יום ראשון, 28 ביולי 2013

Lancôme מרחיבה את סדרת ה- Visionnaire

שני מוצרים חדשים מתווספים לסדרת הטיפוח המופלאה של לנקום, Visionnaire: האחד - Lancôme Visionnaire Yeux Advanced Eye Contour Perfecting Corrector והשני - Lancôme Visionnaire (1 minute Blur) Smoothing Skincare Instant Perfection.



כזכור, המוצר הראשון שהושק בסדרה - Visionnaire Advanced Skin Corrector, היה סרום המבוסס על מולקולת ה- LR2412, שהוכרז כפתרון גלובלי לטיפול בעור ואמור להמריץ את תהךיך ההתחדשות והריפוי שלו. המוצר, שהוגן בלא פחות מ-20 פטנטים רשומים, מיועד להעניק לעור מראה מעודן ויפה, תוך צמצום קמטים וקמטוטים, לאחד את הגוון שלו ולהדק את הנקבוביות.

לאחרונה השיקה החברה בארץ גם מייקאפ נפלא חדש המבוסס על אותה הטכנולוגיה ובקרוב, כאמור, יצטרפו שני מוצרים חדשים לסדרה:

Lancôme Visionnaire Yeux Advanced Eye Contour Perfecting Corrector פותח עבור האיזור העדין שמתחת לעיניים והוא מיועד להפחית כהויות, לשטח את הקמטים ולתקן את חוסר האחידות. בנוסף, המוצר מיועד להאיר את האיזור שמתחת לעיניים ולגרום למראה רענן ועירני יותר.

Lancôme Visionnaire (1 minute Blur) Smoothing Skincare Instant Perfection – כפי ששמו מעיד עליו, המוצר השני החדש בסדרה הינו סוג של פריימר, המיועד לטשטש מיידית (בתוך דקה אחת) באופן ויזואלי את הפגמים והנקבוביות בעור ולהחליק אותו. לדברי החברה, מייד לאחר הנחתו העור ירגיש רך ואחיד יותר עם גימור מאט.



המוצר החדש לעיניים יעלה על המדפים ברחבי העולם כבר בספטמבר הקרוב, בעוד הפריימר יושק מעט לאחר מכן בארה"ב ואירופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails