה וסחלב טרופי, מאסק ופטצ'ולי. מי שאוהבת את הבושם Alien של טיירי מוגלר (אני!) או את La Vie Est Belle של לנקום (גם אני!) בטח תחבב מאד את ה"פצצה הפרחונית" של ויקטור ורולף.




לסיכום:
אמנם אני כבר מכירה (ומחזיקה ברשותי) את רוב המוצרים המכילים את קופסת החודש, אבל בסה"כ אלו מוצרים שאני מאד אוהבת ומן הסתם אשמח להמשיך ולהשתמש בהם. ואתן?

לפרטים נוספים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או אתר החברה.


*הקופסה התקבלה לסקירה
 

3 תגובות:

  1. איזה חבילה מהממת. מקווה לא לקבל מסקרה כחולה...אלה שחורה. למרות שהכחול כאן הוא בגוון ממש מקסים

    יעלי

    השבמחק
  2. נראה קצת אומלל יחסית לציפיות, שני המוצרים בגודל המלא הם של קרליין ומוצר חמישי שהוא דוגמית בושם קטנטנה ובא על חשבון דברים אחרים?...
    MEH.

    השבמחק
  3. ממש בדיחה מוצרים זולים ופשוטים, ולא מפתיעים ומרגשים, אני מבטלת את המנוי נמאס לקבל מוצרים עממיים ודוגמית עלובה של בושם שחרשו על זה מהיום הראשון שהגלוסיבוקס יצא, ומה נסגר עם הבלון????!! כיתה א

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails