יום רביעי, 16 בינואר 2013

Lancome X Alber Elbaz = קולקציית איפור

לא פעם אנחנו מתבשרים על שיתופי פעולה בעולם היופי, אבל הנה לכם אחד שעיני "התעשייה" נשואות אליו בסקרנות ובציפייה: מותג האיפור והקוסמטיקה הצרפתי LANCOME ומעצב האופנה, הישראלי לשעבר, אלבר אלבז.


אלבר, כמובן, יחבור ללנקום במעט הזמן הפנוי שיש לו מתפקידו כמנהל הקריאטיבי של בית האופנה LANVIN (אה, וגם כשהוא לא צריך להלביש את אמה סטון או ניקול קידמן...). בכל אופן, אין ספק שהרזומה של אלבז מורה על יכולתו להבין מה אשה רוצה וצריכה ויש לו את היכולת לחדש ולשנות תפיסות בכל הנוגע לנשיות, בו-זמנית עם סגנון מעוצב ואופנתי.




בלנקום מאמינים שגישתו של אלבז עולה בקנה אחד עם המותג, המסמל נשיות עליזה: "אלבר אלבז הוא, ללא ספק, אחד מהמעצבים המשפיעים ביותר בעולם האופנה. אבל מעבר לכך, הוא גם המוכשר ביותר. החוש ליוקרה, חזון הנשיות והתעוזה המרומזת שלו, מהדהדים באופן מושלם עם הערכים החדשים של בית לנקום. אנחנו גאים מאד ומאושרים שהוא עומד, יחד עימנו, להכניס בפעם הראשונה את העולם שלו לעולם האיפור".


טרם ידועים פרטים מדוייקים אודות הקולקציה ומוצריה, מלבד העובדה שזו תעלה על המדפים רק ב-15 ביוני 2013 ותישא את השם Lancome X Alber Elbaz. בינתיים, קבלו טיזר קטן בדמות סרטון אנימציה שהורכב משרטוטים של אלבז בכבודו ובעצמו.



תגובה 1:

  1. נמסתי לגמרי, פותחת תכנית חסכון קצרת מועד עד יוני

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails