יום שבת, 25 במאי 2013

גלוסיבוקס – מאי 2013

יום לאחר שסקרתי (באיחור לא אופנתי) את קופסת אפריל 2013  הגיעה אלי הקופסה של חודש מאי. הפעם, החלטתי לא להמתין יותר מידי והנה היא לפניכם (ליחצו על התמונות להגדלה):



הקופסה מכילה 7 מוצרים בסה"כ: ארבעה מוצרי טיפוח, אחד איפור ואחד בישום.


לקופסה מצורפת כרגיל גלויה המפרטת את המוצרים הנמצאים בתוכה:


לק ESSIE (גודל מלא- 13.5 מ"ל)
את הלקים של essie אני חושבת שאין צורך להציג... הגוון שקיבלתי הוא Snap Happy והוא הושק בקולקציית החורף האחרונה של המותג. מדובר בגוון אדום יפייפה עם תת-גוון כתום, ולמרות שהוא שייך לקולקציית החורף הוא ייראה נהדר בכל עונה.
המרקם של הלק הוא קרמי ומאד נח למריחה. גם הכיסוי שלו אטום יחסית, כך שחסרות הסבלנות יכולות להסתפק במריחת שכבת אחת ממנו. אגב, הגימור שלו מאד מבריק גם ללא טופ-קוט מעליו.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 51 ₪.




קרם לחות מאזן של Jeunesse (גודל מלא- 50 מ"ל)
את חברת ז'נס קוסמטיקס אני מכירה כבר המון שנים ולמיטב ידיעתי מוצריה היו נמכרים על-ידי דיילות שהיו מגיעות לבתים ומעניקות טיפולי פנים חינם.
קרם הלחות שבקופסה מיועד לעור "נורמלי עד שמן" ולפי המצויין על האריזה שלו הוא מכיל רכיבים מים המלח וויטמינים. בנוסף, הוא מכיל מסנני קרינה, אם כי לא מצויינת מהי הרמה שלהם...
אגב, לקרם מצורף קופון לטיפול פנים במתנה.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 129 ₪.




מאסטר קרם JUVENA (דוגמית- 5 מ"ל)
קרם אנטי-אייג'ינג, המיועד לשפר את גמישותו ומוצקותו של העור על-ידי עידוד צמיחת תאים חדשים. לדברי החברה, הקרם מתאים לכל סוגי העור והוא מיועד לשימוש בבוקר ובערב, אם כי הוא מאד עשיר ולכן הספיגה שלו יחסית איטית. מהסיבה הזו בדיוק, אני מעדיפה להשתמש בו בלילה בלבד. סה"כ הקרם נראה מאד מבטיח, אבל מפאת מחירו הגבוה לא נראה לי שארכוש אותו בעתיד.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים):
999 ₪, לתכולה של 75 מ"ל.



לקופסה צורפה גלויה המציעה 50 ש"ח הנחה בקניית מוצרי "יובנה" בסך של 229 ש"ח ומעלה ברשת הסופר-פארם (בתוקף במהלך חודש יוני 2013).


סבון פנים SeboCalm (דוגמית- 30 מ"ל)
את המוצרים של סבוקאלם אני מאד אוהבת. למעשה, עצם העובדה שמדובר במותג ישראלי כבר מקנה לו נקודת זכות אצלי, אבל בלי שום קשר המוצרים שלהם איכותיים והם מיועדים במיוחד לבעלי עור רגיש.המוצר שבקופסה הינו סבון פנים המיועד לעור רגיש. הסבון אכן מנקה ביעילות את העור הפנים ואינו מותיר תחושת יובש או מתיחות. אגב, יש לו גם ריח נעים מאד.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 80 ₪, לתכולה של 150 מ"ל.



דאודורנט טבעי Lavender (דוגמית- 5 סמ"ק)
דאודורנט במרקם קרמי, שעקב הריכוז הגבוה שלו מומלץ להשתמש בכמות מועטה ממנו. המוצר מכיל רכיבים טבעיים כגון: שמן קוקוס, חמאת שיאה, שמן שקדים, שעוות דבורים ועוד וכן שמנים אתריים של לבנדר, רוזמרין ועץ התה.אני, אישית, לא חובבת את הניחוח של המוצר ולכן לא ששה להשתמש בו, אבל מי שרגישה לדאודורנטים "הרגילים" שקיימים בשוק (ומכילים בדרך-כלל אלומיניום), אולי תשמח להשתמש בו.
אגב, למוצר צורף קופון הנחה למנויות גלוסיבוקס בסך של 25% לרכישה באתר החברה או אצל המשווקים שלה.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): סטיק- 56 ₪/קרם- 59 ₪, לתכולה של 50 מ"ל.



קרם לילה מסדרת Time Freeze של SOFT TOUCH (דוגמית- 2 מ"ל x 3)
קרם לילה מסדרת האנטי-אייג'ינג של המותג, המיועד לכל סוגי העור. בחברה מבטיחים שהקרם מסוגל לטשטש את מראה הקמטים ויש לו אפקט ליפטינג מיידי. טרם הזדמן לי לנסות את הקרם.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): קרם יום- 260 ₪/לילה- 270 ₪, תכולה: 50 מ"ל.


לקופסה צורפה גלויה המקנה 20 ש"ח מתנה לרכישה ממגוון מוצרי הסדרה ברשת הסופר-פארם (בתוקף עד ה-30/06/13).


בושם LADY GAGA Fame או דה פרפיום (דוגמית- 1.2 מ"ל)
את הבושם הזה יש לי בגרסה המוגדלת שלו והוא דיי חביב ונעים, אבל לצערי לא מחזיק עלי ליותר מידי זמן. בכל אופן, זהו ריח פרחוני-פירותי המכיל בין השאר תווים של דבש, משמש, יסמין, בלה דונה, קטורת, זעפרן, סחלב ועוד. המיוחד בבושם הוא הנוזל השחור שלו, שהופך להיות שקוף במגע עם העור. כמו כן, הבושם מגיע בבקבוק בעיצוב מיוחד.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 169 ₪ ל-50 מ"ל / 249 ₪ ל-100 מ"ל.



זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או  אתר החברה.

*הקופסא התקבלה לסקירה.

תגובה 1:

  1. I cant belive this cream juvenese is so expensive. This is definitely the most expensive cream I've ever used. I can not believe I got a cream so expensive, for it he is so good.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails