יום שלישי, 14 במאי 2013

סקירה: MAC In Extra Dimension Opalesse Eye Shadow

בימים אלו הושקה אצלינו קולקציית In Extra Dimension – קולקציה, הכוללת מוצרים בעלי מרקם מבריק מיוחד, המעניק מראה זוהר. באוסף זה קיימים 6 צלליות, 5 סמקים ו-3 פודרות. קיבלתי לסקירה צללית אחת מתוך הקולקציה בגוון Opalesse.



לפני הכל, יש לציין שהצלליות בקולקציה שונות לחלוטין מאלו הנמצאות בליין הקבוע של החברה. ב-MAC מתארים אותן כצלליות בעלות טקסטורה היברידית המשלבת פודרה, קרם ונוזל, ויוצרת מראה של שבירת קרני אור באמצעות פיגמנט המבוסס על מייקה.


הצלליות מרגישות קרמיות, אבל מניחים אותן כמו צללית פודרה רגילה וניתן להשתמש בהן שימוש יבש או רטוב. אם מניחים אותן באופן יבש (כמו שהן), מתקבל גימור רך יותר ופחות אינטנסיבי אבל יחד עם זאת הפיגמנט עשיר דיו. בהנחה "רטובה" (באמצעות מברשת לחה) הגימור המתקבל הינו הרבה יותר מטאלי ועשיר. כך או כך, העמידות שלהן הינה לטווח ארוך של לפחות 6-7 שעות ואפילו יותר אם מניחים אותן מעל בסיס כלשהו (פריימר לעיניים או פיינטפוט).

אגב, הצלליות בקולקציה הן גדולות באופן יוצא דופן מאלו שבליין הרגיל של החברה – כל אחת מהן מכילה 2.2 גר', לעומת הצלליות ה"רגילות" האחרות שמכילות 1.5 גר'.


בחברה ממליצים להניח את הצללית עם מברשת מס' 235. מדובר במברשת מפוצלת, שצידה האחד עשוי משיער טבעי וצידה השני הינו משיער סינתטי.


יחד עם זאת, להנחה "יבשה" של הצללית ניתן להשתמש גם במברשות אחרות כגון מברשת מס' 239, או מברשת מס' 217 במידה ורוצים לטשטש את הצללית. להנחה "רטובה" אני מתיזה מעט פיקס+ על המברשת ומעבירה אותה בזהירות ובעדינות על הצללית, כדי לא לפגוע במרקם שלה.

גוון ה- Opalesseמתואר כגוון "לבן עם פנינה ורודה". זוהי, למעשה, צללית לבנה זוהרת עם ברק ורוד-אופלי קר ומיוחד, שיכולה להתאים למיגוון רחב של גווני עור.



לעומת הצלליות האחרות בסדרה, יש לה ברק מטאלי רך יותר, במיוחד כשמניחים אותה באופן "יבש". בהנחה "רטובה" הצללית מתקבלת עם יותר כיסוי ואטימות, אבל בשני האופנים היא נמרחת בקלות ובצורה חלקה.

צילום באור יום בתוך הבית

לגבי העמידות של הצללית – הן בשימוש "יבש" והן בשימוש "רטוב" הצללית אכן שרדה יפה למשך כ-7 שעות לפחות, ואף יותר כאשר הונחה מעל פיינטפוט (בתמונה למעלה מימין היא מונחת מעל פיינפוט בגוון Painterly).

צילום באור יום מחוץ לבית

כמו יתר הצלליות בקולקציה, גם צללית זו היא במהדורה מוגבלת וניתן לרכוש אותה בכל סניפי MAC ברחבי הארץ תמורת 116 ₪.


3 תגובות:

  1. צבע מקסים ושימושי ותיאור המוצר פיתה אותי מאוד. אני אוהבת מוצרים שהם גם וגם וגם וכמו שהדגמת בסווצ'ים אנחנו מקבלים מוצר רב תכליתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון אכן מקסים ובמציאות הוא אפילו הרבה יותר מיוחד.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails